Platinum DVD

Started by J.A.F._Doorhof, July 20, 2002, 13:27:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ervaringen Platinum DVD

Perfect waar voor zijn geld
6 (66.7%)
Slechte DVD
0 (0%)
DVD geeft problemen op mijn speler (gaarne uitleg)
3 (33.3%)

Total Members Voted: 9

J.A.F._Doorhof

Even een kleine Poll over de Platinum DVD.
Persoonlijk vindt ik hem te gek voor bv de LFE tracks van DD en DTS en tevens de verschillende vergelijkings scenes.

Het blijkt echter dat er bij bepaalde spelers problemen optreden.

Vandaar even deze POLL, gaarne opgeven bij wat voor speler je de problemen hebt en wat die problemen zijn.

Ik heb de DVD gebruikt op de volgende spelers zonder problemen:
Pioneer 747/737/717/939
Toshiba SD-500/900
Denon 1600
Sony 7700

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Egwin

Hoi Frank,

Je kan bij deze ook de Marantz DV17 toevoegen aan het lijstje 'zonder problemen'.

Mvrgr. egwin
Sonus Faber Minima Amator II # Audia Flight FL THREE S #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries Mini incl. Sbooster # Transparent MW Ultra biwire # Transparent BML Reference # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords

Spacebass

Hmmm

Yamaha 796 Geen problemen  ;D
Arcam FMJ DV27 Total Lock-Up  :'(

Verder prima test DVD!
ps Ik wordt alleen gek van de intonatie bij "Right Front Channel" ander KlemTOON haha
(Oeps sorry  :-X )

garmtz

#3
Prima disk, maar ook op een Arcam DV88 gaat het niet goed: je moet de speler uitzetten en bij aanzetten snel op open/close rukken om uit de speler te krijgen.

Ik gebruik Platinum eigenlijk alleen voor het checken van de LFE levels van Dolby Digital/DTS.

CaveMonkey

Toshiba SD-220 geen problemen.

Groet!
Marco

SiR-ROUND

Ik heb op wat problemen gevote, maar dat is eigenlijk niet fair, aangezien ik alleen over een HTPC beschik...

DTS wil nl. niet lopen, maar dat kan(of ligt) aan TT...

Er waren ook wat lockups, maar ook dat ligt misschien aan de slechte en soms trage navigatie van TT...

Ik zal um nog eens met Power en Win DVD proberen...

Voor de rest een degelijk product volgens mij.

 ;D

PM

Heb gestemd op perfect, omdat ik hem toch wel handig vind. Maar de speler geeft op sommige tracks wel wat problemen.. deze speelt hij soms slecht af of skipt stukjes. maar de tracks die ik gebruik heb ik geen problemen mee..
Speler: Yamaha S510
Groeten, Peter