Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjors

Quote from: Sander Nooy on March  4, 2005, 14:17:29
Koste nog geen 40,-
Niet slecht voor een koel audio rack.

Idd! en het resultaat mar er zijn!  :D

denoontje

Quote from: Sander Nooy on March  4, 2005, 14:17:29
Zoiets dacht ik al.

Niet slecht voor een koel audio rack.
vonden Onze 2 hamsters ook  ;D ;D

denoontje

Zo, alle gaatjes geboord voor de beamerbeugel. Vanavond wat MDF op formaat zagen met de decou zaag en dan boren maar......
Zal tzt wel weer een foto posten.

Iemand nog een idee of een speciale netsnoer zin heeft voor een beamer?

Denoontje
8) 8) 8)

R

#28
Ja, sommigen op het forum gebruiken de afgeschermde lapp kabel met succes. ook gt past het toe in al zijn ontwerpen als ik me niet vergis.

denoontje

Quote from: Ruben on March  9, 2005, 12:51:00
Ja, sommigen op het forum gebruiken de afgeschermde lapp kabel met succes.

Welke voordelen haal je hieruit precies bijgebruik op een beamer?  ???
Bij het audiodeel, gaf mijn "joekel" (zelfbouw) wel meer rust.

Of zou een goede rubberen kabel (G*mma) met fatsoenlijke rubberen stekkers (G*MMA) ook voldoende zijn  ???

Denoontje
8) 8) 8)

denoontje

#30
Yes hij hangt

denoontje

#31
en nog een

Sjors

#32
Geen commentaar hoor ;) maar het is wat handiger als je de foto's iets verklijnt verkleind, of even host met een link, dat maakt het wat overzichtelijker

Groet, Sjors

denoontje

Zo, paasdag weer goed besteed. Alle kabels naar de beamer weggewerkt in de gootjes. Daarbij uiteinde van de componentkabel wit gemaakt, met teflontap....beetje voor de wav  ;D


Nu even gaan bedenken of ik toch niet een omkasting ga maken... ::)

Nu eerst maar een filmpje pakken...heb de incredibles gekocht...kreeg er een 2e dvd bij en dat alles voor zo'n 20 euri incl wat airmiles....geen geld!

Denoontje
8) 8) 8)

Rappie

Het is WAF ;) En waarom nog een omkasting maken als je alle kabels al netjes hebt weggewerkt etc. ? (misschien een nieuwe foto, alleen dan kleiner )

Quote from: Sjors on March 16, 2005, 19:39:21
verklijnt
En dan iets over mijn spelfouten in een aangeschoten bui zeggen hè ;D
Eigenaar van Paulthé

Sjors

Quote from: Rappie on March 27, 2005, 19:12:40

En dan iets over mijn spelfouten in een aangeschoten bui zeggen hè ;D

Volgensmij zat je te diep in het glaasje  ;D

Ik las het net, damn hoe heb ik dat zo neer kunnen zetten  ::) ..............

Verbeterd  :)




Maar het is beter om de volgende keer de foto's wat kleiner neer te zetten, dat is overzichtelijker  ;)

denoontje

Ik zal de foto's kleine maken next time...had ik de eerste ronde wel gedaan, bij de tweede ronde vergeten...

mea culpa  :-*

Denoontje
8) 8) 8)

bmateijsen

Quote from: denoontje on March 29, 2005, 09:17:38
Ik zal de foto's kleine maken next time...had ik de eerste ronde wel gedaan, bij de tweede ronde vergeten...

mea culpa  :-*

Denoontje
8) 8) 8)

Je kan het nog steeds achteraf doen... gewoon de modify knop gebruiken en je plaatjes even opnieuw in een webspace zetten...  ;)

denoontje

#38
voortgang en einde: het scherm:

ontwerp: mdf plaat op de muur, high contrast doek via klittenband, losse rand met fluweel bekleed beeldbreedte 170 (16:9)
doek uitrollen en ontvouwen

denoontje

#39
en verder

mdf plaat op muur schroeven (verzinken)

bevestigen klitteband

denoontje

#40
en weer verder

doek hangt op mdf, start met rand

denoontje

#41
en weer verder

rand maken en bevsetigen, zaken plamuren en vilt erop plakken en nastrijken met strijkbout...klaar!

denoontje

wat doek over: deur geblindeerd


(ps heb klitteband weer verwijderd en toch geniet...je zag de klitteband door het doek heen em het viel bij mij niet onder de rand)

en oj ja mijn groene verduisteringsgordijn

denoontje

Quote from: Rappie on March 27, 2005, 19:12:40
Het is WAF ;) En waarom nog een omkasting maken als je alle kabels al netjes hebt weggewerkt etc. ? (misschien een nieuwe foto, alleen dan kleiner )


Zie nieuwe verkleinde foto's;

Wellicht omkasting, zodat hij niet zo in het zicht hangt dat je hem door de ramen ziet...inbraakveiliger???

Denoontje

denoontje

zo ik heb mijn extra setje ds6 binnen. Na reparatie (1 driver was al stuk bij aankoop, echter daarna kwam een klein kinderhandje er te dicht bij dat was driver 2 en 3 >:() kan ik 7.1 gaan draaien. Ik ben benieuwd hoe dit gaat klinken....

Kan mijn cc6 en bijbehorende vd hul kabel de deur uit ;)

denoontje

waa  da's cool hoor 7.1

Wat mij betreft betere plaatsing dan bij mijn 6.1. Gister even lotr deel 3.... O0 O0 O0

Nu bleek maar weer dat dit inderdaad zoals ik eigenlijk al wist dat de cc6 niet echt goed paste in het geheel.

Heb net mijn nieuwe koof geplamuurd, zo meteen schilderen, dan zal ik weer eens wat foto's schieten....

wordt vervolgd

ps ik heb dus nu een cc6 b&w te koop ;)


k995

Mooie Ht hoor ben jaloers , een vraagje ik ben ook van plan een scherm te maken, en was aan het denken hoe het aan de muur te krijgen. Nu ben ik een complete leek voor dit en jij hebt het over verzinken, kan je eens uitleggen wat dit precies is?

denoontje

Hoi K995

Verzinken is niets anders dan het begin van een boorgat net wat groter boren, zodat de kop van de schroef in het hout zit ipv erboven.
Zou je dit niet doen, kun je je doek beschadigen.

Denoontje

denoontje

Zoals beloofd, de pics van 7.1 B&W


k995

Quote from: denoontje on August 31, 2005, 18:48:59
Hoi K995

Verzinken is niets anders dan het begin van een boorgat net wat groter boren, zodat de kop van de schroef in het hout zit ipv erboven.
Zou je dit niet doen, kun je je doek beschadigen.

Denoontje

Zoiets dacht ik al , maar dan heb ik nog een extra vraag: Hoe doe je dat met het doek? Wat ik bedoel is dat, je boort de gaten (en langs de doek kant dus wat groter ) . Dan span je het doek erop maar hoe krijg je dan die vijzen erin? En als je eerst de vijzen erin steekt, hoe gaat het dan met het doek? Als er enkele vijzen uitsteken langs onder lijkt me dat lastig.