video in op mijn videocard ????????

Started by dragstar, May 16, 2005, 23:04:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dragstar

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en ik ben blij dat ik eindelijk een form heb gevonden waar mensen komen die iets van video bewerking weten.

is er iemand die mij kan helpen om mijn video ingang aan de praat te krijgen?

ik heb een 1.7g cpu
3 x120 g hd
1g intern
en een geforce fx5600 - 128 mb

software die ik heb is:
windows xp
adobe pr. 6.5
pinnicle studio 9


nu wil ik mijn video een sluiten op mijn pc omdat ik nog een paar video banden heb die ik graag wil om zetten naar dvd
ik heb alles in huis en aan gesloten maar nu krijg in het niet aan de gang.
is er iemand die mij kan helpen met dit ??????

groeten

SpeedyAndré

Je hebt een zgn. video capture driver voor je videokaart nodig, die kun je bij Nvidia vinden :)
De opnamekwaliteit zal echter niet zo hoog zijn bij een videokaart, maar dat zie je vanzelf.
Met een aparte video capture kaart of een tvkaart kun je mooiere opnames maken.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

dragstar

bedankt ik zal eens kijken wat ik kan vinden  :)