The Hitch Hikers Guide to the Galaxy

Started by Tomaz, April 28, 2005, 22:35:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tomaz

Weet iemand wanneer de film van het boek (de boeken) nu eindelijk uit komt???

Volgens de trailers is het 29 april, volgens de engelse website komt hij daar uit op 28 april, en volgens sneakpoint.nl (ahum) komt hij pas in augustus hier uit  ???

Weet iemand hier misschien meer van?
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

wh-vanderpost

Quote from: Tomaz on April 28, 2005, 22:35:25
Weet iemand wanneer de film van het boek (de boeken) nu eindelijk uit komt???

Volgens de trailers is het 29 april, volgens de engelse website komt hij daar uit op 28 april, en volgens sneakpoint.nl (ahum) komt hij pas in augustus hier uit ???

Weet iemand hier misschien meer van?
Er is maar 1 site voor dit soort gegevens.. en dat is IMDB :)

Link

UK: 20 april (De premiere in London)
28 april de rest van de UK
29 april in Amerika
4 augustus in Nederland
en 17 augustus gaan we met z'n allen naar Antwerpen, want dan is hij in Belgie uit ;)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Jimmy Conway

De trailer is in ieder geval geweldig...

Tomaz

hmm okay, ik ga dus mooi niet 4 maanden wachten op een film die allang uit is. Raar heh, waarom mensen films van internet plukken?  ??? :-[
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

Lynxxx

Nou ik ben benieuwd, want THGTTG wordt op diverse sites volledig afgefakkeld :( zo zouden er veel te veel concessies aan het verhaal zijn gedaan en de humor uit het boek vrijwel volledig verdwenen zijn. Eerst zelf zien uiteraard voordat ik een oordeel kan vellen uiteraard, maar ik vrees het ergste.


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

take5

Quote from: Lynxxx on April 29, 2005, 11:46:41
Nou ik ben benieuwd, want THGTTG wordt op diverse sites volledig afgefakkeld :( zo zouden er veel te veel concessies aan het verhaal zijn gedaan en de humor uit het boek vrijwel volledig verdwenen zijn. Eerst zelf zien uiteraard voordat ik een oordeel kan vellen uiteraard, maar ik vrees het ergste.

Volgens mij gebeurt dit bijna altijd als een klassiek boek met een grote schare fans wordt verfilmd. Het is onontkomelijk dat een film bepaalde dingen uit het origineel weglaat, aanpast of andere dingen toevoegt. Een filmscript zal altijd verschillen van het boek omdat het simpelweg twee verschillende media zijn die elk hun eigen aapak behoeven.
Ik kan me daarom goed voorstellen dat fans van het boek de film vinden tegenvallen... Aan de andere kant hoeft dit zeker niet te betekenen dat de film slecht is; ik kan me dezelfde reacties herinneren van fans van de Lord of the Rongs trilogie een aantal jaar geleden. En die films zijn toch zeker niet slecht ;)

take5


Die derde trailer op quicktime vind ik trouwens bijzonder origineel!

http://www.apple.com/trailers/touchstone/hitchhikersguidetothegalaxy/trailer_3/

Tevens heb ik vooralsnog erg veel vertrouwen in Martin Freeman!

Sam

Kom net terug van Hitchhiker's Guide to the Galaxy ... ik heb het boek niet gelezen maar aangezien een groot deel van mijn vriendenkring grootse aanhangers zijn van het boek ging ik niet zonder enige voorkennis de film zien ... in mijn ogen gewoon een leuke film ... je merkt wel duidelijk dat er meer moet zijn, want het verhaal is net zo rap weer afgelopen als dat het begonnen is, MAAR ik heb mij uitstekend vermaakt met een paar goede humoristische hoogtepuntjes ... niet echt een aanrader of afrader dus ... voor de fans van het boek: ga er met HELE LAGE verwachtingen naartoe en dan kan je volgens mij in ieder geval de sfeer van het boek nog aardig opsnuiven  ;)
- Wat doet een Diplomatiek Infiltratie Commando, baas?
- Die infiltreert de vijand hard op hun smoelen en doet dat zo diplomatiek mogelijk!
Krän - Beroepsbarbaar

tiptop

Jammer genoeg ook weer zo'n film van...Aardig maar niet echt hard gelachen of zo.
Ik heb het boek al 17 jaar. Die is wel goed!
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.