NIEUWE MANIER VAN REVIEWS SCHRIJVEN !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, August 7, 2002, 13:25:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Wil iedereen vanaf nu de reviews van DVD's schrijven in een POLL vorm, met als bovenschrift, de cijfers van onze bezoekers en als opties.

Flop.
4
5
6
7
8
9
10

Dit om een beter overzicht van de films te geven.
Kijk onder aktie hoe ik ermee begonnen ben als voorbeeld.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HJ

is het de bedoeling dat je de film opzich beoordeeld of moet je ook de beeld kwaliteit en de geluids kwaliteit meenemen in je beoordeling?
dit ivm de verschillende uitgaves.

J.A.F._Doorhof

Film.

Dit inderdaad ivm de beeld/geluidskwaliteit van de verschillende releases.

In je review/reply kun je altijd beeld en geluid meenemen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

HJ

ok,ik snap 'm.
ik heb namelijk een paar fims in het vliegtuig gezien en daarvan kan ik dus niet echt de beeld/geluids kwaliteit beoordelen.

Henk

Ik zou juist liever een waardering van de DVD willen zien (beeld/geluid/extra's etc). Voor reviews van de film zelf zijn er genoeg andere kanalen (b.v. de IMDB).

J.A.F._Doorhof

Beeld en geluid is afhankelijk van de reviewer en zijn systeem, vandaar dat ik dat ook in de review laat terug komen, en je kan maar één poll per topic krijgen.

Leek mij dus het leukst om het zo te doen.
Natuurlijk zijn er meer bronnen, maar onze meningen tellen denk ik ook mee voor onze bezoekers toch ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"