Mini Meet & Greet in Groningen (lange versie)

Started by Spacebass, July 28, 2002, 13:15:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

Hééé

thats putting the chicken's nek on the butchers Block....

Heb je niet ontbeten of zo ;D ;D

SiR-ROUND

Nou je het zegt, ik verga van de honger...

Gisteren artisjokken met knoflooksaus gegeten met te veel witte wijn... Dus een enorme droge bek vanmorgen vroeg(moest 5:45 op) en een nadorst + nahonger...

Ik zou een moord doen voor een nugget, pootje of borssie...

 :P

MrPink

LOL

Nee, nog lang geen datum...is ook een beetje lastig met zo'n afstand. Hoewel het totnutoe wel allemaal best goed is gegaan :)

Groetjes,
Oscar

Alfa_33


SiR-ROUND

Ik zou best willen maar ik heb nog geen draaiend HT klaar...

Komende zomer moet ik flink aan de slag, dat wel...

MrPink


SiR-ROUND


MrPink

Eeeks! Waarom nu niet aan de zolder gewerkt dan? Het zag er zo veelbelovend uit...

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Omdat het koud is daar?

Enne, eerst druk met werk en inkomen enzo...


jaco

Sir,
Kou is geen excuses, dat had je moeten weten: 200 KM noordelijker is het nu eenmaal kouder. Je kan je avatar dan misschien ook beter een wollen mutsje geven ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

MrPink

Van werken word je warm! ;D

Als het nou niet zo ver was had ik mijn hulp wel willen aanbieden...

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Guys...

Het is geen x-qq, ik weet het maar ik heb ook nog een gezin...

Maareh, ik ben wel al weer druk aan het plannen en ontwerpen... Ik ga toch maar weer de 801 ophangen. Dat moet nu een stuk eenvoudiger zijn omdat er twee dwarsbalken tussen het dak zitten op de juiste plaats.

Hmmm... HTPC moet ook aangepakt worden want die was in Utrecht overleden... TT startte niet meer op.

Ik moet maar gewoon de stap nemen en de HD even overzetten in de nieuwe PC. Leechen en daarna formateren en clean OS(en) erop... Ben alleen bang dat ik essentieele dingen kwijt raak. Arrr... Verder zit ik op die PC wel m'n actiesite voor wDSL te maken... Hmmm...

Gewoon maar doen?

Zal ik een poll maken voor het opschonen en clean installeren van de HTPC?

(I need the stick behind the door...)

;)

MrPink

Doen! Van te voren even goed kijken of je inderdaad niets essentieels weggooit (zo heb ik eens een deel van mijn administratie weggegooid - oeps! - maar dan blijkt het later toch veel minder erg te zijn dan je denkt) en dan gaan met die banaan! :)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Ik heb zelfs bijna een extra HD gekocht waar ik de hele zut op zou kunnen gooien, zodat ik altijd terug kon...

:-[ (Het scheelde weinig, ze hadden alleen maar 60 Gig en dat zou misschien niet werken)

Ach, als ik echt mijn HD-tje (12 Gb) ff in de nieuwe PC prop (40 Gb) kan ik bijna in z'n geheel de schijf kopieren.

Morgen moet het dan maar gebeuren. Dan is de vrouw van huis... FF vor de zekerheid alle e-mail met registratiecodes uitprinten en gaan!

Bedankt Oscar!

MrPink

Goed zo! En natuurlijk graag gedaan! :)
Hou ons op de hoogte van hoe het gaat. ;)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Gelukkig heb ik strax de laptop van Irene haar werk nog om contact met jullie te zoeken...

;D

MrPink

Hehehe :) Alvast één tip: zorg dat je de juiste harddisk formatteert! ;) Een vriend van mij heeft jaren geleden hetzelfde gedaan, toen "format c:" ingetikt, op de waarschuwing "all data will be destroyed, are you sure?" vol overtuiging "yes" gekozen, en vervolgens de haren uit zijn hoofd getrokken toen de computer niet meer opstartte en bleek dat het de d-schijf was die hij had moeten formatteren... ;D Ik kwam niet meer bij van het lachen!

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Heheheh... LOL  Misschien moet ik voor de veiligheid dan maar weer de HD terugplaatsen in de "HTPC" nadat ik um geleeched heb... Kan er ook nix misgaan.

;D

Okay... The end is comming...

Dit bericht kwam van de "oude PC"...

Byebye folks...

MrPink


SiR-ROUND

 ;D Thanx!

Nou, ook maar eens de videokaart en CPU cooler flink onder handen genomen... Wat een stof = herrie op de fans...

Nu dus een hele lege PC met DVD en floppy en Digidoc5...

Ik heb nog wat slims bedacht(jaja)... Ik had al twee OS-en erop, nl. 98SE en XP, dat ga ik weer doen, maar het leuke is dat je het makkelijkste af bent met het eerst installen van 98 zodat XP zelf een bootmenu maakt. EN!!! Nu kan ik dus eerst de belangrijke filez en installatieshit op de andere partitie gooien(XP) zodat ik na het clean installen van 98SE de benodigde filez kan gebruiken EN ik kan dan hetzelfde truukje uithalen voor de XP drivers...

Scheelt weer een hoop gezeul met CD's etc. en ik kan ook niet echt ff downloaden...

Hopelijk gaat het goed...

Mazl.

blue-eyes

Sterker nog, als je geen 3rd party bootmanager gebruikt, MOET je zelfs eerst het minderwaardig systeem eerst installeren!

Verder, let op je bestandssysteem! WIn98 leest geen NTFS bijvoorbeeld!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

SiR-ROUND

eye-no

;)

;D

Zo, 98SE staat erop...

Gottegottegod, wat duurt dit toch altijd lang...

MrPink

In elk geval hoef je er niet bij te blijven, dat scheelt. ;)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

Ja daar tra ;Dp ik elke x in... XP aan het installen gezet...

FF wandelen met de kleine, kom je terug staat er weer een vraag...

Zucht...

Nog 5 minuten te gaan met de XP installatie...


MrPink

Wat voor een vraag? "Heb je lekker gewandeld?" misschien? ;D

Groetjes,
Oscar