Immortel

Started by Bart_M, May 17, 2005, 10:55:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bart_M

Hi,

Gisteren deze film aangezien.
Ik kon er echt geen touw aan vastknopen. Niets werd op enige wijze toegelicht...
Wat een waardeloze film. De annimaties waren om sommige momenten echt slecht.

Als het verhaal erachter bekend is, zal het misschien wel wat zijn. Mis je insight info, dan kom je nooit in de film.

FrankB

Ik vond het ook helemaal niks  ::)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Martin_M

Ik vind 'm dus helemaal geweldig.
Ik houd wel van films die niet helemaal tot op het bot worden uitgelegd, die zijn er genoeg. Maar zo ingewikkeld is 'ie toch niet?

Dat de kwaliteit van de animaties wat verschilt per persoon is volgens mij expres gedaan (de extra's geven daar niet veel duidelijkheid over). Je moet begrijpen dat de film de sfeer van de comics moet uitstralen en dat vind ik erg goed gelukt. Ook de mix in het gebruik van computergraphics en echte acteurs vind ik meesterlijk.

We zullen 'm hier nog vaak draaien.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

FrankB

Het concept vond ik wel aardig, en ontzettend knap gemaakt. En wel prima dat het niet helemaal werd uitgekauwt. Maar het is gewoon niet mijn soort film.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Bart_M

Persoonlijk hou ik ook wel van films waarbij het plot niet zo voor de hand ligt en meestal kan ik dit ook wel volgen.

De hele grote lijn in de film zie ik wel, maar daar houdt het ook ongeveer op. Ik vind het teminste fliterdun.
Wat de rol is van sommige mensen in de film is me ook niet duidelijk.

Maar goed, ieder zijn film... :)

NeonKnight

Ik vond deze film dus ook helemaal geweldig.

Het plot was m.i. niet zo lastig te volgen en verder was het visueel echt een feestje.
Leuke vondsten zoals het metalen been dat uit een stuk spoor wordt gemaakt.

Ik heb de comics nooit gelezen, maar vond dit echt een toppertje ten opzichte van veel hollywood films.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Arno P

geweldig.... ;) (hoewel ik bij de topictitel even aan cement moest denken  ;D)

NeonKnight

Quote from: Arno P on May 17, 2005, 19:04:01
geweldig.... ;) (hoewel ik bij de topictitel even aan cement moest denken  ;D)

Nee, dat is de opvolger "in mortel".  ;D
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Arno P


peterrr

Ik vond hem wel goed, maar:

Ik had net als bij Skycaptain liever de hele cast als mens gezien.
Wel een genre die wat meer zou willen  zien half anime/cg  half real

mvgr peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

JG_Smit

Ik kwam hem in het rack tegen omdat ie me zo opviel,ik vind de holographische kaart op de special edition wel mooi daarom kocht ik hem.Maar ik kan echt geen touw aan de film knopen ??? ik heb hem halvewege uitgezet misschien doe ik nog een poging.

gr Jan..