HD1 Kerstactie: voordelige MPEG4 HD satellietontvangers.

Started by Shorty, December 19, 2006, 11:17:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shorty

QuoteMPEG4 Set Top Box Christmas Promotion

Viewers who already have a registered Euro1080 conditional access card can buy a
Humax (HDCI2000) or Topfield (TF7700HSCI) MPEG4 satellite receiver for only
EUR 295 (VAT incl.)*. The Euro1080 adaptor (CAM module) is included in the
package.
A complete HDTV Xmas package (MPEG4 compatible set top box + Euro1080
conditional access card + CAM module) is available at EUR 495 (VAT incl.)*.
Both promotional offers are available at http://shop.euro1080.tv.
The existing Euro1080 conditional access card is fully MPEG4 compatible.
* Limited quantities. Offer valid until 31st January 2007 or until the stock lasts.

VrGr,

Bart J.

Marcel_T.

Is dit vanwege het vervroegd stoppen met uitzenden in MPEG2?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Shorty


Marcel_T.

Ach ja, moet je maar geen 'early adopter' zijn!    :)
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Shorty


J.A.F._Doorhof

aaarg, en blijkbaar ook geen early adaptor voor MPEG4.

Eerst een MPEG2 gekocht, daarna MPEG4 en nu zien dat je weer een oor aan genaaid word :D

Aan de andere kant, ik kijk al een tijdje natuurlijk :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt

Ik ben op sateliet gebied een totale leek, kan iemand even in het kort uitleggen wat er nu gebeurt is?
En welke receiver is er nu te koop waar je wel mee vooruit kunt?

Shorty

Quote from: Kjelt on December 19, 2006, 13:27:31
Ik ben op sateliet gebied een totale leek, kan iemand even in het kort uitleggen wat er nu gebeurt is?
En welke receiver is er nu te koop waar je wel mee vooruit kunt?

Wat er te koop is staat vermeld in het eerste bericht: Topfield en Humax High Definition satellietontvangers die geschikt zijn voor MPEG4 (de nieuwe uitzendnorm van o.a. HighDef Promozender HD1). HD1 stapt per 1 januari over van MPEG2 op MPEG4 en geeft kortingen weg omdat het natuurlijk erg zuur is voor mensen die maar kort van een voor veel geld aangeschafte MPEG2-ontvanger gebruik hebben kunnen maken. Klik voor prijzen op de link in het eerste bericht.

VrGr,

Bart J.

Shorty

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 19, 2006, 13:18:46
aaarg, en blijkbaar ook geen early adaptor voor MPEG4.

Eerst een MPEG2 gekocht, daarna MPEG4 en nu zien dat je weer een oor aan genaaid word :D

Aan de andere kant, ik kijk al een tijdje natuurlijk :D

Met een beetje mazzel komen Topfield en Humax ná 31 januari met hun nieuwe, sterk verbeterde ontvangers en zijn ze blij dat Euro1080 nog even vlug die ouwe krengen verramsjt heeft.  >:D

;D

VrGr,

Bart J.

gn!uz

Welke is nu de betere? M'n ma heeft satelliet met een Pio 506. Met de huidige (SD) Pace ontvanger ziet sat. tv er niet goed uit! Veel te blokkerig.

Zal een nieuwere MPEG2/4 ondersteunende ontvanger een beter resultaat geven (in HD)? Zijn er zonder access cards ook al hd kanalen te ontvangen? Tnx

En dan nog iets.. Mijn ma heeft momenteel een twin receiver.. Bestaan zoiets al voor de HD varianten?

Shorty

Quote from: gn!uz on December 19, 2006, 17:53:08
Welke is nu de betere? M'n ma heeft satelliet met een Pio 506. Met de huidige (SD) Pace ontvanger ziet sat. tv er niet goed uit! Veel te blokkerig.

Zal een nieuwere MPEG2/4 ondersteunende ontvanger een beter resultaat geven (in HD)? Zijn er zonder access cards ook al hd kanalen te ontvangen? Tnx

En dan nog iets.. Mijn ma heeft momenteel een twin receiver.. Bestaan zoiets al voor de HD varianten?

Ik zou het niet weten... Misschien is het handiger om deze vragen in een nieuw topic onder "Satelliet ontvangst" te stellen?

VrGr,

Bart J.

Kjelt

Quote from: Shorty on December 19, 2006, 13:43:51
Met een beetje mazzel komen Topfield en Humax ná 31 januari met hun nieuwe, sterk verbeterde ontvangers en zijn ze blij dat Euro1080 nog even vlug die ouwe krengen verramsjt heeft.  >:D
Dus deze ontvangers uit de aanbieding zijn troep ("ouwe krengen")? En ondersteunen ze wel H264?

Shorty

Quote from: Kjelt on December 21, 2006, 13:17:23
Dus deze ontvangers uit de aanbieding zijn troep ("ouwe krengen")? En ondersteunen ze wel H264?

Kjelt.... het was maar een geintje.... ;) er is bij mijn weten niks mis met deze ontvangers...

Als je trouwens op de link had geklikt dan had je het antwoord op je vraag over H264 gevonden: ja.

VrGr,

Bart J.