[remote mist] BarcoGrapihics2100 paar vraagjes.

Started by lop.com, March 12, 2005, 21:03:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lop.com

Ik kan 2 paar BracoGrapihics2100`s kopen, (barco lijkt op de barcodata2100)
Nu wil ik die Barco`s testen echter missen de remote-controls, dit heeft tot gevolg dat ze standby blijven.
Is dit normaal? Kan ik ze zonder de remote toch aanschakelen?
Weet iemand waar die te krijgen zijn...?


Mochten ze goed zijn, wat is een normale 2e hands prijs voor zo`n projector?
(ze zien er echt goed uit en er zit een extra grote lens op)

Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Bedankt voor het lezen,
MvG
Lop.com
Lid sinds 2003

lop.com

Lid sinds 2003

lop.com

Niemand een idee wat zo`n projector moet kosten? O0
Lid sinds 2003

Leonard Shelby

Ik denk dat dit typisch een geval is van "wat een gek er voor geeft" waarbij jij in dit geval "de gek" bent  ;D ;)

Lage resolutie, contrast en lichtopbrengst, en een "lampleven" van 1000 uur.
40kg LCD projector is niet meer echt van deze tijd.....

Ik zou hier echt niet te veel geld voor geven als ik jou was. Kan je ze voor heel weinig meenemen is het leuk om mee te spelen maar ik vermoed, dat als je deze vraag hier stelt, dat het om teveel geld gaat.

lop.com

Hmmmmm, sja hij is uit 98....

500 voor 2 stuks//  ???
Lid sinds 2003

Kronzilla

Je wilt ze wegens de naam  ;D maar deze projectoren zijn lompe bakken, en zuipen enorm veel energie, de lampen gaan 1000h mee en zijn metal halide bulbs (maar die zullen al na 500h een verschrikkelijk kleurverloop hebben,dus neiging naar blauw of rood),dus heb je vlug last van kleurveranderingen,in tegenstelling tot de moderne UHP-lampen die langer hun kleurtemperatuur stabiel houden.
Tracht anders nog wat af te dingen  ;D 
De marktwaarde van een gewone lcd projector zakt vreselijk snel,in tegenstelling tot CRT-projectoren, die hun waarde behouden of stijgen als je er nieuwe buizen inzet voordat je die verkoopt.

Leonard Shelby

Quote from: lop.com on March 14, 2005, 00:41:59
Hmmmmm, sja hij is uit 98....

500 voor 2 stuks//  ???

Lijkt me echt teveel...!!
Je gaat hier niet voor 500 euro lol aan beleven.
Met een beetje zoeken moet je voor ongeveer dat geld een tweedehands Sanyo Z1 of Epson TW10 kunnen vinden. Heb je veel meer aan lijkt me....

lop.com

Quote from: Kronzilla on March 14, 2005, 02:30:35
Je wilt ze wegens de naam  ;D maar deze projectoren zijn lompe bakken, en zuipen enorm veel energie, de lampen gaan 1000h mee en zijn metal halide bulbs (maar die zullen al na 500h een verschrikkelijk kleurverloop hebben,dus neiging naar blauw of rood),dus heb je vlug last van kleurveranderingen,in tegenstelling tot de moderne UHP-lampen die langer hun kleurtemperatuur stabiel houden.
Tracht anders nog wat af te dingen  ;D 
De marktwaarde van een gewone lcd projector zakt vreselijk snel,in tegenstelling tot CRT-projectoren, die hun waarde behouden of stijgen als je er nieuwe buizen inzet voordat je die verkoopt.

Ja dat is waar...

er zit een sd 0.8:1 lens op, een behoorlijk groot ding dus.
De resolutie is 1280 bij 760  ofzo, in iedergeval aanzienlijk hoger dan de barco data2100 (volgens barco zelf)
Ze werkt inmiddels allebij, echter mijn studenten kamer is veel te klein om de projector te gebruiken :(
Heb ze geruild voor een redelijke nieuwe apple laptop die ik nog had.

Mocht er iemand er 1tje overwillen nemen ;-)

Lid sinds 2003