Ratrace

Started by J.A.F._Doorhof, August 7, 2002, 21:55:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cijfers van onze bezoekers

Flop
0 (0%)
4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
0 (0%)
7
3 (27.3%)
8
6 (54.5%)
9
2 (18.2%)
10
0 (0%)

Total Members Voted: 9

J.A.F._Doorhof

Als je van echt ouderwets lachen houdt, dan kan dit wel eens de film voor jou zijn.

Het verhaal komt er in het kort op neer dat een paar willekeurig gekozen mensen een kans krijgen op $ 2.000.000,00. Het enige dat ze hoeven te doen is het op te halen 576 miles verderop.

Een allstar cast met Rowan Atkinson, Seth Green, John Cleese, Whoopy Goldberg e.v.a.

De leukste scene vindt ik persoonlijk hoe een net huis gezin met een gestolen auto (van Hitler) terecht komt op net DE plek waar je NIET terecht moet komen met die auto, en het optreden van de bestuurder zorgt ervoor dat je van je stoelafduikeld van het lachen.

Sommige mensen zullen de grappen te direct vinden (ala American Pie), maar als je daarvan houdt dan is dit DE film.

Beeld en geluid zijn goed te noemen, en ook op het gebied van de extra's is er genoeg te smullen.

Ratrace, een 9/10.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Roland

Ik heb veel lol gehad om deze film  8), had hem slechter verwacht, maar hij is cool :)

J.A.F._Doorhof

Ik snap ook het commentaar niet zo, heb al meerdere malen zeer genoten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Maurits

Surround: HTPC Ubuntu en Kodi / Marantz SR-7011 Receiver / Meridian G57 & G55 / Tannoy Definition D700 Fronts / Tannoy Profile 638 Sides / Tannoy Profile 637 rears / Tannoy Definition D750 Center / SVS SB13 Ultra Subwoofer / Epson TW7200 Full HD Beamer
Stereo: Marantz SR-8002 met Dynaudio Focus 380

patrick_vdb

Is alweer een tijdje dat ik deze comedy gezien heb. De film heeft inderdaad hilarische momenten (Net als Frank is ook de scene met de gestolen auto van Hitler mijn favoriete scene) maar ook zeer flauwe momenten (dan denk ik aan de luchtballon en de koe).

Voor mij net goed genoeg om me goed te vermaken maar net te flauw om een topper te zijn.

Mvrgr

Patrick

Johan Van Gompel

Quote from: J.A.F._Doorhof on August  7, 2002, 21:55:06
De leukste scene vindt ik persoonlijk hoe een net huis gezin met een gestolen auto (van Hitler) terecht komt op net DE plek waar je NIET terecht moet komen met die auto, en het optreden van de bestuurder zorgt ervoor dat je van je stoelafduikeld van het lachen.

Ik vond hem wat traag beginnen, vandaar maar een 8 i.p.v. 9. De scene(s) met de koe vond ik ook om te gieren maar inderdaad, de "Hitler-scene" heeft er wellicht voor gezorgd dat heel wat mensen er zijn ingebleven van het lachen. :)
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer