Tag Mclaren met PSM1 ....   192 :)

Started by Robbo, May 9, 2002, 17:46:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Robbo

Tag Mclaren heeft nu ook zijn eigen PSM module:

http://www.tagmclaren.com/dev/news/news118.asp


Grtz,
Rob

J.A.F._Doorhof

#1
Jammer genoeg alleen 480P.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

#2
En waarschijnlijk veel duurder .....

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

RuudG

#3
QuoteJammer genoeg alleen 480P.
 
Maar ze zijn bezig met een scaler die via DVI gevoed gaat worden. Het voordeel wat TAG hiervoor zelf aangeeft, is de upgrade flexibiliteit die je hierdoor hebt. Je hoeft alleen de scaler of de de-interlacer te vervangen bij verbeterde technologie. Volledig te vergelijken met de gescheiden pre/pro, eindtrap flexibiliteit.

QuoteEn waarschijnlijk veel duurder .....
GBP 1095  voor dit bordje, staat onderaan de pagina. En dat is zonder scaler. PSM-1 is dus beduidend goedkoper.

Ik vraag me overigens af hoe de PSM-1 zijn de-interlacing doet? De TAG module werkt met motion adaptive de-interlacing en dat is een geavanceerde techniek. Van de PSM-1 is me alleen bekend dat ze met een vector valued implementatie werken en dat zegt erg weinig, want hiermee is me niet duidelijk wat voor de-interlacing hiermee geimplementeerd is. Enig idee Frank?

Groeten,

Ruud

J.A.F._Doorhof

#4
Op zich is een SDI uitgang natuurlijk de echte toekomst, deze kan dan in een scaler gestopt worden en dan gescaled worden.

Hoe de vector analyzer werkt zou ik zo niet weten, ik heb hem niet gemaakt  ;D, wat ik wel weet is dat het beeld niet te verslaan is door de scalers die ik op dit moment heb gezien.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"