Meet&Greet bij Ettepet

Started by Spacebass, May 1, 2005, 22:15:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr

Quote from: markvl on May 19, 2005, 19:12:38

Groeten,
Mark

Ps. Nog een lokkertje:

Mark, jij en buizen?   :o :o :o

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Ettepet

Quote from: patrick_vdb on May 23, 2005, 14:18:53
Met de specs van welke sunfire-eindtrap vergelijk je nu de Emotiva? Want zo snel ik het zie zijn er maar weinig overeenkomsten. Een sunfire-eindtrap is bv niet zoals de Emotiva modulair opgebouwd naar mijn weten, en tevens staan de sunfire-eindtrappen erom bekend om behoorlijk stabiel te zijn (200W@8Ohm, 400W@4Ohm etc).

Of bedoel je wellicht dat de Sherbourn eindtrap welke als basis heeft gestaan voor de Emotiva eindtrap?
Ik heb werkelijk geen idee.  Het kan zijn dat Sunfire dit type eindversterker alleen/hoofdzakelijk aan derden levert, of dat Carver/Emotiva/Sherbourn/enz. gezamelijk hun eindversterker elders vandaan halen.  Het laatste lijkt me wat minder waarschijnlijk, tenzij de Sunfire-fabriek in China ook andere merken herbergt en er sprake is van een samenwerkingsverband daar.

Ettepet

Quote from: Garmt on May 23, 2005, 14:20:52
Stabiel zegt ook heel weinig... Ik werd niet echt warm van de klank van de Sunfire versterkers, maargoed... Zoals ik Ettepet al heb gezegd: het is gevaarlijk blind te kopen. het zal vast allemaal niet slecht klinken, maar toch...
Mark L Schifter, de man achter Onix/AV123 heeft al gezegd dat er voor een paar keer de prijs ($6000 a $7000) rustig betere eindversterkers kunnen worden gevonden, dus het is geen "statement piece'" of iets dergelijks.  Hij wilde deze kwaliteit op een betaalbaar nivo aanbieden, en daar is hij zo te zien uitstekend in geslaagd, want ik heb nog NIEMAND een negatief oordeel over de Emotiva eindversterker horen geven, ook niet als ze zelf zeer behoorlijke middenklassers in bezit hadden. ;)

patrick_vdb

Hi,

@Ettepet,

Heb je dan misschien een link of iets dergelijks welke aan de basis lag voor jou opmerking? Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de bron van de statement ;)

@Garmt,

Mijn reactie wat betreft het stabiel zijn, was ook geen uitspraak over de kwaliteit. Wel een uitspraak over het verschil in opgegeven vermogens tussen beide amps, terwijl volgens Ettepet de specs (waarbij vermogen oa werd genoemd) vrijwel gelijk waren ;)

Dat 'blind kopen' gevaarlijk kan zijn zal iedereen beamen. Als echter nooit iemand blind had gekocht (gegokt?) had echter ook niemand op dit forum een SVS staan ;D Ik denk dat Ettepet momenteel wel een ruime ervaring met de producten van AV123 heeft, zich kan vinden in de bedrijfsfilosofie en daarmee net wat minder blind koopt dan gemiddeld (kopen gebasseerd op vertrouwen).

mvrg

Patrick

Bart_M

Blind vertouwen... ;)

Hoe lang is deze amp nu op de markt?

markvl

Quote from: advr on May 23, 2005, 14:23:49
Mark, jij en buizen?   :o :o :o

Ad.
Ach, je moet met de tijd mee gaan, toch?  ;)

Hij staat inmiddels in te spelen en klinkt nu al  :-*
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

markvl

Quote from: patrick_vdb on May 23, 2005, 15:27:05
Dat 'blind kopen' gevaarlijk kan zijn zal iedereen beamen. Als echter nooit iemand blind had gekocht (gegokt?) had echter ook niemand op dit forum een SVS staan ;D Ik denk dat Ettepet momenteel wel een ruime ervaring met de producten van AV123 heeft, zich kan vinden in de bedrijfsfilosofie en daarmee net wat minder blind koopt dan gemiddeld (kopen gebasseerd op vertrouwen).

mvrg

Patrick
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb zelf ook 'op de gok' een paar subs gekocht bij AV123, na een paar maanden hun forum te hebben bijgehouden. Dat geeft je een gevoel bij hun manier van denken over geluid en ook zakendoen.
En dat gevoel, gekoppeld met een aantal recenties, heeft me over de streep getrokken.

Net als Ettepet heb ik iets soortgelijks daarna nog een keer gedaan met hun speakers, in mijn geval de Ref 1.
En dat is zelfs boven verwachting goed bevallen.
Zie mijn post in de 'nieuwe aankopen'  ;)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Ettepet

Zover ik heb kunnen nagaan zijn de Emotiva MPS-1 en Sherbourn 7/2100 losjes gebaseerd op de Cinema Grand 7/200.  Alleen hebben ze aparte voedingen per kanaal, wegen ze daardoor 3x zoveel, enz. enz.  dus een vergelijk wordt moeilijk.  Verder is de Emotiva als klasse-H versterker geconfigureerd en is de Sherbourn, net als de Sunfire (als ik het zo goed zie) een klasse-G. :D

Als we de reviewer mogen geloven die de Emotiva MPS-1 heeft getest dan klinkt ie dus duidelijk anders dan Garmt heeft kunnen horen met de Sunfire. ;)

Spacebass

Je moet dat toch eens loslaten die reviews en specs  ;D  Tis leuk wat ze neerpennen, maar wat doet het uiteindelijk in het eggie bij jouw thuis?

ps
Ik weet dat dat veel gezegd wordt, maar het is volgens mij gewoon te belangrijk om het niet te vermelden.

Ettepet

#59
Quote from: Spacebass on May 24, 2005, 22:06:44
Je moet dat toch eens loslaten die reviews en specs  ;D  Tis leuk wat ze neerpennen, maar wat doet het uiteindelijk in het eggie bij jouw thuis?
Het gaat mij anders bijzonder goed af tot nog toe, met een lichte uitzondering voor de PB2+ heb ik telkens een superkoop gedaan voor het beschikbare geld. O0  Het is dat jij eerder reageerde toen, anders had ik jouw huidige AV8/P7-setje gehad, blind - zonder te horen. ;)

Ik denk dat het net andersom is: er zijn veels teveel mensen die afgaan op de meningen om hun heen, en wat ze (als ze al de moeite nemen) bij die anderen (denken te) horen.  Op die basis dan als een kudde (vrijwel) dezelfde spullen kopen.  In plaats daarvan stel ik me open op, lees alles wat los-en-vast zit, desnoods op een site in China, schat meningen in, vergelijk ze met anderen, stel indien nodig vragen op legio fora, en kom weg met veel betere spullen dan degenen die afgaan op wat ze kunnen beluisteren. :)

In het geval van de PB2+ was er NIEMAND die eerlijk aangaf dat de Ultra-driver duidelijk beter is dan de Plus-driver: SVS niet, testers niet, de meeste gebruikers niet.  Pas toen ik 'em had verscheen Mullens review van de Ultra/2, en zijn verhaal over wat de Ultra-driver bijzonder maakt.  Zelfs nu nog zeggen zowel SVS, Mullen zelf en legio anderen dat de Ultra iets "extra's" heeft, maar ze zeggen niet goed WAT, en bagataliseren het grotendeels weg.  Ook na aandringen van mij gaat Mullen niet daaraan meten, en houdt hij het bij SPL, frequentie-gedrag en vervorming.  Logisch dat ik koos voor het (toen) "super-product": de PB2+.  Met genoeg moeite kun je nu wel plekken vinden waaruit de voordelen van de Ultra-driver blijken (zie ook mijn links in het "Overtreffende sub"-topic). :D

Om op de versterkerkeuze terug te komen:  Er zijn momenteel maar 2 versterkers in de prijsklasse tot 3000 euro die mijn aandacht hebben: de MPS-1, en de nog te verschijnen Arcam P1000.  Die zou ik beiden wel eens willen horen, ja, maar waarschijnlijk heb ik voor dat die mogelijkheid zich zou kunnen voordoen 1 van die twee al gekocht.  Gekocht, puur op basis van indrukken van anderen en specs.  De Arcam zal zeker wat fijngevoeliger zijn, maar is ook een stuk duurder. :-\  Ik wacht nu nog af wat de Arcam gaat kosten, en vind (helaas) de review van de MPS-1 wat matigjes van kwaliteit (komt ook door de antwoorden die ik kreeg van de reviewer via email).

garmtz

Quote from: patrick_vdb on May 23, 2005, 15:27:05
Mijn reactie wat betreft het stabiel zijn, was ook geen uitspraak over de kwaliteit. Wel een uitspraak over het verschil in opgegeven vermogens tussen beide amps, terwijl volgens Ettepet de specs (waarbij vermogen oa werd genoemd) vrijwel gelijk waren ;)

Ik had het ook juist niet tegen jou, maar tegen Ettepet.

garmtz

Topic trouwens geschoond, op verzoek van Ettepet.

Spacebass

#62
Quote from: Ettepet on May 25, 2005, 12:28:21
Het gaat mij anders bijzonder goed af tot nog toe, met een lichte uitzondering voor de PB2+ heb ik telkens een superkoop gedaan voor het beschikbare geld. O0  Het is dat jij eerder reageerde toen, anders had ik jouw huidige AV8/P7-setje gehad, blind - zonder te horen. ;)
Dat snap ik dus niet. Ik bedoel, je moet het allemaal zelf weten natuurlijk  ;) En idd tot nog toe kom je er redelijk mee weg, met je onix speakers dan  O0

QuoteIk denk dat het net andersom is: er zijn veels teveel mensen die afgaan op de meningen om hun heen, en wat ze (als ze al de moeite nemen) bij die anderen (denken te) horen.  Op die basis dan als een kudde (vrijwel) dezelfde spullen kopen.  In plaats daarvan stel ik me open op, lees alles wat los-en-vast zit, desnoods op een site in China, schat meningen in, vergelijk ze met anderen, stel indien nodig vragen op legio fora, en kom weg met veel betere spullen dan degenen die afgaan op wat ze kunnen beluisteren. :)
Beide methodieken zijn te gewaagd naar mijn mening.

QuoteIn het geval van de PB2+ was er NIEMAND die eerlijk aangaf dat de Ultra-driver duidelijk beter is dan de Plus-driver: SVS niet, testers niet, de meeste gebruikers niet.  Pas toen ik 'em had verscheen Mullens review van de Ultra/2, en zijn verhaal over wat de Ultra-driver bijzonder maakt.  Zelfs nu nog zeggen zowel SVS, Mullen zelf en legio anderen dat de Ultra iets "extra's" heeft, maar ze zeggen niet goed WAT, en bagataliseren het grotendeels weg.  Ook na aandringen van mij gaat Mullen niet daaraan meten, en houdt hij het bij SPL, frequentie-gedrag en vervorming.  Logisch dat ik koos voor het (toen) "super-product": de PB2+.  Met genoeg moeite kun je nu wel plekken vinden waaruit de voordelen van de Ultra-driver blijken (zie ook mijn links in het "Overtreffende sub"-topic). :D
Tja ik ben altijd juist heel eerlijk als mij iets niet bevalt, mij om het even als het om mijn eigen set gaat. Volgens mij was ik een van de eerste SVS bezitters die openlijk zijn bedenkingen had over de muzikale match. Ik zeg dus niet dat de sub slecht is, maar gewoon geen match.

Zo'n review is gemaakt binnen een bepaalde context. Als je sec naar de individuele componenten kijkt, zullen ze best veel waar voor je geld bieden. Maar uiteindelijk gaat het om de echte kwaliteiten binnen jouw eigen set. Daarom zet ik mijn vraagtekens dus bij het kopen gebasseerd op reviews en forumadviezen van bezitters die naar de buitenwereld, zeker de eerste tijd laaiend enthousiast zijn.

QuoteOm op de versterkerkeuze terug te komen:  Er zijn momenteel maar 2 versterkers in de prijsklasse tot 3000 euro die mijn aandacht hebben: de MPS-1, en de nog te verschijnen Arcam P1000.  Die zou ik beiden wel eens willen horen, ja, maar waarschijnlijk heb ik voor dat die mogelijkheid zich zou kunnen voordoen 1 van die twee al gekocht.  Gekocht, puur op basis van indrukken van anderen en specs.  De Arcam zal zeker wat fijngevoeliger zijn, maar is ook een stuk duurder. :-\  Ik wacht nu nog af wat de Arcam gaat kosten, en vind (helaas) de review van de MPS-1 wat matigjes van kwaliteit (komt ook door de antwoorden die ik kreeg van de reviewer via email).

Wat volgens mij het probleem is, is dat mensen een ratejetoe aan spullen verzamelen en dan geneigd zijn een product in een foute context af te branden (openlijk of verborgen vanwege verkoopredenen). Het gevolg is dat zij continue in een spiraal van  up-dates/-grades terecht komen. Door echt te luisteren naar je set en de ontbrekende of "foute" factoren te herkennen kan je je set gewoon goedkoper en uiteindelijk misschien zelfs sneller completeren. Geloof mij...en ik kan het weten ( :-[ )

Ettepet

Spacebass, ik hoor veel wijsheden hier, wanneer zal ik langskomen om eens een echte Arcam te kunnen beluisteren? ;D

Ettepet

#64
Na ruim een week met de Arcam dv27a bij mij thuis ben ik zwaar onder de indruk wat de Onyx RS 850's allemaal kunnen laten horen. O0  Gisteren Harry HT en Spacebass op bezoek, die volgens mij beiden ook aangenaam verrast waren over wat er uit de speakers (en Pioneer) klonk.  Marcus Miller deed het zeer behoorlijk, alleen was ik niet blij met een aantal nummers van de nieuwste cd van Coldplay.  Ik dacht dat dat aan mijn setup lag, maar dat bleek dus de mix - bedoelt voor simpele autoradio's enzo. :(

Ook de Pioneer AX10 op 7.1 Multi-channel (analoog) blijkt dus heel goed, binnenkort ga ik daar waarschijnlijk een zwaardere eindversterker aan koppelen (en back-surrounds voor 7.1).  Gaaf om te zien dat producten die je ondertussen verzameld hebt hun verregaande beloften ook echt waar kunnen maken..  8)

Harry HT

Hoi,
Quote from: Ettepet on June 11, 2005, 20:42:14
Na ruim een week met de Arcam dv27a bij mij thuis ben ik zwaar onder de indruk wat de Onyx RS 850's allemaal kunnen laten horen. O0  Gisteren Harry HT en Spacebass op bezoek, die volgens mij beiden ook aangenaam verrast waren over wat er uit de speakers (en Pioneer) klonk.
Inmiddels ben ik al een aantal keer bij je thuis geweest, iedere keer gaat het beter klinken, de 850's klinken na inspelen echt een nog een stuk beter, leuk om dat te horen hoe je set iedere keer beter klinkt. De stage buiten de speakers is steeds beter waarneembaar.
QuoteMarcus Miller deed het zeer behoorlijk, alleen was ik niet blij met een aantal nummers van de nieuwste cd van Coldplay.  Ik dacht dat dat aan mijn setup lag, maar dat bleek dus de mix - bedoelt voor simpele autoradio's enzo. :(
Ho ho, ik heb wel een echte Sony autoradio  ;D van 4 x 50 w  :D
QuoteOok de Pioneer AX10 op 7.1 Multi-channel (analoog) blijkt dus heel goed, binnenkort ga ik daar waarschijnlijk een zwaardere eindversterker aan koppelen (en back-surrounds voor 7.1).  Gaaf om te zien dat producten die je ondertussen verzameld hebt hun verregaande beloften ook echt waar kunnen maken..  8)
Je hebt inderdaad mazzel met je blinde aankopen, hopelijk blijft het geluk aan jou kant. Anders is het wel een dure grap. Maar goed je leest je goed in (en je huidige producten kennen ze bij de versterker verkoper, dus die match is wel redelijk in te schatten, zit je alleen nog met of jij het lekker vind klinken) en wie niet waagt wie niet wint.  8)

Verder was het gezellig en zijn we richting Spacebass vertrokken.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

Ik kan mij geheel aansluiten bij Harry  8)

Ik noem het ook een ongelovelijke mazzel, maar aan de andere kant...
Tis niet dat hij zijn vinger in de lucht steekt of sec afgaat op wat anderen vinden..hij leest en onderzoekt wel alles zoveel mogelijk,

Ik kon wel direct het effect van de Arcam horen, bijna hetzelfde als toen ik de Arcam op mijn Yammie aansloot 8)
Nou nog een andere kamerindeling en een Barco (!  ;D )

Ettepet

Ik ga gelijk mijn Custom Title aanpassen! ;D

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Ettepet

Nou de MPS-1 is binnen en geïnstalleerd!

De eerste indrukken: groot!! degelijk!! zwaar!!!! prachtige (blauwe) verlichting, die automatisch aanschakelt als er een signaal op een van de kanalen binnenkomt. :-*  Het geluid klinkt loepzuiver en genadeloos. 8)

Ik merk (helaas) dat het resultaat op dit moment wat aan de felle kant is op de ongemodificeerde RS850's en (koperen) bekabeling.  Ik moest gelijk denken aan TingTong's topic... ;)

Hoeveel de modificatie van de speakers uit gaat maken weet ik nog niet (geen tijd gehad voor het ombouwen).  Andere oorzaken kunnen liggen bij mijn "bluejeans" 1505F (Belden/Canare) interconnects, de (standaard) netsnoeren of mijn SP-200 speakerkabels.  De Tag av32dp 7.1 is neutraal/analytisch, de MPS-1 behoorlijk ongekleurd, beiden geven genadeloos details weer van bron en bekabeling.  Wat haal je in huis! ::) :D  (ik wil helemaal geen dure kabels! ;D)

Deze week heb ik het zeer druk, maar heb ik hopelijk wat tijd om 2 speakers om te bouwen.  De andere 2 speakers krijgen een speciale (dure) versie van het nieuwe crossover over een paar weken, en worden dan mijn fronts.  Volgende week, als ik tijd heb komen Spacebass en Harry HT langs met wat kabeltjes om te zien wat de invloed daarvan is.  Ik ben benieuwd of het geluid naar mijn zin te krijgen is, anders heb ik nog mooi een Pioneer staan! :P O0 O0 O0

Afijn, ik houd jullie hier verder op de hoogte.. :)

Harry HT

Hoi,
Quote from: Ettepet on February  3, 2006, 17:54:13
Nou de MPS-1 is binnen en geïnstalleerd!

De eerste indrukken: groot!! degelijk!! zwaar!!!! prachtige (blauwe) verlichting, die automatisch aanschakelt als er een signaal op een van de kanalen binnenkomt. :-*  Het geluid klinkt loepzuiver en genadeloos. 8)
O0 O0

genadeloos? hoe klinkt dat ?   :D

QuoteIk merk (helaas) dat het resultaat op dit moment wat aan de felle kant is op de ongemodificeerde RS850's en (koperen) bekabeling.  Ik moest gelijk denken aan TingTong's topic... ;)
O nee, niks meer kopen voorlopig.  :)

QuoteHoeveel de modificatie van de speakers uit gaat maken weet ik nog niet (geen tijd gehad voor het ombouwen).  Andere oorzaken kunnen liggen bij mijn "bluejeans" 1505F (Belden/Canare) interconnects, de (standaard) netsnoeren of mijn SP-200 speakerkabels.  De Tag av32dp 7.1 is neutraal/analytisch, de MPS-1 behoorlijk ongekleurd, beiden geven genadeloos details weer van bron en bekabeling.  Wat haal je in huis! ::) :D  (ik wil helemaal geen dure kabels! ;D)
Wat een stereo neuzel gedachte heb je tegenwoordig  ;D Genieten en beleven moet je  ;D Straks open je nog een klaagtopic  :D

QuoteDeze week heb ik het zeer druk, maar heb ik hopelijk wat tijd om 2 speakers om te bouwen.  De andere 2 speakers krijgen een speciale (dure) versie van het nieuwe crossover over een paar weken, en worden dan mijn fronts.  Volgende week, als ik tijd heb komen Spacebass en Harry HT langs met wat kabeltjes om te zien wat de invloed daarvan is.  Ik ben benieuwd of het geluid naar mijn zin te krijgen is,
Volgende week vrijdag willen we langskomen, tussen 19.30 en 20.00 uur. Komt dat uit?
Quoteanders heb ik nog mooi een Pioneer staan! :P O0 O0 O0
Wat was het leven in je Pioneer tijd toch eenvoudig en te behappen  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

Quote from: Ettepet on February  3, 2006, 17:54:13
Nou de MPS-1 is binnen en geïnstalleerd!
Gefeliciteerd knul!!  8)

QuoteDe eerste indrukken: groot!! degelijk!! zwaar!!!! prachtige (blauwe) verlichting, die automatisch aanschakelt als er een signaal op een van de kanalen binnenkomt. :-*  Het geluid klinkt loepzuiver en genadeloos. 8)
Toch niet ala subwoofers die na de piek pas aanslaan en alleen nog de sustain laten horen :o  ;D  ;D

QuoteIk merk (helaas) dat het resultaat op dit moment wat aan de felle kant is op de ongemodificeerde RS850's en (koperen) bekabeling.  Ik moest gelijk denken aan TingTong's topic... ;)

Hoeveel de modificatie van de speakers uit gaat maken weet ik nog niet (geen tijd gehad voor het ombouwen).  Andere oorzaken kunnen liggen bij mijn "bluejeans" 1505F (Belden/Canare) interconnects, de (standaard) netsnoeren of mijn SP-200 speakerkabels.  De Tag av32dp 7.1 is neutraal/analytisch, de MPS-1 behoorlijk ongekleurd, beiden geven genadeloos details weer van bron en bekabeling.  Wat haal je in huis! ::) :D  (ik wil helemaal geen dure kabels! ;D)
Dan heb je aan mijn interinks waarschijnlijk helemaal niets want die filteren waarschijnlijk nog minder dan wat je huidige kabels al doen  ;)

Ik zal wel wat speakerkabel meenemen want vdh maakt het bij mij behapbaar, hoeveel liters kots sommige wanabee puristen er ook van oprispen :D. Al het andere wat ik tot nog toe geprobeerd heb veroorzaakte idd kippevel en tranen....helaas niet vanwege de beoogde emotie die ik zocht ;D ;D

QuoteDeze week heb ik het zeer druk, maar heb ik hopelijk wat tijd om 2 speakers om te bouwen.  De andere 2 speakers krijgen een speciale (dure) versie van het nieuwe crossover over een paar weken, en worden dan mijn fronts.  Volgende week, als ik tijd heb komen Spacebass en Harry HT langs met wat kabeltjes om te zien wat de invloed daarvan is.  Ik ben benieuwd of het geluid naar mijn zin te krijgen is, anders heb ik nog mooi een Pioneer staan! :P O0 O0 O0
Tja je kan niet altijd op mazzelkontmodus gaan toch? Soms moet je net ff wat meer praktijk moeite doen en dat gebeurd maar al te vaak zodra je specifieker wordt in je eisen ;)  Ik kijk er in iedergeval naar uit!  8)

QuoteWat was het leven in je Pioneer tijd toch eenvoudig en te behappen 
Die Harry  ;D ;D Ik dacht hetzelfde, maar heb het net iets anders verwoord  ;)  ;D

patrick_vdb

Hi Spacebass,

Quote from: Spacebass on February  3, 2006, 19:02:35
Al het andere wat ik tot nog toe geprobeerd heb veroorzaakte idd kippevel en tranen....helaas niet vanwege de beoogde emotie die ik zocht ;D ;D

Dan wordt het toch eens tijd dat je mijn DIY-luidsprekersnoeren eens gaat proberen ;D ;)

mvrg

Patrick

Spacebass

Quote from: patrick_vdb on February  3, 2006, 19:10:24
Hi Spacebass,

Dan wordt het toch eens tijd dat je mijn DIY-luidsprekersnoeren eens gaat proberen ;D ;)

mvrg

Patrick
Uiteraard wil ik die proberen ;D een PvP (Project'je van Pat) heeft altijd mijn interesse  ;D

patrick_vdb

Hi,

Quote from: Spacebass on February  3, 2006, 19:23:53
een PvP

Hmm, mocht ik ook commercieel gaan ermee dan ligt hier alvast de oorsprong van de brandname ;D

Neem ik gelijk de interlinks nogmaals mee....die prototype's van toen waren namelijk niet 100% ::) :-X ;D

mvrg

Patrick