Nieuwe foto van ons HT.

Started by J.A.F._Doorhof, July 22, 2002, 19:56:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Met HEEL veel dank aan Jiri.



MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Dat noem ik nog eens een mooie sfeerfoto 8) Heel mooi Frank.

Mvrgr

Patrick

Robert

Frank,

Het lijkt net alsof het plaatje ISF gecalibreerd is ;D.


MvrGr.
Robert

jaco

Ja dit is wel kwaliteit zeg. Complimenten voor Jiri.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

Het is inderdaad de eerste keer dat ik mijn HT zie zoals het normaal ook is, de sfeer wordt echt perfect gevangen.

Jiri is geloof ik van plan om in samenwerking met ons een boek te gaan maken met HT's etc. dus als je geïntresseerd bent in zo een prachtige foto zou ik Jiri eens contacteren. Ze zijn niet gratis, maar naar mijn mening elke cent waard.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Tja, hij is wel heeeeel mooi... Jiri de HT-fotograaf, ik vind het wel een goed concept... :)  

Jiri

Wat een lof allemaal. Bedankt......maar het is nu eenmaal mijn vak he! :D
Het is inderdaad mogelijk om ook een soortgelijke foto van je eigen HT te laten maken.
Meer info hierover volgt via een website die ik wil gaan maken met alleen maar HT fotografie.
Frank, is het niet wat om die site bij jou HTweb onder te brengen?
Ik heb nu natuurlijk nog maar 1 foto om te plaatsen, maar binnenkort komt ie van Garmtz er nog bij en die van mezelf.
En wie weet wie er van het Forum nog zijn HT wil laten fotograferen.

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Jiri

#7
Hallo Luitjes,

Heb even snel een website gemaakt over HT fotografie.
Dit is natuurlijk een voorlopige Lay Out.

http://www.xs4all.nl/~buvos/htfotografie/

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

garmtz

Cool Jiri, jij laat er geen gras over groeien! :)

searcher

Binnenkort is alles klaar en ik houd me aanbevolen.
Overigens mijn complimenten Jiri ik kijk als zoon van een gepensioneerde fotograaf graag naar foto's.

                                                m.v.g searcher



J.A.F._Doorhof

Ik heb de site opgenomen op zowel de HTweb site als op de ITC HT site, dan krijg je gegarandeerd de meeste hits.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

B. Kuiper

We hadden het er vanmiddag nog over, maar die foto werkt aanstekelijk en inspirerend. Prachtig gefotografeerd.
"Always a little further"

jeroen_pijl

 :o :o :o
Mooie foto Jiri als mijn ht af is hou ik me ook aanbevolen

 
 :)JP



Jimi Hendrix

Sja,

Ik begin steeds meer te vrezen dat mijn nieuwe appartement een groot dedicated HT zal gaan worden nu ik dit zie  ;D
What we do now echoes in eternity

eduard

#14
Dit soort foto's zouden verboden moeten worden  ;)
Ik ren al weer bijna naar de bouwmarkt om van mijn ht een HT temaken.

rijstfj

Die foto is bijna niet echt meer, lijkt wel een sprookje zo mooi ;)

Ik veronderstel dat deze gemaakt is met een Canon EOS1 :)

Mijn complimenten, zeer goed.

M.vr.gr.
Frans

jaco

Frans, fout volgens mij heeft Jiri een echte camera gebruikt.. Het is min of meer een wegwerp camera, tenminste voor de astronauten die de maan bezochten..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

Wegwerp camera ?
Dacht het niet, was geloof ik een peperduur ding.
Pas maar op anders gaat Jiri naar de maan om een paar van die dingen op te halen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

#18
Frank/Jiri, heel mooi die foto. Maar is het beeld op het scherm een trucage of is deze foto echt  ??? Kan me niet voorstellen dat je met zoveel licht nog een goed CRT plaatje krijgt.   Mocht dit wel zo zijn dan is er voor mij nog een hoop werk in de HT....


Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

Jiri

dag Frans,

Nee de foto is niet gemaakt met een Canon Eos 1, maar met een middenformaat Hasselblad met een 50 mm groothoek objectief.
En inderdaad, het beeld van het Columbia Tristar Logo is in Photoshop wel iets mooier gemaakt.

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

jaco

Ik bedoelde wegwerp natuurlijk als grapje. Er schijnen dus inderdaad hasselblad camera's op de maan achtergebleven te zijn na appollo missie's. Hoe minder gewicht mee terug te nemen hoe beter. Je moet immers weer loskomen van de zwaartekracht van de maan. Dus een paar kilo minder camera is een paar kilo brandstof meer.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

searcher

Hasselblad dat klinkt bekend,Jiri ken je ook de Leica M5 wel een ouwetje maar een juweeltje. ;)

                                           m.v.g Searcher



garmtz

Jiri heeft een Leica M6 als ik me niet vergis.. ;)  Extreem 8) toestelletje... High-end fotografie! :)

Jiri

Ja...de M5 die ken ik wel...ikzelf heb, zoals Garmtz al zei...de Leica M6.
Extreem goede Camera's met een van de beste objectiefjes ter wereld.
Een top ontwerp en concept wat al ver voor de tweede wereld oorlog is ontworpen en gemaakt.
Misschien wordt dit wel een beetje Off topic, dus wil ik het hier bij laten. ;)

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200