Te bouwen studenten HT

Started by kheikens, March 16, 2005, 21:19:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kheikens

Hoi,

Sinds nu een goed half jaar zit ik op kamers in een redelijk grote(voor studenten begrip) kamer (25m2). Ik heb hier alles instaan om te kunnen leven(bed bureau bank). Nu wil beter luister opstelling gaan maken op mn kamer door een hoogslaper te gaan bouwen. Het is een oud herenhuis met een kamer van 3,5 meter hoog. Dan wil ik een 2 persoonshoogslaper bouwen waardoor ik meer zit ruimte krijg. Nu is mijn vraag alleen als ik op +- 2m hoogte een 2 persoons bed in mn kamer ga maken wat gebeurd er dan met het geluid? Zou dit erg nadelig zijn?

Groeten Koen
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub

Rappie

De accoustiek zal iets anders worden, maar met een Satelliet systeem zal het niet noemenswaardig zijn. En of het beter of slechter wordt is zo niet te zeggen ....
Eigenaar van Paulthé

kheikens

Als de studiefinanciering binnen is maar wat hout kopen. En gewoon gaan klussen. Als het goed gaat allemaal vervang ik de komende maanden mijn Tannoy speakers in door Paradigm Monitor serie speakers. Geluid zal er zowieso op vooruit gaan dan, en ik heb de ruimte gewoon nodig.
Stereo
Marantz PM-14| Marantz CD-17|
Paradigm Monitor 7 v.4
HT  Harman Kardon AVR 1550 |Harman Kardon DVD 21 | Tannoy FX 5.1 Satelliet systeem center, rears & sub