Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

Quote from: Raymond187 on December 10, 2015, 11:13:48
WOWWW. Dat zijn mooie spullen Tuur _O_

Zie dat we ook een bezoekje kunnen brengen als we in jan. bij Ralph komen  8)

gene

als jullie helpen klussen.......

denoontje

#1101



Quote from: high-q on December 10, 2015, 10:52:08
Super upgrade!
Heel erg benieuwd naar je ervaringen met de AVR850 en Atmos  :thumbs-up:

jij hebt de 600 ook nog staan zie ik.....
wordt mijn eindbak nu, kan mooi via 7.1 in.

RalphH

Quote from: denoontje on December 10, 2015, 19:26:42
gene

als jullie helpen klussen.......

Helpen? Ik heb t net een week opgeschoven om je wat meer tijd te geven.
23 januari is de dag ;-)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

staat in de agenda!
Quote from: RalphH on December 10, 2015, 19:50:59
Helpen? Ik heb t net een week opgeschoven om je wat meer tijd te geven.
23 januari is de dag ;-)

denoontje



Deel 1 van ophangsysteem. Deze l profielen gaan tegen het plafond en dan met spanbanden de square 1 vastzetten.

Zo ben ik nog ff flexibel met plaatsing en draaiing.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje


denoontje


Bas Akkerman

Gaaf idee! Zo kam je mooi experimenteren met de perfecte plaatsing. Haal je de rails weer weg op het moment dat je die plaatsing hebt gevonden?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

denoontje


Quote from: Bas Akkerman on December 12, 2015, 19:08:59
Gaaf idee! Zo kam je mooi experimenteren met de perfecte plaatsing. Haal je de rails weer weg op het moment dat je die plaatsing hebt gevonden?

Denk het niet, dan heb ik toch aardig wat gaten in het plafond.....

Bas Akkerman

Ok, je had het wellicht dicht kunnen plamuren.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

denoontje

Quote from: Bas Akkerman on December 14, 2015, 08:32:02
Ok, je had het wellicht dicht kunnen plamuren.

ga eerst dit maar eens proberen als alles hangt.
De front height zouden wellicht afhankelijk van nog wat verzonken kunnen worden...maar dat is nogal een werkje denk ik.
Heb al wat ideeën de revu laten passeren en dit is flexibel.
Evt kan ik de spanbanden ook nog vervangen door een hoekijzerframe op termijn.

Maar ach het is een dedicated ht....

denoontje

zo en de andere 2 hebben ook een plekje aan het plafond nu.
Morgen kabels trekken...

advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

high-q

Zie het niet zo snel staan, maar heb je voor de aankoop een demo gehad met je nieuwe receiver en Atmos?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

denoontje

Wel atmos en met een arcam solo, niet met de 850 want die was er nog niet (preorder)

denoontje


denoontje

Had ik van die spades en banana's gekocht voor de kabel...kan ik ze verdorie nergens meer vinden......

advr

Quote from: denoontje on December 19, 2015, 11:30:14
Had ik van die spades en banana's gekocht voor de kabel...kan ik ze verdorie nergens meer vinden......

ohoh.....
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje


advr

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

denoontje



Eerste meting
Moet nog over want de avr 600 stond wat te hard dus te veel compensatie...maar atmos is [emoji41][emoji41][emoji41][emoji41][emoji41]

Zit nu roger waters the wall te kijken

MaxxMark

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

high-q

Mooie correcties idd!
Is er trouwens een merkbaar te horen verschil na de correcties, zowel in stereo als surround?
In de screenshot lijken je hoogtekanalen in Dirac disabled te zijn, klopt dat?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

denoontje


Quote from: high-q on December 21, 2015, 11:00:10
Mooie correcties idd!
Is er trouwens een merkbaar te horen verschil na de correcties, zowel in stereo als surround?
In de screenshot lijken je hoogtekanalen in Dirac disabled te zijn, klopt dat?
Moet r nog verder induiken.
Prio gister was verder asnsluiten van kabels stoffen en stofzuigen en dan een filmpje[emoji3]