Meet & greet & listen bij markvl

Gestart door markvl, mei 23, 2005, 19:38:07

Vorige topic - Volgende topic

Spacebass

Laat ik eerst maar eens beginnen om een aantal foto's te plaatsen voor de visueel hongerige leden ;D (niet raar op een ht forum  ;D )

De eerste reeks zijn wat foto's van de Ref 1

Spacebass

Dan hebben we nog de prachtige buizenbak  O0

Overigens kon het kapje van de buizen amp er niet meer af, want die wat inmiddels iets te warm geworden  ;)
Een totaal foto kon ik er niet van maken want hij was gedeeltelijk achter de center verstopt...een beetje gluur foto's dus  :-X

Spacebass

En als laatste nog een foto van 1 van de rocket sub, die tussen het rack en de fronts staat. Spijtig genoeg heb ik niet meer foto's gemaakt van de sub. En een drietal "identieke" CD's die we in een luistertest gebruikt hebben, waarover later meer..(door een van de aanwezigen?)

FrankB

Citaat van: advr op mei 29, 2005, 11:18:10
de reviewers zullen wel i n  de zon zitten vandaag.... ???

Het gaat vanmiddag overal in Nederland regenen dus tijd genoeg voor schrijfwerk :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

markvl

Nou, vooruit dan maar weer...

Eerst een overzicht van de apparatuur:

Bronnen: Pioneer 575A voor DVD, DVD-A en SACD
             Marantz CD63 MarkII Ken Ishiwata Special Edition ( :P) voor CD

Pre/pro: Meridian G68-AXV
Power:   3x Meridian 505 voor L/C/R
            1x Parasound HCA-1205 voor sides/rears
Integrated: Onix SP3 buizenamp

Speakers: 7x Onix Reference 1
               2x Onix UFW-10 sub

Stands: 4x Atacama Nexus 6 (front, rear)
            2x kastplank Ivar (sides)
            1x hout zelfbouw (front)

We hebben het luisteren in drie sessie verdeeld:
1) meerkanaals audio (SACD, DVD-A)
2a) tweekanaals vanaf CD via Meridian
2b) tweekanaals vanaf CD via SP3
3) meerkanaals film (als toegift)

Gebruikte software (aanvullingen van Harry_HT en SPacebass zijn welkom)

1) Mark Knopfler, Flaming Lips, Queen, Zephyr, Blue Man Group
2) Haugtussa, Marcus Miller, Stanley Jordan, Natalie Cole, Faure, Kodo, Ella Fitzgerald, Patricia Barber, ...
3) Brotherhood of the Wolf (Frans DTS), Jin Roh (Japans DTS)

De buren zaten gelukkig in de tuin (alleen mensen met licht-allergie en HT-fielen zaten volgens mij binnen...) dus waren er geen beperkingen voor het volume, anders dan onze oren.
En daar hebben we gebruik van gemaakt (Blue Man Group  8)).
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Spacebass

Na een gezellig ritje waren HarryHT en ik zowaar een half uur te vroeg in een (op het eerste gezicht)
rustig plaatsje ergens in Nederland. We deden Mark's huis aan die met een vriendelijk glimlach ons
verwelkomde in het lokale "HT Mekka" van het niet nader te noemen plaatsje.

WOW  :o  :o
Toen ik binnenkwam viel mij mond open van verbazing! Wat een hoop diffusieoppervlak heeft Mark in de
loop der jaren verzameld! Nee...Geen akoestische panelen, maar racken vol geordende boeken DVD's en
CD's, allemaal gegroepeerd per serie of per soort. Overwelming! Als iemand een Anime liefhebber op het
forum is, dan is Mark dat wel. Op mijn vraag waarom hij geen reviews schreef, antwoordde hij bescheiden,
maar uiterst doordacht, dat hij liever een Anime keek, dan er tijd in wilde steken om er over te schrijven!
Daar heb ik natuurlijk niet van terug!  :-[

Op de eettafel stonden overigens een tweetal DIY stands voor zijn centerkanaal. 1 lagere voor film kijken
en een hogere, die de center op gelijke hoogte brengt met de fronts  voor SACD DVD-A materiaal.  8)

Ik ben maar gaan zitten om bij te komen van mijn bewondering voor zijn collectie. Ik heb wel vaker
verzamelingen gezien, maar dit is gewoon een bibliotheek! :-*  :-*  :-*

Aan het "werk"
Na wat geleuter en verfrissingen zijn we meteen voor het Multichannel verhaal gegaan. Meestal ga ik eerst
voor stereo om de set en de ruimte te leren kennen, maar dit maal zijn we meteen in het diepe gesprongen.

In een woord: "AF"!  Mark's set is gewoonweg af!  O0  O0

In deze ruimte heeft Mark zijn set gewoon optimaal benut en de juiste keuzen gemaakt. Geen zwaar
overdreven WOW factor maar precies genoeg en in de juiste proporties, extreem gecontroleerd en een zeer
homogeen geluidsbeeld. Als er iets stoort in de MC opstelling dan is het de mix op de SACD/DVD-A.
Je kan heerlijk ongedwongen een boek lezen of aandachtig zitten luisteren en genieten van muziek of film.

Dit is een set waar je heel lang van kan genieten zonder upgrade drang. De lowbudget Pioneer speler
weet een meer dan verrasend geluid neer te zetten en ik ben zeker geprikkeld om voor SACD en DVD-A
deze speler aan te schaffen. Niet te geloven wat de Meridian pre weet te halen uit deze speler! Ook
geen absurd dure kabels en toch detail, finesse en muzikaliteit en kwaliteit! Een echte combi waarbij de
totale set de individuele componenten doet vergeten.  :-*

Het enige wat ik voor mij persoonlijk een min puntje zou kunnen zijn, is dat de set niet dat stukje
authoriteit heeft die ik nodig heb voor mijn muziek. Maar de finesse die je er voor terugkrijgt maakt zo
enorm veel goed en dan voor een absurd laag bedrag  :o . Ben dan ook zeer blij dat Mark de moeite wil
nemen om ze naar mijn stulpje mee te nemen om eens hier te luisteren  8)
Voor "vrouwenstemmen" (waar op het forum veel liefhebbers van rondlopen) durf ik dit gewoon te vergelijken
met 3 keer duurdere Sonus Fabers Cremona Auditor's.  SF klinkt weliswaar sensueler en speelt zich
(smaak afhankelijk) meer in de diepte af. Deze speaker zetten een meer up-front en minder
gladgestreken sound neer. Absoluut een markt voor de mensen die SF net iets te "slick" vinden dus.  >:D ( ;))

De buizenbak
Het perfect gecontroleerde van de Meridian leek plaats te maken voor iets wat ik zal proberen te
omschrijven.

Hoezo buizen hebben geen laag en zijn traag!
Deze "buis" lijkt wel een ingebouwde loudness knop te hebben, want er was juist ineens een stuk meer
lichaam geplakt aan de stemmen en de Cello's.   8) We hoorden ineens veel meer van de lagere partijen die
in de Meridian combi verborgen bleven. Het geluidsbeeld werd een stuk meer omhoog getrokken en er
ontstond meer muziek om de speakers heen. De plaatsing en het geluidsbeeld werd drastisch gewijzigd.
Er gaat iets van detail en precisie verloren, maar er komt wel een soort levendigheid en ruimtelijkheid voor
terug.  Ik zou ze zondermeer beide gebruiken, afhankelijk van de stemming/medium keuze. De optie werd
dan ook door HarryHT neergelegd om een tweede stereo set in de achterkamer neer te zetten met de
buizenbak. Zou natuurlijk helemaal ideaal zijn!  8)  8)

Afsluiting
Het wordt allemaal weer veel te langdradig dus wilde ik afsluiten dat wij ook bij deze luistersessie
heerlijk gegeten hebben in 1 van de lokale eetgelegenheden. Dat wij na terugkomst toch weer ff hebben
zitten genieten van muziek en dat HarryHT mij echt uit het huis van Mark moest trekken moge duidelijk zijn.
Ik kan niet wachten tot de set geheel is ingspeelt  8)  8)

Mark super bedankt voor je gastvrijheid en oprechtheid.
We zullen elkaar dit jaar vast nog vaker tegen het lijf lopen! Ben ook zeer benieuwd wat
de speakers en de "buis" in mijn ruimte zullen brengen!

HarryHT Jij uiteraard ook bedankt! Het leek wel of we gezellig op vakantie waren!
Ik heb in ieder geval zeer genoten van deze dag!

Spacebass

CiteerStanley Jordan
  :o   :o  :o  The bass maestro himself:  Stanley Clarke  ;D

This is Jazz: Quite Afternoon (Live). Heerlijk ambiant nummer die de live sfeer behoorlijk goed weergeeft  8)
Een heerlijk ongedwongen soundcheck/jam achtig nummer.  O0

ps
Als iemand Patricia tegen komt...geef haar dan het recept voor een spicy hot chili schotel  ;D

advr

@spacebass

voorzie de SP3 van Philips Miniwatjes en je hebt de details en precisie ook erbij ;D

vergeet ook niet dat de SP3 nog wel een paar honderd uur nodig om los te komen.

bewijst toch maar weer eens dat buizen niet stoffig zijn he.....

en dan heb je mijn Graaf nog niet eens gehoord ;D ;D

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Spacebass

Citaat van: Spacebass op mei 29, 2005, 14:37:21
Ik kan niet wachten tot de set geheel is ingspeelt  8)  8)
;D

Maar je hebt gelijk..er moet wel duidelijk bij vermeld worden  dat de set nog niet geheel ingespeelt is  ;)
Ik heb bij Garmt toen die Aitos'en van Erik vdV beluisterd  O0
Ik heb dacht ik wel eens een Graaf gehoord in Hotel Engels tijdens de lenteshow..

Ik zie het zo..hij heeft een pracht buizenbak als chassis en wellicht kan hij met jouw buizen expertise er nog veel meer
uithalen  ;)

advr

Citaat van: Spacebass op mei 29, 2005, 15:20:37
  ;D

Maar je hebt gelijk..er moet wel duidelijk bij vermeld worden  dat de set nog niet geheel ingespeelt is  ;)
Ik heb bij Garmt toen die Aitos'en van Erik vdV beluisterd  O0
Ik heb dacht ik wel eens een Graaf gehoord in Hotel Engels tijdens de lenteshow..

Ik zie het zo..hij heeft een pracht buizenbak als chassis en wellicht kan hij met jouw buizen expertise er nog veel meer
uithalen  ;)

absoluut, er zit aardig wat potentie in dat ding. als je ziet wat voor stanndaard spul er in zit  :P :P . dan kan er nog veel meer mee.  ;D
het voordeel is dat ik vanalles op de plank heb liggen wat er bij hem in past dus er zal wel een keer een avondje tube rolling plaatsvinden.... :o

tja, Aitos bakjes dat is helemaal super.  O0 O0

maar het gaat vooral om het genieten van de muziek en dat doet de SP3 zker nu al, MUZIEK maken!!

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

markvl

Citaat van: Spacebass
The bass maestro himself:  Stanley Clarke
:-[ :-X
Ik twijfelde nog...
Dat komt omdat ik zo in de geweldige sfeer van dat nummer op ging dat ik het CD-doos je noet goed gezien heb ;)

Citaat van: advr
maar het gaat vooral om het genieten van de muziek en dat doet de SP3 zker nu al, MUZIEK maken!!
En hoe! O0
Iedereen die op dit moment een stereo versteker (of set) zoekt zou hier een keer naar moeten luisteren.

Ik ben uitermate benieuwd of hij de Infinity's aankan...
En uiteraard hoe de Ref1's zich 'in het groot' bij SB thuis gedragen.
Ach, ik heb in ieder geval iets om tijdens mijn vakantie naar uit te kijken ;D
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Harry HT

Hallo,

Allereerst wil ik Markvl en Spacebass bedanken voor de leuke dag, ik heb het door jullie en de mooie set echt naar m'n zin gehad. 8)  Het is wel een beetje freak achtig om met dat mooie weer binnen te gaan zitten, maar ik vind het ook achteraf gezien het zeker de moeite waard.

Verzameling
Toen ik binnenkwam heb ik vol bewondering naar Mark z'n collectie boeken en dvd's had gekeken, wat is dat gaaf zeg. Ik kreeg bijna weer hetzelfde gevoel dat ik als kind kreeg wanneer ik eind november een grote speelgoedwinkel bezocht  ;) Het was indrukwekkend  O0

7 gelijke speakers
Het 2e wat me opviel was natuurlijk de hoeveelheid speakers, 7 gelijke monitoren  8), die wilde ik zo snel mogelijk horen en vroeg ik direct om een multichannel verzoekje.
Zo vaak krijg ik niet de kans om 7.1 te luisteren met gelijke speakers. Meerdere muziekstukken hebben we naar geluisterd, gefocust heb ik me op wat er gebeurd met het geluid wanneer je 4 gelijke achterspeakers hebt. Ik heb geen gaten gehoord, geen moeilijke overgangen tussen de speakers, maar een homogeen geluid en geluid dat me in totaal erg aansprak.

Onix Ref 1
O ja, we kwamen ook om te luisteren naar de Onix Ref 1 monitor, de monitor vind ik prachtig klinken en kan bij 2.0 weergave zeer overtuigend muziek weergeven. Opnieuw hebben we geluisterd naar meerdere soorten muziek.
De monitoren waren in Marks prima geplaatst en klonken prima in deze ruimte. Hoe de monitoren klinken in een grotere ruimte zal duidelijk worden wanneer ze samen met de buizenversterker op bezoek komen bij Spacebass. Of de monitoren makkelijk plaatsbaar zijn durf ik niks over te zeggen.
Zowel met een een transistor versterker als een buizenversterker kan de speaker goed weergeven. Allerlei soorten muziek hebben we gedraaid, ook met Marcus Miller z'n bas bleef de Ref1 staande. Natuurlijk filtert de Ref1 een beetje diepe bas(16-40) weg omdat ie dat niet goed kan weergeven, maar dat beïnvloed de muziekbeleving totaal niet. In hoog en midden maakt deze speaker veel goed en klinkt als een erg goede monitor die prettig in het gehoor ligt.

Onix SP3
De buizenversterker klonk rijk van klank in vergelijking met de Meridian in 2.0. Het geluidsbeeld van de Meridian was wel strakker en minder zwevend, maar het geluid van de Onix zal na nog vele uren inspelen waarschijnlijk verbeteren. Er was nu al bij de SP3 voldende dynamiek, levendigheid en natuurlijkheid (zover ik weet hoe dat moet klinken) aanwezig.
De Ref1 speakers zijn een prima match met de SP3 versterker, ik zou deze stereo set (indien ik er ruimte voor zou hebben) graag willen hebben. En wanneer ik kijk naar de prijs en de geboden kwaliteit en geluidsbeeld zou ik hier niet lang over hoeven na te denken (zie aanbieding op de site).

Hier hou ik het even bij, vanavond volgen nog een paar aanvullingen  :)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Harry HT

Hoi,

Mark en Ettepet bedankt voor de mooie (regenachtige) dag, gisteren helemaal naar m'n zin gehad.

Mark het was echt weer indrukwekkend, echt bijzonder om weer naar de super processor te luisteren met 7 gelijke speakers  O0 O0 O0

De meerkanaalsmuziek en DVD's die we 's-avonds gedraaid hebben klonk soms waanzinnig.  :o :o 8)

Ook prachtige 2.0 muziek gehoord en ook dit klonk schitterend. De Squeezebox klinkt echt super mooi in jou set  8) 8) Wat een mooi loopwerk  :D heeft deze bron. Ik ga me nog verder inlezen over de dacs van deze "speler", maar in combinatie met de door jou gebruikte processor/dac echt prachtig, prachtig en prachtig.

Iedereen die op zoek is naar kwaliteits 2 kanaalsbron voor een zeer goede prijs en een klein beetje verstand van techniek heeft kan niet om dit product heen  8)

Wat is het toch leuk en gezellig om met "MC-broeders" muziek te luisteren, geweldig dit forum  :-* 8)

Gegroet,

Harry

Model II

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

advr

Harry HT

Hoi Ad,
Citaat van: advr op november  6, 2005, 10:37:26
beetje late reactie ;D ;D
;D Valt wel mee toch? Vanochtend rond 1.00 thuis en dan voor 10.00 uur weer posten.  ;)

Of bedoel je dat niet ? ha,ha,  :)

Gegroet,

Harry

p.s. geen buizenversterker meer gezien in de set bij Markvl  :D (dat doet je toch geen pijn? >:D )
De mooiste
HT & DVD links verzameld

advr

auw, dat doet zeker pijn!!  :P :P

zal hem eens een PM sturen >:D >:D

Lekker avondje gehad? mooie set heeft hij in ieder geval.

Heeft ie nu alle boxen hetzelfde plus een paar subs, dat moet zeer homegeen zijn.

Hij heeft mij nog een avondje film "beloofd" en de avonden zijn lang tegenwoordig dus ik zal eens vragen wanneer ik audientie mag komen. 8)

Ad.

markvl

Citaat van: Harry HT op november  6, 2005, 09:43:19
Mark en Ettepet bedankt voor de mooie (regenachtige) dag, gisteren helemaal naar m'n zin gehad.

Wat is het toch leuk en gezellig om met "MC-broeders" muziek te luisteren, geweldig dit forum  :-* 8)
Jij en Ettepet ook hartelijk dank voor het aangename gezelschap. Ik heb me ook prima vermaakt.
Het was erg leuk om te luisteren/kijken naar disks waar anderen enthousiast over zijn.
Soms een beetje vreemd maar vaak wel lekker.  8)
Het nadeel daarvan is dat het vaak ook weer geld gaat kosten  ;)

Citeer
Mark het was echt weer indrukwekkend, echt bijzonder om weer naar de super processor te luisteren met 7 gelijke speakers  O0 O0 O0

De meerkanaalsmuziek en DVD's die we 's-avonds gedraaid hebben klonk soms waanzinnig.  :o :o 8)
Het uitgebreid DVD-A luisteren was ook voor mij weer een genot; ik realiseerde me dat ik het toch te weinig doe.
Dus toch maar weer wat disks klaarleggen :)

Citeer
Ook prachtige 2.0 muziek gehoord en ook dit klonk schitterend. De Squeezebox klinkt echt super mooi in jou set  8) 8) Wat een mooi loopwerk  :D heeft deze bron. Ik ga me nog verder inlezen over de dacs van deze "speler", maar in combinatie met de door jou gebruikte processor/dac echt prachtig, prachtig en prachtig.

Iedereen die op zoek is naar kwaliteits 2 kanaalsbron voor een zeer goede prijs en een klein beetje verstand van techniek heeft kan niet om dit product heen  8)
Niet zo hard roepen! Straks heeft iedereen een en dan is het niet exclusief meer!  ;D ;D
Maar inderdaad, een doosje van (nu) €250,- dat een Arcam DV27 er op CD gebied uitspeeld op een aantal punten is best opmerkelijk.

Citaat van: Harry HT op november  6, 2005, 10:50:07
p.s. geen buizenversterker meer gezien in de set bij Markvl  :D (dat doet je toch geen pijn? >:D )
Kun je je voorstellen dat ik de Squeezebox (€200,-) aan de SP3 (€0,-) had gehangen naast de Arcam?
Dan was Ettepet helemaal in tranen uitgebarsten... ;D

Citaat van: advr op november  6, 2005, 11:18:32

auw, dat doet zeker pijn!!  :P :P

zal hem eens een PM sturen >:D >:D

Lekker avondje gehad? mooie set heeft hij in ieder geval.

Heeft ie nu alle boxen hetzelfde plus een paar subs, dat moet zeer homegeen zijn.

Hij heeft mij nog een avondje film "beloofd" en de avonden zijn lang tegenwoordig dus ik zal eens vragen wanneer ik audientie mag komen. 8)
Ad, tuurlijk ben je welkom.
We prikken wel een datum.

Groeten,
Mark
Disclaimer:

Ettepet

Harry en Mark, het was inderdaad héél gezellig gisteren, en nog leerzaam ook.  Het geeft weer stof tot aanschaffen.. 8)

Citaat van: Harry HT op november  6, 2005, 09:43:19
De Squeezebox klinkt echt super mooi in jou set  8) 8) Wat een mooi loopwerk  :D heeft deze bron.
Het was een hitachi, hoorde ik.  Of dit al de nieuwere S-ATA variant was of misschien zelfs een SCSI-Raid (??) heb ik niet uit Mark los kunnen krijgen.  De gebruikte processor en hardware is momenteel ook moeilijk leverbaar..  Pentium 2 Pro, geloof ik... ;D

Citaat van: markvl op november  6, 2005, 11:32:25
Maar inderdaad, een doosje van (nu) €250,- dat een Arcam DV27 er op CD gebied uitspeeld op een aantal punten is best opmerkelijk.
Tja, een echte Hitachi is moeilijk te verslaan. :D  Bij het opnemen tegen een jitter-vrije oplossing deed de Arcam het nog verrassend goed vond ik, alleen met zwaardere bas klonken redbook cd's minder strak dan door de SB.  Jammer dat die squeezebox alleen stereo aankan, want het is een leuke betaalbare oplossing. :)

CiteerKun je je voorstellen dat ik de Squeezebox (€200,-) aan de SP3 (€0,-) had gehangen naast de Arcam?
Dan was Ettepet helemaal in tranen uitgebarsten...
Ik had het nu al soms moeilijk...,  maar dat kan ook komen door mijn R3-versie van Phantom of the Opera. :P

Harry HT

Hallo,

Ik hoop dat de Tam Tam het in Limburg na de "stroomdip" het nog doet...  ::)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Ettepet

Deze zaterdag een heel gezellige middag/avond gehad bij Markvl. 8)

Hier alvast een paar foto's van de Strata Mini's.... :)

patrick_vdb

Hoi,

Citaat van: Ettepet op februari 25, 2007, 04:20:51
Deze zaterdag een heel gezellige middag/avond gehad bij Markvl. 8)

Absoluut! Ik wil hierbij Mark dan ook nog een keer bedanken om deze meute 'freaks' welkom te heten in zijn huis :D

CiteerHier alvast een paar foto's van de Strata Mini's.... :)

Kijk, dan vraag je toch af waarom Spacebass al die moeite neemt om een plaatje te schieten als je ziet dat het ook op een dergelijke makkelijke manier kan ;D ;)

De Strate Mini is een luidspreker met veel potentie, Mark zal de komende tijd dan ook wel zoet zijn met het vinden van de ideale plaatsing in de ruimte waardoor de luidspreker, in samenwerking met de akoestiek, helemaal tot leven zal komen. De voorbode van gisteren beloofde in ieder geval goeds 8) Verder moet ik toch zeggen behoorlijk onder de indruk te zijn geraakt van de speelvreugde en muzikaliteit van de Onix Ref1 luidsprekers, een moeilijk te veslane prijs/prestatie verhouding wanneer men op zoek is naar deze, toch wel eerlijke manier van weergave.

mvrg

Patrick

advr

heeft ie nu alweer andere speakers...... ;D ;D

hoe weten jullie dat elke keer. ik probeer al 2 jaar een film bij hem te gaan kijken maar op de een of andere manier komt het er niet van. :o ;D
maar dat ligt wel aan meer aan mij denk ik :o

patrick_vdb

Hoi Ad,

Soms moet je spijkers met koppen slaan! Tussen mijn eerste toezegging om eens bij Mark te gaan luisteren en het daadwerkelijke bezoek heeft, volgens mij, ook ruim twee jaar gezeten. Dus degene die nog op de wachtlijst staan...weten nu genoeg ;D

Zojuist ook weer even de eerdere foto's van Spacebass bekeken. In real life is de uitgebreide anime DVD en boeken collectie van Mark vele malen indrukwekkender O0

mvrg

Patrick

markvl

Citaat van: advr op februari 25, 2007, 09:55:40

heeft ie nu alweer andere speakers...... ;D ;D

hoe weten jullie dat elke keer. ik probeer al 2 jaar een film bij hem te gaan kijken maar op de een of andere manier komt het er niet van. :o ;D
maar dat ligt wel aan meer aan mij denk ik :o
Ach, de een wisselt speakers, de ander versterkers ;)
En voor die film: het helpt als je gewoon een keer een afspraak maakt  ;D
Eind maart goed?
Disclaimer:

advr

Goedemorgen Patrick,

Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Ik ben al wel een paar keer geweest, ook toen hij die kleine Onixen had. Daarna niet meer. Maar ik ga een afspraak maken om een filmpje te gaan kijken bij hem. Tenslotte woont hij ook "om de hoek"  ;D

Ad.