10% korting bij de FRS

Started by dick, July 22, 2002, 13:18:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dick

Ik wist niet zo snel waar dit berichtje in thuis hoorde, dus misschien hier helemaal verkeerd. In ieder geval, wellicht is dit allááááng bekend (ze doen het al heel lang) maar bij de Free Record Shop krijg je 10% korting als je daar een coca cola card neemt. Zo'n ding kost je niets, en op dat moment krijg je 10% korting op DVD/Video/CD en CD-roms.. Ze lopen er niet zo mee te koop, dus ik kan me zo voorstellen dat er nog mensen zijn die het niet weten.. En voor die personen.. neem zo'n ding zou ik zeggen..


Groet

J.A.F._Doorhof

Aktie is al verlopen Dick.
Ze doen het nu tijdelijk met een CJP pas (moet af en toe even door mijn knieën maar dan gaat het ;D).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

Echt waar?? Ik heb er pas nog inkopen mee gedaan, en op de website van Coca cola is ook nog steeds te zien dat je 10% korting krijgt op vertoon van pas.

J.A.F._Doorhof

Vreemd, mij werd verteld dat het afgelopen was.
Maar goed ik heb alsnog de korting gekregen ;).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

De coca-cola korting is inderdaad per 1 juli afgelopen.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

jeroen_B

Ik heb hier een dvd kortingskaart van de FRS zelf en die werkt volgens mij nog steeds. Weet alleen niet of die nog uitgegeven worden. Heb hem via iemand van het dvd forum.


jeroen

Henk

Die DVD kortingskaart (met 10% korting) is slechts gedurende een beperkte periode uitgegeven (nu al weer een kleine 2 jaar geleden) en lijkt nog steeds te werken.

De FRS schijnt wel aan een nieuwe klantenkaart te werken. Met zo'n kaart verzamelen ze een schat aan marketing gegevens en krijgen ze prima direct-marketing mogelijkheden (alhoewel ik daar bij mijn DVD pas gelukkig geen last van heb).

dick

Ja ik gebruik hem inderdaad ook nog steeds, maar ik wist niet dat hij niet meer uitgegeven werd.. (toch vragen waarom er dan nog steeds mee wordt  geadverteerd op cocacola.nl. Aangezien hier nog vrolijk geadverteerd wordt, heb ik de topic geplaatst en ervan uit gegaan dat iedereen nog zo'n ding kan aanvragen)

Over het koop gedrag, hier maak ik me helemaal geen zorgen over, ik geef een fake adres en bedenk een leuk mail adresje die niet bestaat, en klaar! Voorwaarde is wel dat de pas niet opgestuurd hoeft te worden, wat toen niet hoefde..

Henk

Ik had het hierboven niet over de CocaCola kaart (ik wil ook niets te maken hebben met dat vieze drankje), maar over een speciale DVD-kortingspas die ooit eens is uitgegeven!

dick

Ik had het hier dus wel over!  Als ik ergens 10% korting kan krijgen, schuif ik mijn principes toch echt wel even aan de kant hoor! Hoe vies ik de drank dan ook vind..  ;D <niet dat ik het vies vind>

searcher

Frank heb jij de [DVD kortingskaart/b]niet  ;D
Nooit gedacht dat ik iets zou hebben wat jij niet hebt.

                                                    ;)Searcher



FrankL

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

christa

zwolle neemt de coca cola card nog wel kampen niet maar als je het hier over de kaart hebt krijg je alsnog die korting volgens kampen gaan ze over op de pepsie kaart.echt lach wekkend
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

J.A.F._Doorhof

Wel vreemd inderdaad, iedereen kan zo 10% korting krijgen, waarom verlagen ze niet gewoon de prijzen 10 % ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

Daarom lopen ze er dus niet mee te koop! als iedereen zo'n coca cola kaart gaat halen, dan zakt de omzet dus met 10%.. Hoewel dat denk ik niet echt eerlijke cijfers zijn, Coca cola zal wel een deel van de gemiste omzet, mee betalen.. Inderdaad wel grappig dat ze van de coca cola naar de pepsi card gaan! (nog niets van gehoord trouwens)

MaxxMark

Ik vind die 10% korting maar onzin, heb al jaren een cocacola pas, en het is meestal zo dat met die 10% korting je nog niet onder de prijs zit van een andere zaak.

Voorbeeld: StarTrek TNG Seiz 3 DVD set :

FRS: 120 euro (met korting : 108 euro )
Mediamarkt: 99 euro

met s1 en 2 was dat 85 respectievelijk 95 euro voor MM tegen de 120euro van de FRS...

Geeft toch wel aan hoe "goedkoop" ze daar zijn met 10% coca cola korting
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

J.A.F._Doorhof

Het gaat erom dat je weet welke titels je waar moet kopen, en dan is 10% toch mooi meegenomen bij een hele stapel budget titels is dat toch vaak 1 titel gratis.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"