Bottom big number one tour LIVE !!

Started by J.A.F._Doorhof, July 26, 2002, 12:17:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Nadat ik Bottom al op TV gezien had en daarna op video, was de hunkering naar meer goed aanwezig.

Ik heb besteld, Guesthouse Paradiso en Bottom live 1 & 2.

Als eerste deel 1 gekeken.
Beeldkwaliteit is niet al te best, maar alles is goed te volgen, hoewel de EE en ruis behoorlijk storend kan werken. Ook de geluidskwaliteit laat wel eens te wensen over, maar alles is goed te volgen.

The Show
Tja, mischien wel Bottom op zijn best.
De grappen zijn groffer, de verhaallijn intressanter (hoewel) en de prestaties on stage zijn indrukwekkend te noemen (wat een aktieve show).

Buiten alle grappen en grollen waarvan er echt een paar GENIAAL zijn en je tot je knieƫn brengen van het lachen zijn de fouten toch wel het leukst.

Wat dacht je bv van een ECHTE klap op Ritchie's neus ipv een gespeelde. Maar het allerleukste is als beide uit hun rol vallen na een fantastische drama voorstelling van Eddie, het publiek, Eddie en Ritchie maken er een  minuten durend lachfestijn van. Met opmerkingen als "Humm, you looked a lot sadder on rehearsel" of "Oh myyyyyy, a line from the play" zorgt vooral Eddie ervoor dat de arme Ritchie het op een gegeven moment helemaal niet meer ziet zitten en eindigt op de vloer.

Bottom live, tja als je niet al moet lachen van de gezichten die beide op kunnen zetten dan moet je toch wel lachen van alle andere grappen en grollen die ik je niet kan vertellen (spoilers).

In 3 dagen tijd nu 2x gezien en het blijft leuk.

Ben benieuwd naar de andere show en Guesthouse Paradiso.

Bottom Live 1 9,5/10

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"