Naar aanleiding van 1 iemand waar een inbraak is geweest zie ik nu veel topics verdwijnen en dat is doodzonde.
WEES VERSTANDIG.
Zolang je niet je adres vermeld zul je geen risico lopen door hier foto's te laten zien.
Het dievengilde weet je OF toch wel te vinden en OF heeft er niets aan als je je naam en adres niet vermeld.
Vermijd de volgende dingen:
Als je post onder je echte achternaam vermeld dan niet je woonplaats.
Als je post onder een synoniem (99% van de bezoekers) vermeld dan niet je adres, telefoon nummer en tijden dat je op vakantie bent.
Het is een beetje blinde paniek om nu ineens alle foto's te gaan verwijderen uit een topic en het slaat ook nergens op, dus van ons het verzoek laat het gewoon staan, als je aan de beurt bent voor een inbraak is het natuurlijk ENORM rot en de schade is vaak enorm maar ik zie totaal geen verband tussen het forum en de inbraak.
Nogmaals een inbreker scout lokaties in een straat en gaat aan de hand daarvan zijn slag slaan, de kans dat bv Frisci89 die zijn HT foto's online heeft staan achterhaalt wordt als Mr. Janssen, dronkenschapslaan 7a is kleiner dan de kans dat je morgen een 747 door je vooruit krijgt (hoewel die kans sinds 9/11 wel redelijk groot is

).
Wij verzoeken dus om niet in blinde paniek dingen te verwijderen door 1 inbraak.
Post je wel onder je eigen naam dan is het verhaal mischien anders maar ook dan zou ik er niet te zwaar aan tillen om eerlijk te zijn.
MvrGr.
Frank