Tim Burton's Corpse Bride

Started by Martin_M, May 18, 2005, 22:28:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_M

Ik zat te twijfelen of deze film nu bij horror of humor hoort maar volgens de imdb valt 'ie onder animation/comedy/fantasy.

Corpse Bride lijkt wel op een soort vervolg van 'a Nightmare before Christmas' maar dan anders.. ;D

Bekijk vooral even deze trailer.

Daar ik best wel de macabere animatie en stop-motion films van Tim Burton kan waarderen (understatement) ben ik zeer benieuwd naar deze film. De trailer ziet er iig al erg veelbelovend uit.







Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Harry HT

Quote from: Martin_M on May 18, 2005, 22:28:15
Bekijk vooral even deze trailer.
O0 O0

Dat lijkt me wel wat deze film  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Hoeksel

A nightmare before christmas was voor mij een onverwacht mooi spektakel ! Jammer...........eind september duurt nog wel even. Typisch een film die ik in de bios wil zien.

Arno P

Maakt mij niet uit wat Burton maakt....kopen.... ;D ;)...zielig he?  ::)

jaco

Ik heb ook nog niets van Burton gezien wat me niet beviel.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Arno P

Quote from: jaco on May 20, 2005, 16:27:12
Ik heb ook nog niets van Burton gezien wat me niet beviel.

Jaco

Erg he....zal wel aangeboren zijn... ;D...(ik heb ermee leren leven)

Harry HT

Quote from: Arno P on May 19, 2005, 07:46:08
Maakt mij niet uit wat Burton maakt....kopen.... ;D ;)...zielig he?  ::)
Deze ook?  :)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Arno P

Quote from: Harry HT on May 20, 2005, 17:05:23
Deze ook?  :)

Gegroet,

Harry

Op die zit ik dus al een jaar te wachten.... ;D

Sander Nooy

Quote from: Arno P on May 20, 2005, 19:00:47
Op die zit ik dus al een jaar te wachten.... ;D

WOW ... gaaf verhaal ... goede director ... goede acteur :D
Die moeten we hebbe.

Beschamelijk heb ik A Nightmare Before Christmas nog niet gezien ... hij staat in de kast te wachten :P
Samsung PS50B850 - Emotiva EMC-1 - 3x Marantz MA500 - 3x Marantz MA700 - Fronts: Vifa Vivace '94 - Rears: Vifa Filligran - Center: Vifa Surround-2

Walter_PPK

Ik heb A nightmare before christmas gezien en dat was echt open mond tot het einde. Het verhaal was wel een beetje dun imho maar de gedachte alleen al van het jarenlang eindeloos vervormen van plasticine maakt het echt indrukwekkend.
LG OLED55B8PLA | Marantz SR7013 | Martin Logan Sequel II fronts | Martin Logan Logo's center | Martin Logan Scenario rears | KEF HTS2001 Atmos | 4x18" IB subwoofer