Star Wars EP: II op DVD?

Started by dick, July 23, 2002, 13:17:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dick

Het is ook al even in een ander topic aangekaart, maar geruchte klinken steeds luider dat Star Wars EP: II rond de kerst zal uitkomen op DVD..

Laten we het hopen! Ik zie hem graag op DVD uitkomen... En dan nog maar een jaartje of twee wachten, en dan is EP III al aan de beurt, als je het snel zegt is het heel dichtbij..

J.A.F._Doorhof

Klopt November/December voor de DVD.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Batman

Hoi,

Op thedigitalbits.com staat zelfs de mogelijke inhoudsopgave van de twee discs. Lucasfilm is niet blij met deze informatie, misschien dat het wel waar is. De verwachting volgens thedigitalbits.com is october of november.

Groet,

Michel.
...ik zie elke dag een lege HT ruimte, ingepakte apparatuur in de werkkamer en de stapel DVDs groeien...

Spacebass

Je hebt "uitlekken" en "uitlekken"  ???
Soms bedoeld en soms onbedoeld.  ;D

dick

Zou me niets verbasen als het een reclame stunt was. Zijn deze geruchten dan al bevestigd? Tot nog toe heb ik nog geen bevestiging gezien.

Batman

Het zijn inderdaad geruchten die wel eens bewust de wereld in zijn geholpen. Lucas heeft mogelijk eerder dit jaar Ep II zelf laten uitlekken: de review van Harry Knowles  ;D

Groet,

Michel.
...ik zie elke dag een lege HT ruimte, ingepakte apparatuur in de werkkamer en de stapel DVDs groeien...

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Robbo

Volgens mij ben je in de war met LotR !