Mijn HT stuff

Started by Abbadon, April 15, 2005, 17:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jowi

Quote from: JCL on April 17, 2005, 11:12:08
Ondervind jij nou ook meerwaarde van de 3805 t.o.v. de 2805?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik moet eens op zoek naar wat nieuws, maar ik was niet zo onder de indruk van het nieuwe design van de denon's maar nu ik je foto's zie moet ik toegeven dat het wel erg fraai is.

Wat heeft de 3805 voor op de 2805 ?

Verder ziet het er erg fraai uit! Mooi spullen, zal zeker mooi klinken. Nu nog je HTPC uitbreiden met MCE, een Barcootje erbij  ( kosten niet zoveel hier tegenwoordig ) en HDTV draaien met je HTPC!

B.J.

Leuke set en leuke inrichting!

Abbadon

Ik heb de 2805 geen eens overwogen; ik wou gewoon eens een écht goede receiver en dat is de 3805 without a doubt :) (heb ook alleen maar erg positieve tot zelfs lyrische reviews over dit apparaat gezien/gelezen). Daarnaast ziet hij er ook een stuk beter uit met die dikke metalen klep waar alle aansluitingen en knopjes achter verborgen zitten. De AB is wel even wennen though (áls je er überhaupt aan gewend kan raken. Zelf heb ik daar gelukkig geen problemen mee)

Hij klinkt uitstekend met de B&W's, imo een echte aanrader, eentje die absoluut in je evoked set aanwezig moet zijn indien je iets in deze prijsrange zoekt. Moeite met de B&W's heeft hij totaal niet, ook niet als ik het zaakje flink hard aanzet. Volgens mij kan deze Denon zelfs wel wat meer aan.

Maar het zijn lastige keuze's met zoveel leuks in deze prijsrange :)


JCL

#28
Je wordt er knettergek van. Er zijn gewoon 20 modellen reciver te vinden tussen de 1000-1500 euro en dan kijk je nog niet eens naar are merken. Over speakers nog maar te zwijgen. Je moet je gewoon beperken tot 3 of 4 merken van beide want anders wordt je gek (en de gemiddelde audiofiel IS al gek ;) ). Ben heel benieuwd naar de nieuwe Denon range, heb nu alleen de 1905 gehoort maar als je in dit segment shopt aan speakers dan verdienen die gewoon iets beters. Maar je kunt zoals je zelf al aangeeft ook zeker 700 serie (ook de 703) wel aansturen met dit type reciver. Misschien wil je dan nog een eindtrap, maar die kun je altijd nog los kopen.

P.S. mocht je willen upgraden naar 700 serie of andere luidsprekers en deze gaan weg, dan weet je me wel te vinden he  :D ;D O0

graafke

het geheel is allemaal erg mooi!

Paul Landsmeer

Bijzonder smaakvol ingericht, mijn complimenten! Het is namelijk zeker niet eenvoudig om een woonkamer met een thuisbioscoop te combineren.

JCL

Quote from: Paull on April 18, 2005, 22:02:06
Bijzonder smaakvol ingericht, mijn complimenten! Het is namelijk zeker niet eenvoudig om een woonkamer met een thuisbioscoop te combineren.

Het zit volgens mij vooral in de combi vloer + speakers. Ik ken ook wel mensen met zo'n soort vloer, maar dan donkerder (jatoba) en dan met ass black B&W's dat is gewoon niet mooi, steekt heel raar af. Dit maakt het geheel veel warmer en aangenamer, maar da's dan weer mijn mening ;)