Avatars...

Started by Oracle, May 17, 2005, 20:02:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry HT

Hoi Kristof,
Quote from: Kristof Ector on May 17, 2005, 21:11:35
Ik vond de avatar persoonlijk wel leuk alleen jammer dat in de rubriek Private Home Theater GTDesign enkel de rubriek opent met Binnenkort meer ... .

Je verwacht dan 's anderendaags bij twee pagina's reeds een plan, schets of zelfs foto's en je leest alleen maar gel*l over avatars ...  >:(

I rest my case ...

May the force be with you (ga sebiet zien om 00.01u naar Star Wars)

Kristof

Door dit topic gaat vandaag of morgen "de bezem" doorheen waarschijnlijk  ;) Veel plezier bij SW !

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Leonard Shelby

#26
Quote from: Bas Janssen on May 17, 2005, 21:05:58
Zoals ik het lees bedoelt hij dat juist wel maar vindt hij dat dat momenteel niet kan juist omdat ze kanker heeft.
Een nette opmerking dus.

Met hij bedoelde ik Kjelt (die het grapje maakte) en niet Harry HT.....
Is een beetje lastig te zien omdat in een quote, de quote die door iemand gequote wordt, niet maar gequote wordt zodat in jou quote, die quote ook niet meer wordt gequote.  8)

EDIT: Ik lees die regel net nog een keer, en het kwartje is gevallen, ik dacht dat je iets anders bedoelde  :-X

B.J.

Quote from: Leonard Shelby on May 17, 2005, 21:15:25
Met hij bedoelde ik Kjelt (die het grapje maakte) en niet Harry HT.....
Is een beetje lastig te zien omdat in een quote, de quote die door iemand gequote wordt, niet maar gequote wordt zodat in jou quote, die quote ook niet meer wordt gequote.  8)

Lol, ik bedoelde ook Kjelt. Lees het nog maar eens  :D

Leonard Shelby

heb er al een edit onder gezet  8)

Spacebass

hou eens op met dat gekloot gequote  ;D

Kristof Ector

Quote from: Harry HT on May 17, 2005, 21:15:11
Veel plezier bij SW !

Gegroet,

Harry

Zal wel lukken,  de THX in de zaal zal mij wel wakkerhouden.

Kristof
Pioneer PDP 5000 EX
Barco 808g

Denon 3803 / B&W 804 802 / Classe / Parasound

Erik

zit ik een beetje moeilijk te doen om mijn avatar onder de 30kb te houden, zit de rest gewoon lekker op 1,2mb ;D
Waar is mijn photoshop ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kjelt

Ik heb zelf familieleden verloren aan deze ziekte . In dit geval is het gelukkig voor haar niet levensbedreigend en kun je het best met een "kleine" knipoog nemen al is het alleen maar om dit hele in mijn ogen flauwekul onderwerp een serieuzere wending te geven. Waar gaat het nou in godesnaam nog over? Dat sommige leden een avatar plaatsen waarmee ze zichzelf letterlijk bloot geven dat ze naar borsten kijken als vlees, lustobject e.d.?
Laat ze lekker? Ware het niet dat er ook vrouwen lid zijn van dit forum en dat deze er wel een probleem mee kunnen hebben? Mijn verwijzing was alleen bedoeld om eens anders tegen het "onderwerp" aan te kijken en het was zeker niet mijn bedoeling om te shockeren.

B.J.

Quote from: Kjelt on May 17, 2005, 21:55:38
Ik heb zelf familieleden verloren aan deze ziekte . In dit geval is het gelukkig voor haar niet levensbedreigend en kun je het best met een "kleine" knipoog nemen al is het alleen maar om dit hele in mijn ogen flauwekul onderwerp een serieuzere wending te geven. Waar gaat het nou in godesnaam nog over? Dat sommige leden een avatar plaatsen waarmee ze zichzelf letterlijk bloot geven dat ze naar borsten kijken als vlees, lustobject e.d.?
Laat ze lekker? Ware het niet dat er ook vrouwen lid zijn van dit forum en dat deze er wel een probleem mee kunnen hebben? Mijn verwijzing was alleen bedoeld om eens anders tegen het "onderwerp" aan te kijken en het was zeker niet mijn bedoeling om te shockeren.

IK BEKEN ONMIDDELIJK!

;D

garmtz

Quote from: Bas Janssen on May 17, 2005, 22:01:00
IK BEKEN ONMIDDELIJK!

;D

Die speakers van jou bewijzen dat ook... ;D   



(O.k. Nu hou ik op)

B.J.

Quote from: Garmt on May 17, 2005, 22:07:28
Die speakers van jou bewijzen dat ook... ;D   



(O.k. Nu hou ik op)

Hehe, Bas houdt van ronde vormen!  ;D

Eigget

Quote from: Bas Janssen on May 17, 2005, 20:15:48
BOEHHHHHHHHHHHHHHHHHH  ;)

Maar serieus lekker boeiend die paar Kb extra?
Ik denk dat je je te druk maakt. Iedereen vind het hartstikke leuk!

Tja... ik weet niet wie jij onder iedereen verstaat, maar ik vond het niet leuk.
Ik vraag me af hoe je het zou vinden wanneer ik een voor mij wel aantrekkelijke hunk met bijna zichtbare piemel als avatar zou nemen. Dat spreekt mij nl. meer aan dan die wiebelende borsten, maar volgens mij horen beide niet op dit forum thuis. Wanneer ik daarmee geconfronteerd wil worden, zoek ik wel een ander soort forum op. En nee... ik ben geen vrl. moraalridder of anti-seks  :P
Epson TW200H
Pioneer DV-585A-S
Pioneer VSX-915-S
Focal Sib&Co Pack Cinema  [just a newbie ;)]

Arno P

Ik werd ook altijd verkeerd begrepen vanwege mijn avatar... :-\

Eigget

Quote from: OscarTango on May 17, 2005, 22:46:11

Maar er is toch niemand die je tegenhoud om een naakte vent als avatar te gebruiken ?... van mij mag het, hoor   :D Mij stoot je daarmee niet tegen de...eh...borst  ;D >:D

Klopt... er is niemand die me tegenhoud, maar ik vind het zelf niet (gezien de aard van dit forum) nodig. Seks vind ik alleen leuk wanneer ik dat zelf wil en niet opgedrongen krijg via een toch volgens mij niet seks-gericht forum. Wanneer dit soor avatars hier normaal is, dan heb ik me blijkbaar toch in de aard van dit forum vergist. Geloof me, dat zou ik dan zeer jammer vinden  :-\
Epson TW200H
Pioneer DV-585A-S
Pioneer VSX-915-S
Focal Sib&Co Pack Cinema  [just a newbie ;)]

OscarTango

Quote from: Eigget on May 17, 2005, 22:56:13
Klopt... er is niemand die me tegenhoud, maar ik vind het zelf niet (gezien de aard van dit forum) nodig. Seks vind ik alleen leuk wanneer ik dat zelf wil en niet opgedrongen krijg via een toch volgens mij niet seks-gericht forum. Wanneer dit soor avatars hier normaal is, dan heb ik me blijkbaar toch in de aard van dit forum vergist. Geloof me, dat zou ik dan zeer jammer vinden  :-\

Maar nee, we zijn hier allemaal toch erg vriendelijk voor elkaar. Die plaatjes zijn gewoon wat gein en zijn niet aanstootgevend bedoeld. Maar je zit hier met 98 procent manvolk, en die vinden wiebelende borsten nou eenmaal leuk. We blijven kinderen, natuurlijk.

Maar even serieus, stoort het je echt in de zin dat je daarvoor niet meer op het forum zou rondneuzen naar tips, weetjes, reviews etc ? Je kunt ze blocken als ze je echt storen.

Ik hoop toch nog reakties van je te zien in de verschillende topics, ondanks deze kleine "spielereitjes"
Groetjes,
OT
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Spacebass

Tis helemaal niet vrouwonvriendelijke! Sterker het toont aan de ene kant een van de krachtigste massavernietigingswapens op aarde (met het mannelijk intellect als doelwit) en aan de andere kant zijn we er mee groot gebracht in de eerste periode van ons leventje!  Bovendien maken vrouwen die deze MVW inzetten er een succesvolle carrière mee (wel kort maar toch) dus laten we daar alsjeblieft geen doekjes om winden!

Sjors toont zijn respect en bewondering voor een van de wonderbaarlijkste vrouwelijke "properties"! Tis dat hersens er zo walgelijk slijmerig uitzien, anders had hij vast een vrouwelijke hersenkwab als avatar gebruikt! Dat weet ik zeker!!

Buiten het feit dat er vast lesbische vrouwen in de wereld rondlopen die net zo mee genieten, tis dus niet typisch mannelijk volgens mij...dat zou die vrouwen te kort doen...toch?

Zonder gekheid:
Lijkt mij ook niet echt verstandig dit soort avatars. De kans is groot dat het escaleert en je ziet het eigenlijk al een beetje gebeuren.


Oracle

Quote from: OscarTango on May 17, 2005, 23:12:35
Je kunt ze blocken als ze je echt storen.

Lijkt me de omgekeerde wereld.. Lijkt me niet de bedoeling dat je als normale gebruiker, op zoek naar info over HT, actief moet gaan zitten blocken, omdat er avatars met aanstootgevend (?) materiaal zijn....  :-\

Groet,
Mark

Savart

Ondanks het feit dat ik nog geen ouwe bok ben, moet ik Mark bijtreden in zijn mening.
Zulke avatars op dit forum hoeven niet, verder heb ik er niets van te zeggen.  :)

OscarTango

Quote from: Mark Lemmens on May 17, 2005, 23:43:25
Lijkt me de omgekeerde wereld.. Lijkt me niet de bedoeling dat je als normale gebruiker, op zoek naar info over HT, actief moet gaan zitten blocken, omdat er avatars met aanstootgevend (?) materiaal zijn....  :-\

Groet,
Mark

Maar Mark, blocken doe je toch altijd actief ? Als je iets ziet wat je niet wil zien, block je dat... simpel. Daar is die functie in FireFox toch voor, desnoods block je alle avatars. Maar het kan toch niet dat een leuke dame zo'n ophef veroorzaakt, zeker ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Erik

Quote from: Mark Lemmens on May 17, 2005, 23:43:25
Lijkt me de omgekeerde wereld.. Lijkt me niet de bedoeling dat je als normale gebruiker, op zoek naar info over HT, actief moet gaan zitten blocken, omdat er avatars met aanstootgevend (?) materiaal zijn....  :-\

Groet,
Mark
Quote from: Mark Lemmens on May 17, 2005, 23:43:25
Lijkt me de omgekeerde wereld.. Lijkt me niet de bedoeling dat je als normale gebruiker, op zoek naar info over HT, actief moet gaan zitten blocken, omdat er avatars met aanstootgevend (?) materiaal zijn....  :-\

Groet,
Mark
Mee eens, aangezien we door willen gaan voor een serieus forum waar iedereen van elke leeftijd en/of geslacht met zijn vragen terecht kan. Moet je oppassen dat een grappig bedoelde avatar niet te ver doorschiet of kwetsend wordt voor de andere bezoekers. Of hiermee misschien wegjaagd.
Er zijn tenslotte al genoeg andere fora waar je terecht kan met andere wensen. De charme van dit forum is juist dat we juist niet zijn zoals die andere 90% van de fora.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

#45
Quote from: OscarTango on May 17, 2005, 23:58:03
Maar Mark, blocken doe je toch altijd actief ? Als je iets ziet wat je niet wil zien, block je dat... simpel. Daar is die functie in FireFox toch voor, desnoods block je alle avatars. Maar het kan toch niet dat een leuke dame zo'n ophef veroorzaakt, zeker ?
Maar 10% van alle gebruikers gebruikt Firefox, dus de IE gebruikers kunnen niet eens blokken al zouden ze het willen, er zijn zelfs regelrechte FF haters die het niet willen gebruiken omdat het open source is en daarom dus nooit wat kan zijn. Raar maar waar.
Je kunt moeilijk verplichten deze meerderheid te laten overstappen. Het hier (nog) geen bananenrepubliek.  ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

misteranderson

Gezien het feit, dat ik absoluut geen wrijving wil veroorzaken, heb ik mijn avatar weer aangepast...

Ik weet wel dat discussie op een forum thuis hoort... Maar ik wil ieder risico vermijden...

Dus, is ie nu van meer acceptabele grootte en kan ik me niet voorstellen, dat iemand op wat voor manier
dan ook deze avatar aanstootgevend zou kunnen vinden...  :)


@Eigget
QuoteTja... ik weet niet wie jij onder iedereen verstaat, maar ik vond het niet leuk.

Dan bied ik mijn excuus aan.. Het was absoluut niet mijn bedoeling om wie dan ook een ongemakkelijk gevoel te bezorgen...
Ik vond het gewoon een mooie gif... En absoluut niet vrouw-onvriendelijk of forum-onvriendelijk bedoeld

@Kjelt
QuoteDat sommige leden een avatar plaatsen waarmee ze zichzelf letterlijk bloot geven dat ze naar borsten kijken als vlees, lustobject e.d.?
Laat ze lekker?

Ik vind het idd niet erg om naar borsten te kijken..  ;D Maar, had geen idee dat het dit soort reacties op zou leveren.. En dat zoveel mensen
het misplaatst zouden vinden... Nogmaals mijn excuus..
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

Eigget

Quote from: OscarTango on May 17, 2005, 23:12:35
Maar even serieus, stoort het je echt in de zin dat je daarvoor niet meer op het forum zou rondneuzen naar tips, weetjes, reviews etc ? Je kunt ze blocken als ze je echt storen.

Ik hoop toch nog reakties van je te zien in de verschillende topics, ondanks deze kleine "spielereitjes"
Groetjes,
OT
Grinnn.... zo snel geef ik iets dat ik eigenlijk wel leuk en interessant vind niet op hoor  ;)

Zelf heb ik vandaag even in dubio gestaan een avatar met een hunk incl. 'attribuut' tijdelijk als tegengif neer te zetten, maar kon niet goed inschatten of dat wel op de juiste manier zou worden ingeschat. Nogmaals, ik besef best dat een mooi vrouwenlijf leuk en lekker is voor de meeste mannen. Net als een lekker mannenlijf dat voor mij en # 10% van de mannen is   :P
Maar ik vond het iets te veel van het goede worden, omdat het nu juist de avatars van redelijk prominente aanwezige forummers zijn, waardoor ik continu met die wiebelende borsten en vrijpartijtjes wordt geconfronteerd.

Thanx, ik waardeer julie begrip en toon dat nog maar even in het bewuste avatar-sfeertje :-*

;)
Epson TW200H
Pioneer DV-585A-S
Pioneer VSX-915-S
Focal Sib&Co Pack Cinema  [just a newbie ;)]

misteranderson

#48
Quoteincl. 'attribuut'

???  ???  ???  ;D  :D  >:D

Ik heb echt geen idee wat voor attribuut er aan een 'hunk'  zou zitten...

edit :
zal ik hem voor je maken ?? Ik weet wel niet zoveel van hunks met  'attributen'  maar ben ondertussen wel handig
in het maken van avatars... ;D
Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

jurjen

Ik vond het eigenlijk wel humoristisch om een paar dagen een ongepast filmpje als avatar te gebruiken, als het tenminste maar voor een paar dagen was en als humor was bedoeld.
Maar aanstootgevend vond ik het wel en ik heb respect voor het forum omdat het onderling wordt opgelost voordat het escaleert.

Ik vond het trouwens niet aanstootgevend in die zin dat ik niet onverwachts met borsten geconfronteerd wil worden, maar in die zin dat het volkomen niks met HT te maken had. Behalve die oesters dan, want dat was een filmfragment. En nog anamorphic ook ;D




Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}