Mini Meet & Greet in Groningen (lange versie)

Started by Spacebass, July 28, 2002, 13:15:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SiR-ROUND

LOL..

Ellende begint al... Registratiecodes van TT... Heb ik maar pikt ie niet...

Ik weet nog wel dat het de eerste x ook klote ging, maar de oplossing weet ik niet meer...

Zucht...  

MrPink


SiR-ROUND

Theatertek DVD softwareplayer...

Ik heb um wel aan de praat op W98SE, en ik ben erachtergekomen dat ik voor een ander OS ook een andere regkey nodig heb...

Op 98 speelt ie wel, maar met flinke staircasing...

Dat kan aan de versie van de ATI driver liggen, maar HW acceleration werkt!!!!! Eindelijk zonder problemen.

Als ik playback vergelijk met WinDVD is TT stuk een scherper en de HW zorgt voor een smoothe pan en tilt...

Hmmm...

Wel lastig hoor zonder snel internet om ff te tweaken en downen etc...


MrPink

LOL - ja dat kan ik me voorstellen! Je raakt zo snel gewend aan snelheid, altijd online zijn (sorry SiR! ;D), enz. Dus de HTPC is weer ready to go?

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Ehhh...

Ik heb dus voor XP een nieuwe reg nodig enzo, dus ik denk ga maar aan de slag met tweaken van de services(dankzij jouw site)...

Ehhh...

Ging een tijdje goed... Maareh... Kennelijk zitten er meer haken en ogen aan die shit... Op het laatst was de taakbalk weg en toen kon ik met moeite toch bij systemrestore komen, maar guess what?

System recovery niet meer werken...

Ik had het kunnen weten... Ik heb altijd wel iets...

;D

Gaan we maar weer een uurtje installen...

Zucht...

TT heeft me wel gemaild met het fijne bericht dat ik binnen 24 uur een nieuwe reg krijg voor XP...

Nog ff kloten en dan heb ik um strax binnen... ;D

Gaaaaappp...

Laat he?

MrPink

Ik weet helaas helemaal niets van XP dus helpen kan ik niet...maar de nacht is nog jong! ;)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Hee, ik dacht dat je er al vandoor was, daarom was ik al offline...

Nou XP staat er weer op in redelijk minimale install...

Aan de services heb ik nog niet gezeten.... Is ook niet hadig als daar eentje tussenzit die voor systemrestore is bedoeld...

Ach, gewoon klikken en ontdekken, who needs a manual with Windows?

;)

Shit, m'n XP key voor TT nog niet binnen...

En ik heb er nog wel tot 3 uur op zitten wachten.

;D

MrPink

Als je toch zit te wachten op je TT key, dan kun je alvast verdergaan met de zolder... ;D

Zit er een manual bij Windows dan?? ;)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

 ;D Heheheh, ik hem um binnen...

En hoppa werken... Maar met een fout na het intro van een DVD... Kaput...

Ik heb ff geprobeerd om zonder HW accel te draaien en ja verdomd! Dan doet ie het wel...

Maar dan heb je met softwaremode wel soepele pans maar met rafelige randen(kammetjes)

Shit, bij W98 werkt het wel, maar heb ik staircasing...

Gaat lekker, het is iets met de HW setting in ieder geval...

We kijken verder(maar niet naar een filmpje)

Greetz.


MrPink

Wat een sores! Nou ja, je zult er wel een oplossing voor vinden...nu de zolder nog. ;)
Wat is het volgende item op de lijst?

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Die gasten van TT support zijn erg  8)...

Zij denken dat het aan m'n oude versie van Regionkiller ligt... Ze kennen het probleem waarschijnlijk. Verder zeiden ze ook dat ik de nieuwe Catalyst drivers voor de Radeon moest downen...

Al met al wordt dat ruim 10 Mb en dat op een analoog modem...

Hehehehe, gelukkig kan het nog via de verbinding van  Irene's werk...

Gnignigni... Stelen van de baas dus...

Foei!

;D

Volgende item? Ik ben weer heel druk bezig geweest met de soundproofing van de Compaq kast... Heel wat werk dat bekleden... Maar wel wat nare dingen ontdekt... Frank, daar moet ik je credit in geven, je zei ooit al eens dat je nix meer met merken te maken wilde hebben... Ik vind de kast nog steeds prachtig maar:

Waar ik nu tegenaan loop is het feit dat het backplaatje van o.a de comport etc. totaal niet overeen komt met mijn mobo (maar die backplate kan ik misschien overhevelen uit de bestaande tower)... Maar vreemder nog, standaard DVDROM breedte etc. passen niet in het front van de Compaq!!! Nou ja! Dat wordt vijlen... :-\


BarcoCRT

#61
Sir,

Kunststof voorkant van de Compaq kast er afhalen. DVDRom speler inbouwen met de extra schroeven die ergens in de kast 'erbij' geschroefd zijn. Dan voorkant van de kast er weer op, en klaar is kees.

Vijlen hoeft niet hoor!

BarcoCRT
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

MrPink

Compaq is wat compatibiliteit betreft altijd lastig geweest. Vroeger was je gedwongen om Compaq onderdelen te kopen als je wilde uitbreiden, want een ander merk paste niet.

Stelen van baas bestaat niet...dat heet: efficient gebruik maken van resources! ;)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Hee Reinier!

Hmmm, moet het dan gewoon passen?

Ik heb het geprobeerd... Het plastic frontje van o.a. de DVD speler past niet in de ruimte van de plastic voorkant van de kast... Ik heb het geprobeerd met voorkant op de kast, zonder voorkant en dan die erop te doen, maar de ruimte voor de CDROM is gewoon te smal, ik krijg dan de voorkant van de kast er niet overheen.

Het is een oude Deskpro met zo'n kliksysteem voor de CDROM etc. en die schroeven zitten er inderdaad bij...

Ik zal het nog eens proberen voordat we de haakse slijper erop loslaten...  ;D

Oscar...

Laat maar.

;D


Spacebass

QuoteStelen van baas bestaat niet...dat heet: efficient gebruik maken van resources!

Maar ja, als je bij een orkest zit dan valt er niet veel te eten, of heb ik het mis Pink... (hoewel stap je naar het leger des heils orkest over, heb je in de winter in iedergeval ertensoep!)

MrPink

Gelukkig zit ik niet bij een orkest, dus heb ik ook geen problemen! ;D Bovendien maak ik graag efficient gebruik van de resources van de fiscus. ;)

Groetjes,
Oscar

BarcoCRT

#66
Sir,

Het front van de compaq kast ligt voor het frontje van de DVD-Rom speler.

Ik ga er van uit dat je deze kast hebt:
http://h18000.www1.hp.com/products/quickspecs/10021_div/10021_div.html#QuickSpecs
Zoals je ziet, eerst de dvd-rom drive monteren, en dan pas de bovenkant/voorkant er op zetten. Het gaat dus anders dan bij een standaard kloon waarbij je de CD-Rom speler zo door de voorkant de kast inschuift. Je ziet het wel vaker bij Compaq: onbekend maakt onbemind.

BarcoCRT
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

SiR-ROUND

Hee bedankt man!

Het is niet helemaal dezelfde... Het is het type wat ook als tower kan staan met de aan/uit knop in het midden, maar principe is hetzelfde...

Ik ga het proberen!

Manfred