Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

denoontje

Van de week nu ook eindelijk alle kabels weggewerkt en het ziet er weer wat meer wav uit.

Ze hadden bij de karwei mooi zwarte kunststof kabelgootjes dus dat scheelde weer wat spuitwerk.
Moet alleen nog op zoek naar wat kabel hoes, omdat op bij de speakers zelf geen gootjes heb geplaatst...en de kabel zelf is wit.



HTip

Jij bent ook lekker bezig met Atmos 7.2.4 O0 en Dirac. Al helemaal tevreden met de instellingen?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Er kan nog wel een en ander getweaked worden denk ik ...maar het klinkt best ok vind ik. Wil nog wat verder experimenteren met de curves maar moet er ff zin in gaan hebben.

Vandaag even de projector uitgelaten bij BBG. De lamp is weer kalibreerd en de grafiek ziet r snaar strak uit. Heren bedankt maar weer!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

denoontje

Zo upgrade voor de 2e sub...zat al te wachten tot er een op het forum langs zou komen...ook 4g qua sub[emoji1303][emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Maikel_audionerd

Quote from: denoontje on November  8, 2016, 22:38:45
Zo upgrade voor de 2e sub...zat al te wachten tot er een op het forum langs zou komen...
ook 4g qua sub[emoji1303][emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
;D
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Nee ik had er al een, die ander velo stond op wat schuimblokken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Ahzo, zat te slapen. Dacht aan 4 gelijke subs, niet aan de 4 g's
Pfff, is t al weekend?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187


denoontje

Ik vind het toch wel een must...ray. Vind het wel altijd moeilijk uit te leggen...look en feel?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Raymond187

Enige wat ik beter zou willen zien, zijn de kleuren. Ik vind het beeld al mooi scherm en helder. Mjahh er zijn nu 85uur op de lamp, en ze zeggen dat je het pas bij 200 uur moet laten doen.

RalphH

Omdat de lamp de eerste 200 uur het snelst zou verlopen, maar eigenlijk doe je het gewoon elke 2 a 300 uur wil je het een beetje bijhouden.
Mijn eerste lamp was overigens amper verlopen de eerste 200 uur, had meteen bij begin en na 200 uur isfje gehad, zegt dus niet alles.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Raymond187

Ik ga ff mailen voor een ISF kalib.
200 uur is ongeveer  1 jaar aan films kieken.

denoontje


HTip

Goed bezig weer Thuur! Toen ik voor het eerst met een Gramma ging experimenteren viel me meteen op wat het effect was van ontkoppelen. Ik wist overigens niet dat je 2 Velodyne DD's had :o

@Ralph: 4G staat voor Gelijke speaker, gelijk type, gelijk volume, gelijke afstand. Heeft dus niets te maken met aantal :D

Als je trouwens een keer het verschil hebt gezien tussen ISF en niet ISF, wil je niet anders meer :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Raymond187


denoontje

Yep 2 velo's al
Moet ik toch wat gaan spelen nog ...megadip bij 50hrz volgens rew


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Raymond187


denoontje

Dat weet ik juist niet[emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

HTip

Hoor je die dip ook? Ik heb ook een dip rond de 40Hz, maar met de sweep nauwelijks hoorbaar, dus daarom ook nooit verder iets aan gedaan.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

moet van de week eens verder kijken....meten vs geluidsbeeld idd...

Raymond187

Quote from: denoontje on November 11, 2016, 19:45:57
Dat weet ik juist niet[emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat niet weet wat niet deert dan he B)

Dat er een dip is wil toch niet zeggen dat je deze niet kan waarnemen?

RalphH

Quote from: HTip on November 13, 2016, 13:02:54
Hoor je die dip ook? Ik heb ook een dip rond de 40Hz, maar met de sweep nauwelijks hoorbaar, dus daarom ook nooit verder iets aan gedaan.

En als je de generator van rew aanzet op 40Hz, dan wel?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Zo vandaag firmware update van de Arcam gedaan en we zouden nu dts-x moeten hebben.
En natuurlijk ook de DTS upmixer, welke volgens AV forum beter zou moeten zijn dan de dolby variant

Dan eerst weer dirac inladen en dan eens gaan testen van de week.