Ice-Age 2!

Started by Starred, March 17, 2005, 00:52:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Starred


wh-vanderpost

Hmm.. Deja vu?

Leuke trailer met dat beesje...
... die beelden het leukst van de hele film, de rest dead boring?

Ik hoop het natuurlijk niet, maar het lijkt er wel op eigenlijk :-\
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Martin_M

Bij het eerste deel zag je in de trailers ook alleen de stukken van Scratch terwijl hij maar een relatief kleine rol heeft in de film zelf.
Deze moet het toch hebben van de zeer geslaagde personages en hun dialogen.

Deze trailer zal dus weer weinig zeggen over de film zelf.

Ik heb er wel zin in. Ice Age is hier al heel erg veel in de dvd-speler geschoven. Maar eerst Robots.....

Martin

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Audiofiel

Robots trekt mij niet zo heel erg, maar deze trailer belooft alweer veel goeds. Ik zit al lang te wachten op Ice Age 2. En Scratch? Zonder hem is de film 35% minder leuk! Hij is de vrolijke noot die aangeeft hoe de ijstijd tot stilstand kwam...
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Martin_M

Quote from: Audiofiel on March 17, 2005, 09:49:28
Hij is de vrolijke noot die aangeeft hoe de ijstijd tot stilstand kwam...

Ja, en zoals in de extra's is te zien; het ontstaan van de continenten, geweldig ;D
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Ray

Geinige trailer ben benieuwd hoe de film gaat worden.

rijstfj


B.J.

She is tons of fun and you are not fun at all, SHE completes YOU!!!


Haha geweldige film. Absoluut mijn smaak humor!

squeek

net terug van de bios  ;D

ik vind em megaleuk, hetzelfde ritme als de eerste, de grappen zijn er genoeg en geen saai moment. eerlijk vind ik em even goed als de eerste, kan niet echt zeggen beter want ik vind die eerste nog steeds erg goed. echt kijken gaan, amusant van begin tot eind!!!


grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Arno P

wooowwww die HD versie :o

jowi


Audiofiel

Quote from: squeek on March 29, 2006, 22:05:50
net terug van de bios  ;D

ik vind em megaleuk, hetzelfde ritme als de eerste, de grappen zijn er genoeg en geen saai moment. eerlijk vind ik em even goed als de eerste, kan niet echt zeggen beter want ik vind die eerste nog steeds erg goed. echt kijken gaan, amusant van begin tot eind!!!

Bedankt voor je reactie. Dat wordt een must-buy. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Arno P

Quote from: jowi on March 29, 2006, 22:20:54
Huh? Welke HD versie?

Je kon op die site gewoon doorklikken naar 480/720/1080... ;)

jowi

Quote from: Arno P on March 29, 2006, 23:00:43
Je kon op die site gewoon doorklikken naar 480/720/1080... ;)
Ah! Op zo'n manier... ja bij gaat dan een Quicktime alert af, en dan stop ik er mee, ik kwam dus niet zo ver ;D

daburnd

Scrat... de animatie karakter die zelfs donkey uit shrek verslaat :D

Paul1967

Heb hem gezien en vind hem leuker dan de eerste. Stond Ice Age I al bol van de humor, tweede deel is nog leuker.
Qua computer animatie is hij van hetzelfde niveau als deel I.
Wil je een leuk bios avondje is dit zeker een aanrader. ;)

snikkeltje

Ik heb Ice Age 2 gisteren in de bios gezien

Hij is gewoon weer erg leuk, veel grappen en grollen.

Jammer dat ze naar mijn mening, net als shrek 2, iets te veel/vaak grappig proberen te zijn, bij deel 1 was dat toch een stuk subtieler.

Maar desondanks toch een echte aanrader! Lekker lage bass-tonen in de film trouwens voor de liefhebbers!
Amp: Onkyo Integra A-9911, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

Paul1967

Quote from: Audiofiel on March 17, 2005, 09:49:28
Robots trekt mij niet zo heel erg, maar deze trailer belooft alweer veel goeds. Ik zit al lang te wachten op Ice Age 2. En Scratch? Zonder hem is de film 35% minder leuk! Hij is de vrolijke noot die aangeeft hoe de ijstijd tot stilstand kwam...

Gelukkig is Scratch in deel II (zelfs meer) van de partij.

graafke

Net ook geweest naar shrek 2 en ook ik vindt hem beter dan het eerste deel. De details van b.v. de staart van scratch is super. En heerlijke basstonen bij het scheuren van het ijs  O0

squeek

Quote from: graafke on April  2, 2006, 01:22:14
Net ook geweest naar shrek 2 en ook ik vindt hem beter dan het eerste deel. De details van b.v. de staart van scratch is super. En heerlijke basstonen bij het scheuren van het ijs  O0

shrek 2????? ::)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

graafke

#20
 ;D ;D ice age II bedoel ik uiteraard  :P

het was ook al laat... ;D

KHunt-er

Heb hem van het weekend ook gezien in Antwerpen!

Zeker net zo leuk als deel 1.. 8)
Met nu wat meer spanning en meer Scrat  O0

Topper!

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Den Tas

Heeft iemand een idee wanneer ice age II  op dvd uitkomt?
----------------------------------------------------------------------------------------------------

uweslankheid

Dat zou ik ook graag willen weten...
Epson: EH TW-9400   Naim: NDX   Thorens: TD-160 Super (SME)   Spectral: DMA-150, DMC-15 SHHA   Sony: BluRay   B&W: Nautilus 802   Transparent: Musiclink Super, Ultra

spotmatic

20th Century Fox heeft op haar website een speciale pagina voor verwachte releases (http://www.foxfilm.nl/dvd/coming-soon/). Ice Age II zal op 4 oktober 2006 uitkomen. Ik kijk er ook naar uit (naar de HD versie dan  >:D )!
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909