dvd speler tov ISF

Started by mradem, July 25, 2002, 21:12:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mradem

Ik heb een vraag die mijn neef mij stelde over ISF calibratie. Het gaat om het volgende:

Hij heeft nu een Loewe 72 cm BB tv en een Pioneer all in one setje. Maar hij wil over een aantal maanden een nieuwe reciever+dvd speler+boxen halen (alles los dus). Nu is hij ook geinteresseerd om zijn tv te laten calibreren maar stelde de volgende vraag: Is het niet verstandiger om te wachten totdat ik die nieuwe dvd speler heb ?? Omdat de beeldkwaliteit van een all in one setje uiteraard minder is dan een losse dvd speler die +-550 euro kost. Of is dit verschil nu niet echt noodzakelijk bij ISF calibratie.

Het is nml zo dat ik een tour heb aangevraagd voor regio rotterdam en dat frank nu een planning wil gaan maken voor op korte termijn. Als het nu niet van belang is dan wil hij graag meedoen aan die tour. Anders moet hij tegen de tijd zelf weer een tour aanvragen en dan is het maar de vraag of frank dat kan regelen op korte termijn.

Redelijk simpele vraag maar wel van belang denk ik. had er zelf nml niet eens aan gedacht (nou heb ik pas een nieuwe gelukkig).


J.A.F._Doorhof

Op zich maakt de DVD speler voor de calibratie zelf weinig uit, alleen bij sommige modellen kan de geometrie afwijken, maar dit ben ik nog maar twee keer tegen gekomen.

Gewoon doen dus.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview