Blackball's theater ( update 31-12-07)

Started by blackball147, March 17, 2005, 13:32:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


blackball147

 ;D

en aan iedereen een fijn eindejaar gewenst!!!!!!!   ;D   ;D   ;D


DVDGuy

Ook jij natuurlijk een goed en gezond 2008 gewenst, maar je topictitel loopt volgens mij 24 uur voor  >:D
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Sjors

De beste wensen uiteraard  ;)

Zo dat is een klus geweest  :o hoe heb je dat nou gedaan.. met een kraan en hoeveel man sterk ?





Groet, Sjors

blackball147

Quote from: Sjors on January  5, 2008, 13:41:31
De beste wensen uiteraard  ;)

Zo dat is een klus geweest  :o hoe heb je dat nou gedaan.. met een kraan en hoeveel man sterk ?





Groet, Sjors

nou, juistgeteld 1 ( één ) man ( ikke dus  ;D )wat betreft het uitbreken ed. , het raam ( 135 cm hoog, 250 cm lang ) naar boven halen heb ik samen met mijn vrouw en schoonmoeder gedaan: ladder tegen de gevel, vleugels uit het raam zodat enkel de kader met rolluikbak overblijft, en dan door middel van sterke linten langs de ladder naar boven trekken. het uiteindelijke gewicht van de kader zal zo ongeveer een 80 kg zijn, totaal gewicht incl. de vleugels +/- 200 kg. eens de kader op zijn plaats staat, zet ik die vast met een soort klemmen, en dan kan ik alleen verder om het raam verder recht te plaatsen en definitief vast te boren en met PU schuim af te werken. eigenlijk is het plaatsen van een raam niet zo moeilijk en kan makkelijk door 1 man alleen worden gedaan, het enigste probleem is dat de grootte en gewicht je parten kan spelen, en enkel daarvoor heb je dan iemand even voor een 15 minuten nodig. nu, ik plaats al gedurende 8 jaar ramen, dus leer je wel hoe je met gewicht en grootte kunt omgaan. de zwaarste ramen die ik ooit naar een 2de verdieping heb moeten dragen woog per vleugel +/- 80 kg. als je die alleen de trap op draagt, begrijp je weer waarom je ooit nog eens powertraining hebt gedaan  :D

stoffels

lees je topic nu pas, mooi ht heb je daar bij elkaar gespaard.

Geniet ervan

Its The Dude

Ik zie hem nu ook pas voor het eerst, das een mooi HT-tje!  :)

Heb je inmiddels het probleem nog met de vreemde "druk" op de oren? Dat heeft denk ik te maken dat je 1 speaker uit fase hebt/had staan.

Succes met je pj!
Sanyo Z4, 100" electrisch scherm, Denon 1803, Panasonic S-97, BNS A40 front, BNS 404 Center, BNS 400 Surround, DIY 25cm Kevlar subwoofer.

blackball147

Quote from: Its The Dude on February 17, 2008, 20:13:48
Ik zie hem nu ook pas voor het eerst, das een mooi HT-tje!  :)

Heb je inmiddels het probleem nog met de vreemde "druk" op de oren? Dat heeft denk ik te maken dat je 1 speaker uit fase hebt/had staan.

Succes met je pj!

nee, die druk ervaring heb ik vreemd genoeg niet meer. alles staat goed aangesloten vanaf het begin, dus uit fase staan is het niet.

nu, het doet zich niet meer voor, dus geen problemen meer.

wil

Eee... ik zie in het verkooptopic dat je "het roer omgooit". Geheel geen goesting meer in HT? Of film in het algemeen of ga je stiekum iets in de living maken?  :dontgetit:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

blackball147

neenee, de goesting voor HT is er zeker nog.

ik ben echter al een tijdje bezig met verbouwen allerhande in ons huis, en mede door het feit dat mijn projector al bijna een jaar weg is en omdat ik ook plannen heb om de HT ruimte volledig te verbouwen, doe ik liever nu mijn materiaal weg, om dan later wanneer het zover is, terug alles opnieuw bijeen te sprokkelen, ook meer met het HD gebeuren in het achterhoofd.

leiver dan het er nog een jaar werkloos te zien bestoffen, ben ik blij dat ik nu iemand anders er blij mee heb kunnen maken.

wordt zeker nog vervolgd!