wie stelt z'n projector beschikbaar tbv test

Started by FransDHT, April 15, 2005, 08:44:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FransDHT

Hoi,

Ik wil in de toekomst gaan projecteren en ben bezig daar nu een geschiktere DVD-speler voor te vinden.

Komende week kan ik een Denon 2800MKII lenen, die ik wil vergelijken met mijn eigen Marantz DV17. Natuurlijk doe ik dat op m'n eigen TV, maar ik zou ze ook graag vergelijken op een projector. De Denon heeft component progressive (en rgb via scart e.d.), de Marantz slechts RGB-via-scart en slechter. Ik wil graag zien of de Denon inderdaad duidelijk winst biedt op dat gebied.

Wie stelt z'n projector, die die signalen (component progressive en RGB via scart) aan kan (en ook de juiste kabels heeft) daar voor beschikbaar? Ik kom dan graag met beide spelers bij je langs voor een testje.
Bij voorkeur in de buurt van Groningen (daar woon ik), maar niet te ver van de snelweg tussen Groningen en Eindhoven is ook een mogelijkheid. Ik kan zowel langs de A6/7/27/2 als langs de A28/50/2 naar Eindhoven.

Groeten

Frans
Beneden: HATT III (3x)/Marantz NR1604/Mrantz UD-5007/VU+ duo2/Samsung 46F8000
Boven:Scan Speak Ref Mon/Ref Mon center/2x HATT III /Yamaha RX-A1070C/Marantz CD63KI gemod/Thorens TD146 met Benz Micro/Denon CDR1000/MF XLP/MF X-Can V2 gemod/5xHypex UcD400/Marantz DV7600/HDI Dune Prime 3.0/Vifa 26WG-Hypex 2.0-sub/Epson TW5500/Panasonic DMP-BDT220/VU+ Zero

Durk

een klusje in Eindhoven de komende tijd?

ik heb een pana ea700 die heeft volgens mij scart rgb..langskomen mag altijd (6 km van de A6...)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749