Band of Brothers

Started by Grindtegel, July 31, 2002, 15:48:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

Bevestigd voor 5 november 2002 op Dark Horizons, zie link: http://www.darkhorizons.com/news.htm

Dat wordt smullen!!! DTS geluid svp ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Komt inderdaad met DTS.

Dus dat wordt inderdaad smullen.
Heb hem express NIET gekeken op de TV, was weer bang dat er geknipt werd of dat er midden in een serie gestopt werdt. Wacht dus lekker op de DVD.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Ja die wil ik ook wel. Was mij elke keer te laat, en ik heb mijn video nog steeds niet uitgepakt..

Jaco

Robbo

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 31, 2002, 18:44:01Komt inderdaad met DTS.

Dus dat wordt inderdaad smullen.
Heb hem express NIET gekeken op de TV, was weer bang dat er geknipt werd of dat er midden in een serie gestopt werdt. Wacht dus lekker op de DVD.

MvrGr.
Frank

Ja, de pan&scan versie van SBS6 sloeg natuurlijk nergens op. Tis dat ik hem gemist had bij de BBC, daar hadden ze wel OAR. En geen reclames natuurlijk.

Rob
 

martin

even afwachten wat regio 2 gaat doen, anders toch echt regio 1. DTS en niet minder !!!

wolsinkpower

ergens gezien dat de R2 in pre order stukke goedkoper was dusblijkbaar komen wij weer te kort kwa extra's en misschien niet eens DTS hier in Europa :( (jaja ik houd nu beetje bij op dvd.nl :))

Greetz
Spawn
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Stevie

#6
Ach allang besteld bij Amazon voor USD89. Maar met share-the-love is ie nog 'maar' USD80 ;D

Ik ben benieuwd, nog een tijdje geduld helaas...
.signature: file not found

AE

ik kwam er te laat achter dat ie op sbs 6 uitgezonden werd. Toen iedereen het erover had, waren ze al twee afleveringen verder. Toen heb ik maar besloten om te wachten tot ie op dvd uit zou komen. Deze komt er zeker!

rlia

Bij CD-WOW heb ik hem voor € 77,50 gezien (incl. verzenden)
De groeten,

Robert

christa

heb de serie al op tv gezien maar kan niet wachten tot de dvd versie uit komt
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

jamoman

weet iemand waar deze serie te bestellen is in regio2 versie ?
.................................

EdwinB



EdwinB

#13
Quote

Ja, wat moet je hier nu van zeggen..... >:( >:(



We gaan voor regio 1 denk ik dan zo! 8)


MAD

Regio 4 (eigenlijkR2+4)! Gelijk aan R2 6 disk met NL subs. Geen DTS, maar wel maar €40,- incl. verz. bij Devoted in Australie! Heb hem helemaal gezien en hij is helemaal toppie!!! Met extra (gesimuleerde) 6e speaker was het geluid ook best lekker... ;)