Alias Season 3

Started by searcher, March 19, 2005, 10:08:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher

Voor mij snel maar voor anderen misschien te langzaam hebben mijn vrouw en ik Alias seizoen 3
bekeken.

Het valt me op dat elke aflevering me kan vasthouden en uitnodigen tot een volgende aflevering.
Uiteraard moet je de serie met een knip oogje bekijken omdat natuurlijk niet alles kan.

De serie boeit me zo dat het wachten op seizoen 4 een kwelling is  ;)
Ik hoop dat de serie niet wordt afgebroken en dat we dan met een kater blijven zitten.

Alias verdient een goed einde,....

Als je met deel 1 begint dan moet je er even inkomen en doorbijten maar dan zit je gevangen in een web van
????

Een aanrader dus,...

                                                                                           Veel Kijk Plezier
                                                                                           Searcher





Joris1971

Heb deel 1 en 2 gezien!

Vind deel 3 een stuk minder dan 1 en 2... nu maar hopen dat seizoen 4 weer beter is.

Groet Joris

p.s. wat een prachtvrouw die Jennifer Garden :)

searcher

#2
Quote from: Joris1971 on March 19, 2005, 19:24:10
Heb deel 1 en 2 gezien!

Vind deel 3 een stuk minder dan 1 en 2... nu maar hopen dat seizoen 4 weer beter is.

Groet Joris

p.s. wat een prachtvrouw die Jennifer Garner :)

Dat lees ik meer dat men deel 3 minder vindt.
Ik vind deel 3 zeer boeiend en ik begrijp niet goed waarom 3 minder is dan 1 en 2.

De enige reden zou de plot wisselingen kunnen zijn.

Jennifer Garner  ;D :o mee eens alleen pruilt ze haar lippen meer als in 1 en 2 tja,.... ;)

                                                                                    MVG Searcher



Paul Landsmeer

Garner mensen, Jennifer Garner.

hifiman

Quote from: searcher on March 19, 2005, 10:08:41
Uiteraard moet je de serie met een knip oogje bekijken omdat natuurlijk niet alles kan.
Understatement of the year ?  ;D

Leuk serie inderdaad!