Foto's BBQ HTforum 21/07/2002

Started by J.A.F._Doorhof, July 22, 2002, 10:05:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Een slechte weersvoorspelling of niet, als we iets afspreken dan gaat het door.

En gelukkig dachten de bezoekers er ook zo over, en hebben we ons best gedaan er een hele leuke dag van te maken.

Toen het weer het nog toeliet zijn we netjes buiten begonnen. Ondanks dat we de BBQ niet konden gebruiken hebben we toch nog kunnen genieten van alles dat er was (pannen werken ook goed).


Hoewel het eerst wat oneerlijk verdeeld was met alleen maar Piano bezitters, kwam daar met de komst van de Cine's toch verandering in ;D, toch te gek dat ze helemaal uit Brabant over kwamen (net als al die andere die ook een flinke rit gehad heeft.)


Toen het weer het even niet meer toeliet zijn we maar verhuist naar de binnenafdeling en zijn daar de discussies gewoon verder gegaan.


Nog zo voor genomen om GEEN demo's te geven en alleen maar met elkaar bij te praten, maar op de één of andere manier ontkom je er toch niet aan (vreemd hé ;)), dus toch allemaal ook maar even naar de digitale afdeling gekeken.


Na ook wat demo's van de nieuwe Meridian gegeven te hebben moesten de meeste bezoekers jammer genoeg naar huis, en zijn we nog even lustig doorgegaan met de overgebleven mensen, na een flinke dosis muziek DVD's en korte scenes bleef er een klein groepje over, en hoewel het niet in de planning lag zijn we om 22:30 toch maar even naar het begin van Jason X gaan kijken, en dat was een lang begin ;D, na de film hebben we het toepasselijk afgesloten en was er eind gekomen aan een in mijn ogen (en ik hoop ook voor jullie) leuke en intressante dag.


Voor iedereen die van ver weg (en dichtbij) kwam, reuze bedankt dat jullie ook weer aanwezig waren, en hopenlijk tot de volgende meeting.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cinepaulis

Vanuit Brabant in ieder geval hartelijk dank voor de gastvrijheid !
Heb het erg naar mijn zin gehad ondanks dat het weer een beetje minder was.

Frank, bedankt ! :D
(ben trouwens benieuwd naar de foto's van je HT, maar het zag er veelbelovend uit wat Jiri allemaal deed)

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

Robert

Wie is wie op de foto's?

Ik herken alleen Frank D. ;D.


MvrGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

Dan moet je de volgende keer ook komen ;D.

Ik weet niet of de mensen namen bij de gezichten willen hebben, maar anders vullen ze het zelf maar in.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robbo

Alle aanwezigen en vooral Frank & familie bedankt voor de gezellige dag !

Gelukkig dat je toch enkele demo's wilde geven, want daar was ik toch wel nieuwsgierig naar. Vooral die G70 heeft indruk gemaakt (dat gaat weer geld kosten ! :-[). Wat een prima plaatje !

Groet,
Rob

jaco

Robert,

Ik zit op de 1e foto geheel rechts, 2e geheel links, en 3e weer geheel rechts.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Jiri

Ja Frank,

Het was geweldig leuk gisteren.
Nog heel erg bedankt ook. Ik hoop je later vandaag...zo aan het einde van de middag je een foto te kunnen sturen die ik gisteren heb gemaakt.
Jou foto's zijn in ieder geval geslaagd.

Tot later,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

PM

Frank en aanwezigen, bedankt voor de gezellige middag! Leuk!

Robert ik zit op de foto in de demo ruimte rechts achter.
Groeten, Peter

jankees

Frank D. weer dank voor de gastvrijheid. Bijzonder de moeite waard. Jammer dat ik de CRT demo gemist heb. Je had nog zo gezegd...Geen demo's.... LOL

Je kunt mij op de foto's niet missen. Ik droeg een rood t-shirt.

Wat mij betreft was de meeting zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer zorgen we voor een Piano voor de nodige referentie....

PM

Quote from: PM on July 22, 2002, 13:09:55Frank en aanwezigen, bedankt voor de gezellige middag! Leuk!

Robert ik zit op de foto in de demo ruimte rechts achter.

zo.. even naar een BBQ geweest en in een keer een hele lading negatief karma.. waarom..?
Groeten, Peter

Jiri

Hier is tie dan....de foto.

Jiri

[attachment deleted by admin]
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Robbo


FrankL

Leuke foto's!

Robert, ik zit op de voorste rij bij de demo, met de lichtgrijze trui.

Groeten, Frank

P.S. Jankees, goed plan, die referentie! ;D

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Robert

#13
Leuk, zo leer ik de mensen kennen die hier ook op het forum zitten.
Allemaal PV verdient ;D.

De namen van de rest van de mensen mag ik zeker proberen te raden ;D.


MvrGr.
Robert

Sum1

FrankD,

Nogmaals bedankt voor een gezellige dag. Leuke foto's allemaal... de door Jiri gemaakte foto ziet er erg goed uit! :)

Robert,

Ik zit op de 1e foto links vooraan. Op de 2e foto heb ik een amerikaanse beker aan m'n snuit en op de foto in de demo-ruimte sta ik helemaal rechts achteraan debiel te zwaaien...  ;)

SiR-ROUND

Jiri, wat een walgelijk mooie en representatieve foto van Frank's HT!!!

Die moet als de wiedeweerga op zijn officieele site...

Beestachtig mooi... :o

Ehhh, ik zie geen knap gezicht op de foto's dus ik denk dat ik het gemist heb...

 ;D

PM, er zit een stiekeme NV-er op het forum, hoe verklaar je anders mijn karma?

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

J.A.F._Doorhof

Er zit inderdaad een heel irritant mannetje/vrouwtje op de minnetjes te drukken........

Inderdaad HEEL coole foto, check onze websites maar eens.  ;D daar wacht ik niet mee.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Joeri

Frank, over de NV uitdeler die hier zit, kan je niet het zichtbaar maken wie (en eventueel waarom) Vibes uitdeelt (Pos en Neg).

Joeri

SiR-ROUND

Toppie!

Supergelikt...

Truuk met de foto donker en verlicht over elkaar in Photoshop?

Ik kan geen nachtstand vinden op m'n Finepix, dus waarschijnlijk toch de verkeerde gekocht...

Ik blijf proberen...

Over die NV, ik heb in een ander topic al geopperd om deze best leuke functie maar te verwijderen, aangezien het zo geen meerwaarde lijkt te hebben voor nieuwe bezoekers...

Misschien een "punchthemonkyandwinbanner" voor de happy clicker?

 ;D

J.A.F._Doorhof

Ik kan dat binnenkort wel zien, maar voorlopig is daar geen optie voor.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

CineBarkoos

Frank,

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, het was een geslaagde dag!

Robert,

Ik zit op de foto in de demoruimte links vooraan.

Gr.
Koos.

ps. Joeri, geweldige foto geworden!
CineBarkoos went digital FullHD! New -> Epson TW2000

Bezoek CineBarkoos!
Mijn Triumph Spitfire!

Spacebass

Jongens ik zie dat jullie het heel gezzelli hebben gehad.

Die foto is inderdaad te waanzinnig voor worden.


Leuk om de mensen bij de namen te zien.

Volgende keer in de Arena maar??
Met zijn alle?

Jiri

HiHi,

Je de foto is inderdaad wel gelukt als ik het mag zeggen. ::)
Binnenkort is Garmtz hometheater ook aan de beurt voor een fotosessie. En dan moet ik mijn eigen theatertje ook maar eens gaan kieken.
Ik zit er aan te denken om een een website te openen met mijn foto's van HomeTheaters. Want ik wil er in de toekomst meer gaan doen. Ook is het mogelijk om een heel sfeervol portret van jezelf in je eigen theater te laten maken.
Dusseh....als er iemand nog een theater heeft die qua inrichting erg interessant is om zich te laten fotograferen?
Lijkt me leuk.....

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

PM

Heele mooie foto Jiri! Echt goed! Top.

Ik hoop dat je de neg-vibes uitdeler te pakken krijgt.. zelf heb je er zo te zien al een tijdje last van... Zo is de functie volkomen waardeloos..
Groeten, Peter

garmtz

#24
Ik doe ook even een duit in het zakje... Ik vond het zoals gewoonlijk weer erg cool bij Frank. Jiri en ik kwamen wel wat later, dus we hebben vast wat leuke discussies gemist, maar we hebben het goed gemaakt met een staartje film kijken tot 00:30 uur... :)  Jason RULES! ;)

Ik ben de linker gast op de geattachte foto, maar ik denk dat iedereen mij wel herkend had van mijn Avatar...  ;D

Ik verheug me erop dat Jiri foto's maakt van mijn HT. Degene die hij van die van FrankD heeft gemaakt is WICKED!! Een website met dit soort foto's lijkt mij een heel goed plan!

Voor herhaling vatbaar zo'n dagje!

[attachment deleted by admin]