Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

high-q

Das zeker een goeie prio!

Eerste indruk? Als Arcam fanboy toch wel benieuwd naar.
Anders wacht ik wel op je eerste echte review als je wat verder bent :D

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

MaxxMark

Ik ben ook wel een beetje benieuwd naar wat uitgebreidere ervaringen ;)

Ik twijfel oa tussen de nieuwe Arcam en de Anthem MRX 1120.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

MaxxMark

Ik neig - op basis van de inner workings van Dirac Live (die zo het lijkt ook veel meer doet in het time-domain in plaats van alleen het frequency domain) evenals de power handling van Arcam vs Anthem - steeds meer naar de Arcam. Kan jij bevestigen dat jouw Dirac Live netjes ook de hoogte kanalen van Atmos aanpakt? Ik heb hier en daar op AVS Forum gelezen dat dat niet zou werken als er gebruik gemaakt wordt van de pre-out's, maar  first-hand ervaring is altijd interessanter.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Raymond187

Ik ben ook benieuwd. Arcam vnd ik nog steeds top apparaten maken.

Tot vanmiddag. Eerst ff met de kleine man naar voetbal  O0

denoontje

helaas even geen updates want de tweeter heeft het begeven van een van de hights (my own fault :x)

advr

Wat heb je nu weer gedaan.....Ik heb dat nog nooit voor elkaar gekregen...
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

iets te hard gespeeld met de ruistonen bij het instellen......

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje

Subwooferkabel met als gedacht 4g [emoji106]🏻

Laatste die ik kon vinden voor schappelijke prijd

RalphH

Gisteren M&G dagje met de heren Denoontje en Raymond187 gehad. Erg geslaagde ontmoeting weer, was gezellig heren.

Admos demo was ondanks het ontbreken van 1 speaker zeer nice te noemen. Het geheel werd mede door Dirac goed onder controle gehouden. Goed voor mekaar weer!
Veel plezier ervan, hopen dat de nieuwe tweatert snel binnen is.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje


denoontje

#1136


Eindversterker voor de heights..arcam p1000.

Denk dat die goed zal voldoen en goedkoper dan de nieuwe 4 kanaals waar arcam mee gaat komen in het voorjaar [emoji12].

100% 4g zal op de heights toch niet lukken...
Extra versterkers, interlink, speaker kabels positie....

We gaan het meemaken.

Hopelijk dit weekend de nieuwe tweeter....
Dan weer armos knallen

Valkyrie

Quote from: denoontje on February  2, 2016, 19:54:28


Eindversterker voor de heights.
Denk dat die goed zal voldoen en goedkoper dan de nieuwe 4 kanaals waar arcam mee gaat komen in het voorjaar.

Bekende eindversterker! :pompom:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

denoontje

Fast en furious met dd upmixing..... Zelfs met 3 atmosspeakers.....heel vet en wat een dynamiek

high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

denoontje


denoontje

#1141
Operatie tweeter, zo ff de nieuwe ophalen

denoontje


MaxxMark

Cool! Eindelijk weer genieten :) heb je eigenlijk al écht er voor kunnen zitten? Of gaat dat nu gebeuren?
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

denoontje

#1144
Heb al kunnen genieten hoor. Was ook effe snowboarden van de week[emoji1303].

Klonk zelfs met 3 atmosspeakers al top. Van de week verder met installeren en kijken of de subs blijven staan op dezelfde locatie. Dirac regelt ze in, maar geeft ze beide dezelfde afstand; ze worden wel ge-eqd. Dus moet ik ze op gelijke afstand van de luisterplek zetten. Testen of 2 voor of 2 zijkant of 1 voor en 1 zijkant maar dan op gelijke afstand.

Wellicht dat volgende update dit wel heeft. Ik lees dat in de volgende update ook alle heights ge-eqd kunnen gaan worden.

Dirk

Quote from: denoontje on February 22, 2016, 00:46:51
...Van de week vender installed en Killen of it de subs ga very latest. Dirac regent ze wel in, Mara fast and for de 2 niet. Gebruikt blijkbaar 1 afstand voor beiden. Dus moet ik ze wel op gelijke afstand van de luisterboek zetten. Testen of 2 voor of 2 zijkant of 1 voor en 1 zijkant maar dan op gelijke afstand (staan ze nu niet)
misschien toch ff je bericht herlezen alvorens je op die "verzenden" knop drukt, want een typo snap ik nog...maar volgens zit je nog in de après-ski :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

#1147
Lol. Ooh ik haat die autocorrect van de iphone....geprobeerd aan te passen[emoji23]

Ps doe nog een limoncello[emoji1303][emoji1303][emoji1319][emoji1319]

tommi

Gave set man! Wat gebruik je nou precies voor processor, een Arcam AVR600 met een mini-dsp of een AVR-850?

Tom
Computers are useless....they only provide answers.
NAD Masters Series M12 BluOS - Nad Masters Series M22 - Ocos Triple - Audioquest Colorado XLR - Vivid Audio 1.5SE Rijksmuseum Blauw - Panasonic TXP50VT50 - Arcam AVR-390 - Classé CAV75mkII - Dynaudio Conctour SC Esotar2 - Dynaudio Contour Special 25 surrounds - Dune 4K Solo - Xbox One

denoontje


Quote from: tommi on February 24, 2016, 23:02:11
Gave set man! Wat gebruik je nou precies voor processor, een Arcam AVR600 met een mini-dsp of een AVR-850?

Tom
een 850 icm de p7 voor de atmosspeakers