Meet&Greet bij Ettepet

Started by Spacebass, May 1, 2005, 22:15:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass


GerritZ


Hoe gaat het eigenlijk met de kabels die je van mij hebt ?

Ettepet

Quote from: GerritZ on April  2, 2006, 13:49:29
Hoe gaat het eigenlijk met de kabels die je van mij hebt ?

De Audionote doet het goed, duidelijk beter dan optisch en stukken beter dan Canare/Belden.  Het geluid via de Audionote klinkt aardig vol, het hoog is wel iets te verbeteren vermoed ik.  Ik kon zo gauw niet duidelijk verschil horen met de MIT op de Tag, maar misschien moet ik er dan ook eentje op de Arcam doen.  Ik wil ook nog wat wisselen met kabels via digitaal, ik had al wel wat analoog geprobeert maar de verschillen waren toen klein. :)

Ik moet de komende week nog eens flink in de weer om alles een plekje te geven en wat meer ruimte te kweken.  Je bent ten allen tijde welkom om langs te komen natuurlijk. ;)

Harry HT

Hi Ettepet,
Quote from: Ettepet on April  1, 2006, 16:55:03
De nieuwste RS850 Sigs staan momenteel in te spelen. 
Zijn de 850's inmiddels al ingespeeld?

Hoe klinkt het, full surrounded by 850's?  O0 O0

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Ettepet

Quote from: Harry HT on April 15, 2006, 20:11:53
Hi Ettepet,Zijn de 850's inmiddels al ingespeeld?

Yep, deze nieuwe versie speakers klinken nu bijna net zo goed als mijn gemodificeerde upgrades.  Ben de Ninja XO's aan het inbouwen in het derde paar, wat een stukje lastiger blijkt met de "high-end" soldeertips die ik van een kennis kreeg.  Mijn kamer is nu voor een deel opgeruimd, ben aan het kijken of ik binnenkort ga verfen. :)

Harry HT

Hoi,
Quote from: Ettepet on April 16, 2006, 15:43:21
Yep, deze nieuwe versie speakers klinken nu bijna net zo goed als mijn gemodificeerde upgrades. 
Das goed nieuws  8)
QuoteBen de Ninja XO's aan het inbouwen in het derde paar, wat een stukje lastiger blijkt met de "high-end" soldeertips die ik van een kennis kreeg.
Bekijk het soldeerwerk van de Audionote interlink eens, misschien leer je daar nog wat van  ;D  ;D  ;)
QuoteMijn kamer is nu voor een deel opgeruimd, ben aan het kijken of ik binnenkort ga verfen. :)
Ga je nog kasten met deuren plaatsen? Je verft alles in de kleur zwart neem ik aan.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

Quote from: Harry HT on April 17, 2006, 08:09:24
Bekijk het soldeerwerk van de Audionote interlink eens, misschien leer je daar nog wat van

Deze bedoel je?

Je moet inderdaad veel tin gebruiken anders plakt het niet stevig genoeg aan elkaar vast  8)