Inbraak en blinde paniek !!! LEES DIT AUB !!!

Started by J.A.F._Doorhof, May 1, 2005, 17:42:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FrankB

Hoezo een eiland? Gewoon een kilometer of 1000 verderop in de Atlantische oceaan gooien ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

blue-eyes

Net als in de film Absolom, volgens mij is die film met gevangenen op een eiland.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FrankB

Quote from: Blue-Eyes on August 25, 2005, 08:33:46
Net als in de film Absolom, volgens mij is die film met gevangenen op een eiland.

Of als Battle royale ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Jimmy Conway


DeKleef

Quote from: Blue-Eyes on August 25, 2005, 08:29:19
Das balen.............

Er schijnen nog steeds mensen rond te lopen die dat soort zaken de normaalste zaak van de wereld vinden. Die het zelfs raar vinden als je hun erop aan spreekt, laat staan veroordeeld. Dan pakken ze weer terug want JIJ hebt hun onrecht aangedaan......... Tja. Ik zeg: maak een nieuw eiland voor de kust en drop dit soort gasten. Met een helicopter voedsel / medicijnen etc. droppen en over 20 jaar eens weer kijken hoeveel er nog zijn ;D


Hopelijk ben je goed verzekerd?

Goed idee, het process nog wat versnellen door veel alcohol en wapens er bij de te leveren, kun je weer besparen op medicijnen  ;)

Maar het is inderdaad Kwalitatief Uitermate Teleurstellend (K.U.T.) als er in je auto is in gebroken. Ze hebben in mijn auto 3x ingebroken, toen heb ik mijn tuin maar verbouwd zodat ik daar de auto afgesloten en uit het zicht van de "boze buitenwereld" neer kan zetten. Een eigen garage zou natuurlijk het ideaal zijn
It's easy to run away.

Vampire

Quote from: DeKleef on August 25, 2005, 13:04:15
Goed idee, het process nog wat versnellen door veel alcohol en wapens er bij de te leveren, kun je weer besparen op medicijnen  ;)

Maar het is inderdaad Kwalitatief Uitermate Teleurstellend (K.U.T.) als er in je auto is in gebroken. Ze hebben in mijn auto 3x ingebroken, toen heb ik mijn tuin maar verbouwd zodat ik daar de auto afgesloten en uit het zicht van de "boze buitenwereld" neer kan zetten. Een eigen garage zou natuurlijk het ideaal zijn

...
Mijn fiets is een tijdje geleden gejat...
Nu is het niet zo speciaal meer tegenwoordig als een fiets gejat wordt, maar deze stond achterom!
Met de poort dicht, op klaarlichte dag..  >:(
En de verzekering betaalt niets omdat de fiets niet afgesloten was..
Ja hé... hij stond achterom..

hmmz.. misschien was dit lapje tekst beter tot zn recht gekomen in de klaagplek....
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

B.J.

Ik meen dat er in Nederland 1.000.000 fietsen per jaar worden gestolen. Is toch 2 per minuut!

Oracle

Quote from: Vampire on August 25, 2005, 14:05:15
...
Mijn fiets is een tijdje geleden gejat...
Nu is het niet zo speciaal meer tegenwoordig als een fiets gejat wordt, maar deze stond achterom!
Met de poort dicht, op klaarlichte dag..  >:(
En de verzekering betaalt niets omdat de fiets niet afgesloten was..
Ja hé... hij stond achterom..

hmmz.. misschien was dit lapje tekst beter tot zn recht gekomen in de klaagplek....

Indien bovenstaan het geval is, kun je het claimen op de inboedelverzekering, volgens mij....Gewoon even contact opnemen met je tussenpersoon.

Groet,
Mark

Vampire

#83
Quote from: Bas Janssen on August 25, 2005, 14:14:19
Ik meen dat er in Nederland 1.000.000 fietsen per jaar worden gestolen. Is toch 2 per minuut!

:o  :o  :o

Maar ik woon in een klein k*t dorpje, waar nooit iets gebeurd... en dan nog wel achterom.. op klaarlichte dag!

O..
Had ik dat al is verteld..?

Quote from: Mark Lemmens on August 25, 2005, 14:14:55
Indien bovenstaan het geval is, kun je het claimen op de inboedelverzekering, volgens mij....Gewoon even contact opnemen met je tussenpersoon.

Groet,
Mark

Hij stond buiten... maar wel achter een poort..
En mijn vader heeft alles uitgezocht en zegt dat de verzekering niets betaalt.. laten we hem dan maar geloven...
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Jimmy Conway

Beter na je 18e je ouders niet meer geloven....  ;D

Vampire

Quote from: Jimmy Conway on August 25, 2005, 14:29:43
Beter na je 18e je ouders niet meer geloven....  ;D

Dan heb ik nog iets meer dan een jaar :D
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Jimmy Conway


kohns

#87
Quote from: FrenkB on August 25, 2005, 08:25:07
Je had zeker een foto van de auto's hier op het forum gezet ;D

Sorry, het is vrouwelijk geslachtsdeel als het je overkomt!

Neen maar ik heb wel een foto van de inbraak...

Ze kunnen vanacht terug inbreken in mijnen vervangwagen  ;D daar zit ook nog zo een !#@$#!$!% radioke in...
B&W 802 Diamond, ghost center, CWM DS8 | Primare CD31, SP31, A30.3, A32 | Dune player | Kimber, VDH, Oehlbach | Isotek | Logitech Harmony | Panasonic TH-50PY700F, PTA-900E | Projecta Electrol High contrast M

Oracle

Quote from: Vampire on August 25, 2005, 14:15:58
Hij stond buiten... maar wel achter een poort..
En mijn vader heeft alles uitgezocht en zegt dat de verzekering niets betaalt.. laten we hem dan maar geloven...

Maakt volgens mij niet uit. Zodra hij op eigen terrein staat (op slot of niet), dan is dat voldoende. Enige wat ik nog kan bedenken dat als voorwaarde geldt, is dat hij onder een (af-)dak moet staan...

Ik zou dat nog maar eens goed navragen (of je vader moet natuurlijk zelf verzekeringsman zijn! ;D )

Groet,
Mark

Vampire

Quote from: Mark Lemmens on August 25, 2005, 16:31:13
Maakt volgens mij niet uit. Zodra hij op eigen terrein staat (op slot of niet), dan is dat voldoende. Enige wat ik nog kan bedenken dat als voorwaarde geldt, is dat hij onder een (af-)dak moet staan...

Ik zou dat nog maar eens goed navragen (of je vader moet natuurlijk zelf verzekeringsman zijn! ;D )

Groet,
Mark

Nee, hij is geen verzekerings man :P

Maar ik vind het wel goed zo.. Ik krijg gewoon een nieuwe fiets van pappie en mammie :D
Kan mij verder niks interesseren..
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Richi

Quote from: FrenkB on August 25, 2005, 08:30:11
Hoezo een eiland? Gewoon een kilometer of 1000 verderop in de Atlantische oceaan gooien ...
Precies, bij Scheveningen de grens over zetten die gasten!  >:D
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus XLR / William Tell ZERO • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Sjors

Ik heb 2 Gazzeles's gehad en die werden beide gestolen, de 1e hebben ze gewoon opgetild en meegenomen en de 2e met het axa sl9 slot en zo'n kabel om een verkeersbord vastgezet, kom terug (was wel s'avonds laat) hebben ze "gewoon" die paal van het verkeersbord omgebogen!  :o die paal was geknikt bij de grond.

Het waren beide erg dure fietsen, iedere keer weer gedekt door de verzekering, maar leuk is het niet  :-\


Groet, Sjors

Profion

Hmmm, ik zal jullie maar niet vervelen met het feit dat in de afgelopen 6 jaar al dertien fietsen van mij zijn gestolen...
Ik woon dan ook in Groninen  :D

En daar maakt het niets uit of/hoe je de fiets op slot zet, achter of voor het huis (of in de portiek!).

Je raakt eraan gewend om s'ochtends te ontdekken dat je fiets weer weg is.

DVDGuy

Het is een vervelende zaak als er iets van je wordt gestolen.

Feit blijft dat er dus nog steeds een markt is, anders heeft het geen zin om te stelen.
En ik geloof er niks van dat alles wat gestolen wordt naar andere landen verhuisd  ::)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Audiofiel

Quote from: Profion on October 23, 2005, 21:41:57
Hmmm, ik zal jullie maar niet vervelen met het feit dat in de afgelopen 6 jaar al dertien fietsen van mij zijn gestolen...
Ik woon dan ook in Groninen  :D

Zo'n 20 jaar geleden heeft de Universiteit daar een onderzoekje gedaan. op de Grote Markt stonden op een aantal hoeken medewerkers die de reacties van mensen moesten opserveren. Een andere student stond klaar om te roepen als er iemand langs kwam fietsen en zei dan hard: "Hee! Dat is mijn fiets. Geef terug!". Zo'n 80-90% reageerde hierop, waarvan het meerendeel snel harder ging fietsen. Een enkeling overhandigde zelfs de fiets. Met een paar uur waren hun al meer dan 10 fietsen aangeboden... :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

tiptop

Quote from: Audiofiel on October 24, 2005, 22:46:09
Zo'n 20 jaar geleden heeft de Universiteit daar een onderzoekje gedaan. op de Grote Markt stonden op een aantal hoeken medewerkers die de reacties van mensen moesten opserveren. Een andere student stond klaar om te roepen als er iemand langs kwam fietsen en zei dan hard: "Hee! Dat is mijn fiets. Geef terug!". Zo'n 80-90% reageerde hierop, waarvan het meerendeel snel harder ging fietsen. Een enkeling overhandigde zelfs de fiets. Met een paar uur waren hun al meer dan 10 fietsen aangeboden... :-\
Dan weet je wat je te doen staat als je fiets een keer gejat wordt. Kan je er ook nog  negen verkopen. ;D 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

searcher

Quote from: tiptop on November 20, 2005, 20:21:42
Dan weet je wat je te doen staat als je fiets een keer gejat wordt. Kan je er ook nog  negen verkopen. ;D 8)


;D

mmm ik ga ook eens wat roepen op een toekomstige HIGH - END beurs  ;D

                                                                                                                   mvg Searcher



*Shine*

Quote from: Tomaz on May  2, 2005, 16:53:08
Ik maak mij hier niet zo veel zorgen over. Ik zie op het werk ook wel regelmatig persoonsgegevens en weet daarbij wat voor iets cools ze hebben aangeschaft, maar dat boeit je helemaal niet; je kijkt er niet eens naar. Als het je werk is zie je het vanuit een heel ander oogpunt. Plus; er komen er zo veel langs dat het niet eens op valt.

Zelf ken ik een praktijkvoorbeeld van het tegenovergestelde, een jonge werknemer solliciteerde bij een lokale leverancier van leuke plasma / LCD / HiFi enz. is aangenomen en heeft behoorlijk wat verkoopinformatie aan zijn criminele vriendjes doorverkocht. Hij zit nu vast voor een ander delict. Maar zo zie je, de praktijk kent veel verschillende voorbeelden.
HT: NAD: Receiver T763 / DVD T533 / Optoma H30 / Prollux  / Profigold
Stereo: Bewitch KT 88 / Thorens LP12 / MHZS CD 33 / Aurum Cantus Moon River / SDS 60 / minipod / Rel Q100
www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/pietkc

Tomaz

Quote from: *Shine* on November 21, 2005, 16:54:21
Zelf ken ik een praktijkvoorbeeld van het tegenovergestelde, een jonge werknemer solliciteerde bij een lokale leverancier van leuke plasma / LCD / HiFi enz. is aangenomen en heeft behoorlijk wat verkoopinformatie aan zijn criminele vriendjes doorverkocht. Hij zit nu vast voor een ander delict. Maar zo zie je, de praktijk kent veel verschillende voorbeelden.
Oh, tuurlijk kan het ook anders. Helaas wel! Maar dan zijn er ook genoeg andere manieren om aan je informatie te komen. Zo af-en-toe komt er wel weer eens een verhaal langs dat bij iemand is ingebroken omdat de man die de gasstand op kwam meten even in de woonkamer gekeken had, of iemand "even moest bellen" omdat zijn/haar kindje hard van de fiets was gevallen. Er zijn genoeg manieren om aan die informatie te komen denk ik. Kun je toch moeilijk tegen houden lijkt me, gewoon wat voor oppassen en een goed inbraak alarm of inbraak veilig huis  :)
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

AndreF

Ons persoonlijk bewakingssysteem. Met vele kilo's per vierkante cm bijt kracht. :D

En ja ze zijn gewaarschuwd, volgens de regels Bordje hier, Bordje daar. Heren inbrekers komt u liever niet hier maar blijft u daar. >:D

SAMSUNG LE40M86BDMARANTZ SR 5002 /
KEF Q7 / KEF Q10C / KEF Q-Compact / KODI OPENELEC  / Harmony One+