Guest House Paradiso

Started by J.A.F._Doorhof, August 7, 2002, 21:54:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cijfers van onze bezoekers

flop
1 (33.3%)
4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
0 (0%)
7
1 (33.3%)
8
1 (33.3%)
9
0 (0%)
10
0 (0%)

Total Members Voted: 3

J.A.F._Doorhof

Als "fan" van Bottom dan nu eindelijk (op de één of andere manier ging het altijd mis) Guest house Paradiso gezien.

Tja, wat moet je ervan zeggen.....
Eddie en Ritchie runnen een hotel (nou ja Hotel) en de gasten zijn NIET tevreden.

Het eerste half uur-20 minuten is hilarisch en ik storte bijna van de bank van het lachen maar daarna gaat het toch wel erg hard bergafwaarts met de film. Niet dat het niet leuk blijft, maar de slappe lach ervaring van het begin wordt gewoon niet meer gehaald.

De beeldkwaliteit van deze regio 2/4 DVD is matig, en vaak te donker. Het geluid is goed hoewel ik de vreemde ervaring kreeg dat er geen of bijna geen geluid uit mijn links-side kanaal kwam.

Als je Guest house Paradiso met subtitles wilt kijken zul je dit aan moeten zetten in het EXTRA's menu (vreemde plek).

De extra's zelf zijn leuk en de moeite waard, vooral de arseups (bloopers) zijn geinig.

Voor de echte fans van Bottom is dit een teleurstelling, het is de moeite waard, maar daar is alles mee gezegd.

Guest house Paradiso krijgt een 6,5/10.

MvrGr.
Frank  
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Roland

Ik vond hem wel aardig briljant :)

Lynxxx

heb deze film in de bioscoop gezien. Eerste helft nog wel leuk, daarna wordt valt de boel erg in de herhaling en wordt het vervelend.


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl