Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

zijn al wat langer nog 2 kubussen bijgekomen om ook de backs op te hogen.

Net even natuursteen tegels besteld om alle ht speakers op te zetten. Kunnen die grote lelijke 50*50 betontegels ook weg.

ga wat kleine balkjes in de hoeken van de kubus maken, daarop wat rubber en daarop de tegel, zodat de tegels gelijkvallen met de bovenrand. Hierop dan de stands met de sq1.


clockwork

Quote from: denoontje on April 28, 2012, 14:39:31
zijn al wat langer nog 2 kubussen bijgekomen om ook de backs op te hogen.


Wat voor kubussen heb je gekocht? Ik zoek er ook nog 2 voor mijn backs.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje


clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

denoontje

Zo net de stands voor de back surrounds gehaald. Nu snap ik dat versturen niet echt een optie was....toch behoorlijke dozen zeg...

Nu alles compleet is zal ik wel weer eens nieuwe foto's plaatsen, maar nu nog even aan het werk.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Nieuwe switch in huis (netgear) en streaming audio op de arcam werkt nu altijd zonder ip adres zoeken etc....dus bij de 3e switch is het raak! Dus nu ook goede streaming audio in de ht.

O ja en bediening via arcam songbook op de ipad

CoSo

Quote from: denoontje on June  9, 2012, 12:07:00
Nu alles compleet is zal ik wel weer eens nieuwe foto's plaatsen, maar nu nog even aan het werk.
:baaa:  ;D ;D

denoontje

en wat snelle update pics, het roze is normaal rood, heb vergeten de witbalans goed te zetten  :hehe:

denoontje

en nog een paar

denoontje

nog even snel de electronica:
4 maal Wilson benesch square 1
2 maal Wilson benesch square 2
1 maal Wilson benesch square center
Velodyne spl1200 ultra
arcam avr 600 reciever
Denon BD2500 bluray
Epson tw5500
dune streamer
samsung hd tv


oja en oude philips pick up die jengelt als je wat draait.

Onder de speakers nu mooie hardstenen stenen en de center staat op een stand.
De surrounds zijn verhoogd en staan alle 4 op een hardstenen steen, welke verzonken is in een met dempingsmateriaal gevulde xenos cube.

Joris1971


denoontje


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

denoontje

Quote from: Bas Akkerman on September 30, 2012, 22:44:46
Gave loungebank, waar heb je die van?

Kan je een jaar in soanning houden. :-p
Je kunt het topic doorlezen
Of je pm bekijken



;-)

denoontje


Bas Akkerman

Quote from: denoontje on September 30, 2012, 23:25:23
Kan je een jaar in soanning houden. :-p
Je kunt het topic doorlezen
Of je pm bekijken



;-)
Toen ik het berichtje had geschreven, dacht ik al dat ik ook even het topic door had kunnen nemen. :blush: Bedankt!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Exxar

Prachtige setup, lekkere kabelspaghetti en een mooie vrouw aan de muur. Ik zou gelukkig zijn met zo'n ruimte :)

W.Otter

heel vet gedaan! relaxte 'bank' en heel handig hoe je dat hebt gedaan met je apparatuur!
met dat roze hoop je de vrouw in je ruimte te kunnen lokken?;)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

denoontje

lol

vrouw is soms inderdaad niet uit de ht te slaan ;-)


Beide zijn we erg tevreden nu.


RalphH

Quote from: Martijn90 on September 30, 2012, 23:07:28
Erg gaaf! 8)

En klinkt ook nog leuk!! ;D.

Helemaal vergeten te melden dat we laatst Underworld hebben zitten kijken in "Denoontjes Underworld".

Ik had de 7.1 nog niet in voltooide versie gehoord en moet zeggen dat het geluid erg breed was tov de 5.1, zeer ruimtelijk allemaal. Toppie!!
Je moest enkel de buren af en toe weg kunnen toveren, dan zou Denise (ook wel "de vrouw" genoemd ;D) ook wat rustiger zitten als het volume een beetje op niveau staat ;).

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer