Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

lol

ach gedurende e film wat ophogen ;-)
de dames moeten toch wat vaker naar de wc :x

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


denoontje

Quote from: bmateijsen on October  1, 2012, 13:44:33
Cool!

Goede keuze geweest om voor de 7.1 te gaan.
Streaming op de arcam doet het nu steeds feiloos metbde nieuwe switch. Tochnraar dat die 2 andere het niet deden. Ligt het in iedergeval niet aan de arcam..me happy

HTip

Ziet er weer goed uit Thuur! Leuk ook dat jullie Underworld hebben gekeken om de 7.1 te testen. Zal voor mij helemaal een andere ervaring zijn, want ik heb alleen 4.1 gehoord ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Quote from: RalphH on October  1, 2012, 19:50:49
En klinkt ook nog leuk!! ;D.

Helemaal vergeten te melden dat we laatst Underworld hebben zitten kijken in "Denoontjes Underworld".

Ik had de 7.1 nog niet in voltooide versie gehoord en moet zeggen dat het geluid erg breed was tov de 5.1, zeer ruimtelijk allemaal. Toppie!!
Je moest enkel de buren af en toe weg kunnen toveren, dan zou Denise (ook wel "de vrouw" genoemd ;D) ook wat rustiger zitten als het volume een beetje op niveau staat ;).
Dat geloof ik direct ;D Heb de nieuwste Underworld gezien als MKV met DTS, maar dat moet in 7.1 helemaal fantastisch klinken :o Weet nog wel dat ik behoorlijk onder de indruk was van de soundtrack, vooral het laag.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

denoontje

Quote from: Martijn90 on October  2, 2012, 10:06:27
Dat geloof ik direct ;D Heb de nieuwste Underworld gezien als MKV met DTS, maar dat moet in 7.1 helemaal fantastisch klinken :o Weet nog wel dat ik behoorlijk onder de indruk was van de soundtrack, vooral het laag.
Dat laag was met name in de laatse geloof ik wel mega


Quote from: HTip on October  2, 2012, 09:32:57
Ziet er weer goed uit Thuur! Leuk ook dat jullie Underworld hebben gekeken om de 7.1 te testen. Zal voor mij helemaal een andere ervaring zijn, want ik heb alleen 4.1 gehoord ;)

Als je in de buurt bent.....

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Bas Akkerman

Quote from: HTip on October  4, 2012, 21:35:23
Leuk! Ik ga het nog druk krijgen met alle M&G's...
Als je dan toch bezig bent, is rondje Den Haag ook wel te doen. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Quote from: Bas Akkerman on October  4, 2012, 21:39:34
Als je dan toch bezig bent, is rondje Den Haag ook wel te doen. ;)
;) Omgeving Den Bosch en Den Haag ligt toch niet helemaal op de route... Los van het feit dat het allebei met "Den" begint :D

Maar bedankt voor de uitnodiging. Ik ga daar graag een keer op in :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje


Bas Akkerman

Quote from: denoontje on October  4, 2012, 21:56:00
Beide beginnen ok met 's-
En Bosch en Haag heeft toch ook veel overeenkomsten! ;D
Ik ga met mijn vrouw eens overleggen voor wat data van wat M&G's, dus over niet al te lange tijd...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

denoontje


HTip

Met zoveel overeenkomsten (in de naam) snap je eigenlijk niet dat er zoveel verschil in de mensen zit :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive


Bas Akkerman

Quote from: HTip on October 10, 2012, 15:25:01
Met zoveel overeenkomsten (in de naam) snap je eigenlijk niet dat er zoveel verschil in de mensen zit :D

Quote from: BasB on October 10, 2012, 15:43:24
Ziet er erg gaaf uit!
Nou nog een bericht van BasC en het begint écht eng te worden! :'( :omg: ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

BasB

Quote from: Bas Akkerman on October 10, 2012, 19:18:08
Nou nog een bericht van BasC en het begint écht eng te worden! :'( :omg: ;D

Hahah, die loopt hier vast wel ergens rond :)
Oproepje plaatsen? ;)

larzie

Ah hier is je topic gebleven :P
Ben al bezig met een verhaaltje te schrijven voor de gezellige M&G van gister. Wacht nog even tot er een topic geopend is daarvoor dus even in een textfile. :D
Bedankt nog voor de gezellige dag gister!  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Martijnst1990

Quote from: larzie on January 20, 2013, 12:23:30
Ah hier is je topic gebleven :P
Ben al bezig met een verhaaltje te schrijven voor de gezellige M&G van gister. Wacht nog even tot er een topic geopend is daarvoor dus even in een textfile. :D
Bedankt nog voor de gezellige dag gister!  :thumbs-up:
Topics kunnen en mogen door iedereen geopend worden hoor :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

denoontje

Quote from: larzie on January 20, 2013, 12:23:30
Ah hier is je topic gebleven :P
Ben al bezig met een verhaaltje te schrijven voor de gezellige M&G van gister. Wacht nog even tot er een topic geopend is daarvoor dus even in een textfile. :D
Bedankt nog voor de gezellige dag gister!  :thumbs-up:

ja was top,  heb  eigenlijk 2 topic: een stereotopic en een ht topic ;-)

Was leuk weer een paar mede forumgenoten te zien, dit maal uit het hoge noorden.
Ook gezien het een dubbele was samen met Ralph.

We hebben nog even gisteravond taken2 gekeken bij Ralph....vermakelijk maar niet top.


high-q

Quote from: larzie on January 20, 2013, 12:23:30
Ah hier is je topic gebleven :P
Ben al bezig met een verhaaltje te schrijven voor de gezellige M&G van gister. Wacht nog even tot er een topic geopend is daarvoor dus even in een textfile. :D
Bedankt nog voor de gezellige dag gister!  :thumbs-up:

+1
Ik heb me in beide ruimtes bij Denoontje prima vermaakt  :wub:
Wacht nog even tot ik thuis ben met schrijven van het verslag.
Gaat nu een beetje lastig op de iPhone  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

denoontje


larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT