luidspreker ontwerp

Started by ACQUA, April 26, 2005, 18:55:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Hallo,

Weten jullie enkele site's waar je mooie luidspreker ontwerpen kan vinden. Een site met afmetingen en gebruikte onderdelen ofzo is ook welkom ;D Ben van plan om zelf een setje te maken. Ik heb al een paar site's gevonden maar hier staan niet zoveel specs bij van materialen. Meestal alleen een foto en verschillende metingen die ze hebben uitgevoerd. Mijn bedoeling is dus om een set na te maken en niet om zelf luidpsrekers uit te vinden, te testen enz...

ACQUA

Duck Twacy

Er zijn 100en, nee 1000en sites te vinden.

Wat voor soort LS zoek je (en budget)?

kuiperik

Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

ACQUA

Ik zoek een vloerstaander,khad ooit eens een ontwerp gezien met afgeronde zijkanten 'Hestia' of zoiets maar kvind het niet meer terug.

Qua budget weet ik het eigelijk niet. Ik vind niet meteen winkels in Belgiƫ die componenten appart verkopen buiten Beyma en JBsystems,niet vet dus.

De electronische kant van de luidspreker is geen probleem,kben electricien en kan dit zelf wel in elkaar prutsen. Misschien dat iemand in BelgiĆ« mij wat tips kan geven  ;D

ACQUA


Bart_M

Je moet bij Edo zijn.
http://home.versatel.nl/chiararomee/diy/indexnl.htm
Kijk eens op het zelfbouwaudio.nl forum. Daar is hij vooral actief.

ACQUA

IDD dat is em,bedankt.Nu nog de componenten.Iemand tips waar je die kan bestellen?

ACQUA

FFF

Websites zijn er genoeg te vinden, een goede winkel is www.diyparadiso.com

asterduc

Quote from: ACQUA on April 30, 2005, 20:21:52
IDD dat is em,bedankt.Nu nog de componenten.Iemand tips waar je die kan bestellen?

ACQUA

ik denk dat ik deze speakers nog ergens heb liggen.
Waar zit je ergens in Belgie?
Geef me maar een PM als je interesse hebt.

Ed.
Stereo: Lyngdorf TDAi 2200, CD-1, Thel Accusound 100 , Pacific, Concave.

HT: AUDYN Pre-6, AMP 300, Denon-2910,
ThemeScene H57, HTPC.

Speakerproject: zie http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=1102