Inbraak en blinde paniek !!! LEES DIT AUB !!!

Started by J.A.F._Doorhof, May 1, 2005, 17:42:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

klopt, een goede waakhond slaat natuurlijk bij het naderen al aan. Ging me meer om het wel weer naar buiten komen
JBL PRX Power!

jaco

Quote from: Raphie on April  4, 2010, 10:05:48
stukje leverworst met slaappillen doet wonderen..... IEDERE hond eet dat op wanneer dat door de brievenbus komt
Dat is niet helemaal waar. Honden worden wel getrained op voedsel weigeren. Al twijfel ik wel of een hond in zijn thuis situatie zomaar een lekker hapje over zal slaan als de baas niet in de buurt is.

Etiennevh

denk inderdaad dat het met slaappillen wel lukt. Al moet ik zeggen dat mijn hond vaak hapjes die die krijgt ergens neer legt om er vervolgens als hij trek heeft aan te beginnen.

In dat geval ben je dus alsnog de sjaak :D
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VlisChris

En je hond zal dan wel bij de brievenbus moeten kunnen komen ;)
Hier in huis kan ze de hal gewoon niet in. Dus je kunt voer door de brievenbus gooien wat je wilt, maar dan slaat de hond alleen maar aan omdat ze niet bij het voer kan :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

patspoel

Een late reactie maar maakt niet uit.

Je kan je hond alles aanleren. Zo eet onze hond niet, voordat ie zijn commando om te eten gekregen heeft.
Dan staat zijn eten al klaar engaat ie er netjes voor zitten, maar hij neemt geen hap.
Net als met eten wat door de brievenbus gegooid word, hij eet alleen op commando.
Wij hebben dit een keer opgenomen terwijl we weg waren en hij bleef er netje vanaf.

De hond van mijn tante neemt alleen eten aan van mensen, als zij dit met hun linkerhand geven.
Dit heeft ze zo aangeleerd omdat ze in een gedeelte van Rotterdam woonden waar de mensen niet zo van honden houden.

Nahpets

Quote from: patspoel on March 21, 2011, 12:59:16
De hond van mijn tante neemt alleen eten aan van mensen, als zij dit met hun linkerhand geven.
Dit heeft ze zo aangeleerd omdat ze in een gedeelte van Rotterdam woonden waar de mensen niet zo van honden houden.

Wat maakt het dan uit dat de hond alleen met links eet?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

jaco

Quote from: Nahpets on March 21, 2011, 15:08:19
Wat maakt het dan uit dat de hond alleen met links eet?
Dat hij mensen die met rechts eten aanbieden gelijk de rechter arm afbijt wellicht ?

Zaagstra

Quote from: Nahpets on March 21, 2011, 15:08:19
Wat maakt het dan uit dat de hond alleen met links eet?

Mijn eerste reactie (en die kan dus helemaal fout zijn ;-)) dat dit een nette manier is om te zeggen dat er veel Marrokanen wonen. In enkele Middelandse-Zee culturen (o.a. Griekenland) is het extreem onbeschoft om iets met de linkerhand aan te bieden, omdat die gebruikt wordt voor de, ahem, persoonlijke hygiëne na het toiletbezoek.

Maar zoals ik zei, ik kan er (op beide punten) naast zitten.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Nahpets

Ik weet zeker dat je helemaal goed zit. Linkerhand en niet van honden houden zegt genoeg.

Vraag me alleen af wat het nut er van is om te melden dat je tante tussen de Marokkanen zit en dat je zelf een racist bent.



I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

blue-eyes

zullen we ontopic blijven? Bovenstaande praat doe je maar op FOK! oid.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Dries77

Het zal wellicht in de 7 voorgaande berichtjes al gepost zijn, wil niet alles doorlezen.

Maar als je wel een foto maakt, doe dat dan niet met je smartphone. Die plakt er meteen een gps positie aan vast. Zo vinden veel inbrekers je zonder een adres wat je hebt geplaatst. Maak gewoon ff een foto met een oude camera of gebruik een echt goed programma om de info te verwijderen, maar let wel, dat is niet makkelijk. Vaak gewoon te achterhalen.

Dus maak geen foto's met iphones e.d.

RubenV.

Goede tip, daar was ik mij nog niet van bewust.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

negotiata

#162
Quote from: Dries77 on December 25, 2012, 11:58:27
Het zal wellicht in de 7 voorgaande berichtjes al gepost zijn, wil niet alles doorlezen.

Maar als je wel een foto maakt, doe dat dan niet met je smartphone. Die plakt er meteen een gps positie aan vast. Zo vinden veel inbrekers je zonder een adres wat je hebt geplaatst. Maak gewoon ff een foto met een oude camera of gebruik een echt goed programma om de info te verwijderen, maar let wel, dat is niet makkelijk. Vaak gewoon te achterhalen.

Dus maak geen foto's met iphones e.d.

Ik heb mijn gps altijd uit.
En bij gps locaties kan je het uitvinken dat je camera gps gebruikt ?

Of wil je nou zeggen dat mijn iphone ff de gps aanzet locatie zoekt terwijl ik ff snel een foto knip en dan weer uitzet ?

Lijkt mij onwaarschijnlijk.
- To be or not to be, thats the question -

VlisChris

Ik heb je posts toch even weggehaald Flakkees :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

larzie

#164
Overigens als je wel nog allerlei eigenschappen aan je foto's hebt hangen zoals de GPS locatie kun je het programma "Exif Tag Remover" gebruiken om alle details bij de foto te verwijderen.

http://www.rlvision.com/exif/

Soms wil het ook met rechtermuisknop op de foto -> eigenschappen -> details tabblad -> eigenschappen en persoonlijke gegevens verwijderen
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

TopGun2010

Wellicht is deze tip al een keer gegeven maar ik geef hem graag. Met een skg 2* cilinderslot ben je ook al niet meer veilig door de kerntrekmethode. Dit gaat zo snel dat ik er echt van geschrokken ben en direct een set skg 3* cilinders heb besteld:

http://www.youtube.com/watch?v=qs25AA9dVFM

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

KillerbeeNL

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

VlisChris

Op de seconde af 30 seconden.
Terwijl die relatief rustig aan doet. . . . Ai. Dat is "vlot" te noemen. . .
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

alexander2

Laten we elkaar niet gek maken met dit soort filmpjes veiligheidsbeslag is vrijwel standaard geworden in Nederland.
Je kan je huis als een fort maken maar als ze binnen willen komen dan zijn ze niet te houden.

TopGun2010

Iedereen moet dat natuurlijk zelf bepalen, ik vond het zelf in ieder geval nuttig. Een skg 3* cilinder is hier tegen beveiligd.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

VlisChris

Ik heb gekozen voor een appartement met drie (ja 3) afgesloten deuren voor je binnen staat. Om daar mijn hond te ontmoeten.
Heb er dan ook geen probleem mee om mijn balkondeur open te laten staan als ik bv ga slapen. Komt geen veiligheidsslot tegenop ;) En wat geschreven wordt: als ze willen dan komen ze echt wel bij je binnen...
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Lion of Judah

#171
Quote from: alexander2 on October  6, 2013, 21:26:04
Laten we elkaar niet gek maken met dit soort filmpjes veiligheidsbeslag is vrijwel standaard geworden in Nederland.
Je kan je huis als een fort maken maar als ze binnen willen komen dan zijn ze niet te houden.
Het beslag in het filmpje is al veiligheidsbeslag... Dit heeft niets met gek maken te maken. Er wordt steeds vaker op deze manier ingebroken. Er zijn twee manieren om dit te voorkomen; de eerste is inderdaad je cilinders uitwisselen voor cilinders met anti-kerntrek. De tweede is je veiligheidsbeslag uit wisselen voor veiligheidsbeslag met kerntrekbeveiliging. De laatste optie is de goedkoopste, mits je het één op één uit kan wisselen (denk aan het boorgatenpatroon oa)

Ze komen inderdaad wel binnen als ze persé willen maar je hoeft het ze ook niet al te makkelijk te maken.
Spendor A5, REL T7i, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Rega P6.

alexander2

Je hebt gelijk omtrent dat veiligheidsbeslag maar ik doelde meer op dit soort sleutels

http://www.youtube.com/watch?v=mmHPhI9X5B0

TopGun2010

Die 3* cilinders zijn ook tegen die sleutel beveiligd.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

alexander2

Quote from: TopGun2010 on October  6, 2013, 21:56:51
Die 3* cilinders zijn ook tegen die sleutel beveiligd.

je hebt er verstand van dus meteen maar even doorvragen heb jij ooit dit product gezien?

http://www.lockjawsecurity.com/index.htm