Son of the Mask (The Mask deel 2)

Started by hifiman, March 19, 2005, 05:31:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Vanavond ga ik deze film zien in de bioscoop. Ben benieuwd, heb vorige week de trailer gezien en hij leek me hoewel zwaar overdreven allemaal wel heel erg komisch. De effecten zijn weer een stuk mooier dan in deel 1 zo te zien.

Ik ben benieuwd :-)

Groetjes,

Ronald

Paul Landsmeer

Ik zou met niet al te hoge verwachtingen in de zaal gaan zitten, want deze film is in de VS gigantisch op zijn gezicht gegaan en links en rechts door recensenten verpulverd. Lijkt mij niet echt een titel om voor naar de bios te gaan, maar smaken kunnen uiteraard verschillen.

hifiman

Nou ik heb um gisteren gezien hoor. En inderdaad, viel zwaar tegen.
Natuurlijk zijn de effecten leuk en spectaculairder dan in deel 1, maar verder is het een zeer slap vervolg op deel 1 vind ik.

Inderdaad zonde van je geld, niet voor naar de bioscoop gaan!

christian19

Ik vind het gruwelijk jammer dat ze hier een twede deel van hebben gemaakt. :'(
Ik hoef hem dan ook niet te zien.

christian19.

citac

"The Mask" was top , dit slap aftreksel had nooit gemaakt mogen worden.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

Dru

Dit deel was inderdaad een zeer trieste vertoning imho.
Maar ach 't is leuk voor een zondag middag met de kids samen even een filmpje kijken.

HTR

hmm enige film ooit waarbij ik wegliep in de bios imo een *** film.
(nou heb ik ja die unlimited pas, dus geen geld verspulling maar tijd verspillng) ;D

eazyQ

Quote from: Dru on August  8, 2006, 16:58:11
Dit deel was inderdaad een zeer trieste vertoning imho.
Maar ach 't is leuk voor een zondag middag met de kids samen even een filmpje kijken.
Ik heb deze ook mogen aanschouwen, maar echt schandalig dat dit uberhaupt op DVD gezet is en tegenwoordig zelfs in een box zit samen met deel 1, die overigens weer wel zeer origineel was. Maar deel 2, echt prutzooi.