Wat was de laatste DVD waarvan je helemaal uit je dak ging ?

Started by J.A.F._Doorhof, July 30, 2002, 20:28:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

yamaha

Ik sluit me qua film aan bij Garmt.

Brotherhood of the wolf, geweldig, vooral de eerste vecht-scene.
Schoppen in de maagstreek die je in je eigen maag voelt en bloed met speeksel dat dwars door je kamer spat.

Op muziek gebied absoluut de volgende :

Patricia Kaas - Ce Sera Nous

Echt belachelijk mooi, kan ik iedere dag lang naar luisteren (en kijken)
Vergeet soms dat ik op visite moet, kom dan standaard te laat.

Popeye

Vorige week Last Samurai met Tom Cruise gekeken, een heeeele gave film. Goed verhaal, schitterende opnames, en mooie actie scenes.

sultankat

Quote from: yamaha on April 28, 2004, 04:20:49


Op muziek gebied absoluut de volgende :

Patricia Kaas - Ce Sera Nous

Echt belachelijk mooi, kan ik iedere dag lang naar luisteren (en kijken)
Vergeet soms dat ik op visite moet, kom dan standaard te laat.

Dan vindt je Rendez-vous nog mooier denk ik zo. Enne: zeer binnenkort komt de dvd uit van haar huidige tour: sexe fort, opgenomen  in Brussel. Ik heb haar in Den Haag gezien met dit optreden: verpletterend, zit nog op mijn netvlies, dus die dvd kan nog even wachten. :D
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

revo

Living Cinema

Henkjan_O

toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

meteorite

Das Boot Directors cut  :D

ohh die sonar pings en depth charges

hehehe ohh ik laat me weer gaan..

btw off topic StarWars Trilogie LD collection (oude)  8)
Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray

graafke

the fast and the furious  ;D

geweldig geluid en beeld, en een orginele verhaallijn

Henkjan_O

Quote from: meteorite on January 16, 2005, 11:23:24
Das Boot Directors cut  :D

ohh die sonar pings en depth charges

is die in het duits met 5.1 ?  ik zag er ergens een CD van das Boot en daar was de duitse track 2.0 en alleen de engelse 5.1..  erg vreemd, alleen de nagesinchroniseerde in 5.1  :-\
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

VlisChris

Amelie blies me helemaal omver.
Dat beeld, dat geluid, die film! Helemaal geweldig gewoon.
Daar was ik van elk aspect van de film gewoon helemaal ondersteboven van.
Een ontzettend filmische feelgood film die op geen enkel moment dat feelgood moment probeert op te dringen :D
Voor mij een 8.5/10....
Zowel voor verhaal, als voor beeld als voor geluid.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Oracle

Quote from: Christiaan Sauer on January 17, 2005, 23:22:03
Amelie blies me helemaal omver.

Helaas een van de meest ondergewaardeerde films van de afgelopen jaren, bij het grote publiek! Enkel onder de liefhebbers vind je mensen die deze film kennen. Bijzonder jammer, want ik vind hem ook echt top! Ook de 3e keer bleef hij mooi! :)

@Henkjan_O: inderdaad heeft de Nederlandse director's cut een Duitse ProLogic track, en een Engelse DolbyDigital track. Dat heeft mij er echter niet van weerhouden om hem toch in het Duits te kijken! Met PL2 maakt de receiver er toch nog echt iets moois van, waarbij je de DD track niet echt mist. Er is overigens wel een superbit versie, die de Duitse soundtrack in DTS heeft.

Groet,
Mark

Mr. Anderson

Mulholland Drive

Werd helemaal gek van die film  :o. Paar keer achter elkaar moeten zien. Waan-zinnig goede momenten zitten daarin. Op dit moment een van mijn favorieten

cheers

Henkjan_O

Quote from: Mark Lemmens on January 18, 2005, 00:09:06
inderdaad heeft de Nederlandse director's cut een Duitse ProLogic track, en een Engelse DolbyDigital track.
dan zou je dus deze moeten bestellen, die heeft wel 5.1 in t duits

toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

squeek

hey,

voor mij was de eerste star wars die op dvd kwam, the phantom menace, wel een moment van waanzin!!ik ben best wel een star wars fan en toen ik die film zag in de cinema was ik weg van dat geluid, dus kben een maand voor de release van de dvd naar de winkel gegaan en mezelf een 5.1 receiver gaan kopen want ik zou nooit in men leven nog star wars zien zonder dolby  ;D

squeek
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |