Wie leest er What Hifi?

Started by bmateijsen, May 13, 2005, 18:22:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

En zou voor mij een scan kunnen maken van de Velodyne CHT-12R recensie (de gehele recensie graag, ik geloof dat ie gecombineerd is... )

Ik hoor het graag!!

Groet Bjorn

wh-vanderpost

Quote from: bmateijsen on May 13, 2005, 18:22:13
En zou voor mij een scan kunnen maken van de Velodyne CHT-12R recensie (de gehele recensie graag, ik geloof dat ie gecombineerd is... )

Ik hoor het graag!!

Groet Bjorn
In welke uitgave staat hij? De vader van een vriend van me heeft regelmatig dit blad liggen .. als je weet welke uitgave het is, kan ik morgen even kijken bij 'em ...
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

bmateijsen

Nee... weet ik niet uit mijn hoofd, maar volgens mij 1 van de laatste 3...

Even checken of het toevallig op internet staat.. .

DA BoSS

  ;D Ik heb em voor je:

eerste test 01-2005
Onderdeel Supertest (shoot-out) 04-2005
resultaat= 5 van 5 sterren: an ideal way to upgrade your entry level speaker package!

For: powerfull and impressive composed overall sound; smart finish; remote control facility
Against: It's a bigger and bulkier box of tricks than just about any of the other contenders in this catagory

Verdict: Have a sizeable room and the desire to flood it with floorshaking low frequencies? This well-put-together package will deliver for you in style
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

#4
samenvatting van het artikel zelf :

lots of muscle but still relatively agile sub that will  cope with more sutble film moments with as much comfort as it does the explosions.
turn to music and the performance slips a knob:
doesn't track a bass groove with the keenness  of lets say the Epos. Or display the effortless fluidity of the mordaunt-short. But it's not massive behind.....
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

#5
en de supertest winnaar is.........................

Velodyne CHT-12R  ;) :D ;) >:D

"it will delve deeper and punch harder than the rest"

Isn't a musical champ, but most subs are for home-cinema use anyway. Taken this in context, nothing delivers more for the money.

:o

(aanbevolen speakerpackage Wharfdale Diamond 9.1/ Diamond 9CS)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

bmateijsen

Yep dat is hem.., het is ook geen klein monster, maar a-muzikaal zou ik hem echt niet willen noemen (maar goed dat is van zoveel factoren afhankelijk). Zou je hem ook kunnen scannen en sturen aan [email protected]??

Overigens de prijs van deze subwoofer is het leukst.. 649 euro ;)

Groet Bjorn

V-Max145

Hallo Bjorn,

Ik heb je zojuist een scan doorgemailed van het herfstnummer 2005 (Ulitmate Guide) van What HiFi ?

Hierin kwam de Velodyne CHT-12R als zéér goed uit de bus (5 sterren op 5)  :)
Ik denk dat je voor dit geld niet beter gaat vinden (misschien de Rel Stampede maar die is, dacht ik, iets duurder).

Het is wel mogelijk dat dit slechts een samenvatting is uit de volledige test (?).

Mocht de scan niet doorgekomen zijn, geef gerust een seintje voor een tweede poging (of ev. voor het testverslag van de Rel Stampede).

bmateijsen

Ik heb hem ontvangen ! Dank je wel!!

Groet Bjorn

Jimmy Conway


Spacebass

Grappig, heb je de poll gezien  ::) de meeste mensen prefereren een DVD te bekijken op een breedbeeld tv  ;D  weten we meteen wat de doelgroep is  :-X  ;D

Jimmy Conway

He, wacht eens even ik behoor tot die doelgroep  >:(

Even mijn tv aanzetten dan.

Pfffffeewwwww, nu weet ik weer waarom  ;D

Spacebass

 ;D  Het gaat erom dat er wordt gevraagd naar een voorkeur, maar ik denk dat de stemmers invullen wat ze hebben en niet wat ze prefereren  ;)

Kan mij niet voorstellen dat iemand met een projector een TV prefereerd.  ;)

Jimmy Conway

Ja, weet ik ook wel. Ben ook aan het kijken voor wat groters,
(loewe naar de slaapkamer  8))
Ben er alleen nog niet uit wat het gaat worden,
projector of plasma. Alles staat nu in mijn woonkamer en ik
weet nog niet hoe donker ik het kan maken. (Nieuwbouw
woning en alle gordijnen zijn nog niet binnen).

Heb ook nog een L vormige slaapkamer over van 3,5x4,5x5,5 (br.xbr.xd) 
Na dit forum heb ik in ieder geval wel zin in een dedicated HT.

Maar ik wil die Piega's ook graag in mijn woonkamer houden. Misschien wel
stereo in de woonkamer en een aparte HT. Heb alleen een rekensommetje
gedaan en dit loopt nogal in de prijzen. Maarjah, keuzes, keuzes, keuzes.

Ik ga er maar eens over slapen, het is tenslotte al bijna half 2.

Groet,
Jimmy C.












Spacebass

Zie het niet als "kritiek" of als push dat je naar projectie "moet". Tis simpel een vermoeden wat ik heb aangaande de poll  ;)

Jimmy Conway

Wees niet ongerust, die push is er al een half jaar  :)

Mariusz

Nu we er toch over bezig zijn: heeft iemand misschien de test van de Focal JMlab 927 Be uit de stereoplay (ik weet niet zo gauw welke) voor mij. Alvast bedankt!
Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D