Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

Toppie van Ralph. Even zijn LCD meegesleept om te testen op hdmi
Stevig spul die denons
Toppie van Karla dat ze de tv even wilde afstaan.

Reciever HDX en bluray doen het electrisch -->geluid en beeld via hdmi en analoog.
De hd decodere is dead reageert niet op de knoppen en de ab
Met de verzekering maar kijken wat te doen met de manke bluray en de rest.
Geen zin dat over een half jaar bijv de printplaat het blijkt te hebben begeven ofzo.


RalphH

Dat waren weer pluspunten voor mijn meissie  :pompom:

Inderdaad maar even een goed gesprek met de verzekeringsman hebben, komt vast goed.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Super van je Ralph :worship:

Is natuurlijk niet leuk dat er dingen ook nog kapot zijn, maar nu weet je in ieder geval wat nog werkt en wat niet.

Succes met de verdere afhandeling...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Nou net de manke dvd-2500BT geholpen, hij kan weer lopen
Pootje gelijmd.

Kon er gelukkig bij zonder veel poespas en boards eruit te halen.

Binnenzijde lijkt op het oog onbeschadigd. Alle grotere zware onderdelen zitten volledig op het chassis geschroefd.

Een en ander doet me denken aan die reclame van vroeger van Tonka auto`s:
Een olifant die op een speelgoedauto ging staan en die bleef heel......

Verder is de afhandeling tot nu toe 100 procent meegevallen tot nu toe. Wel even wachten tot het daadwerkelijk gestort is.
Toch een pleister op de wonde.






RalphH

Mooi dat je 'm hebt kunnen fixen!
Die denon apparatuur is inderdaad gebouwd als een tank getuige de versterker die ook vanaf 1.5m naar beneden was komen zeilen en het nog gewoon doet.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

die AVR moet ik nog effe open schroeven en bekijken

mijavere

zo balen zeg, ben je daar altijd mee bezig om iets moois op te bouwen, is er een of andere ^#%$@( die alles naar de kl*te helpt.
sterkte ermee

denoontje

Nou Alles weer in het rack gezet, morgen de avr openschroeven en alles maar weer aansluiten.

Krijg  zondag 15 kids over de vloer...nee niet de mijne;

Zal dus even de tv naar de bios slepen (goede fitness met zo´n 28 breedbeeld CRT)

Ga woensdag even voor een pana BD60 kijken voor mijn ma.
De oude philips DVD 950 had het begeven dus zet ik haar maar aan de bluray.
Kan ook de oude philips cd speler voor haar eruit, wellicht nog interessant loopwerk erin (moet ik eens opzoeken).

Heeft ze leuk setje/ onkyo receiver en Wharfdale delta 50 en dan de Pana
Nu maar hopen dat ze met de menu`s om kan gaan ;-)

Kan ik zondag ook de bd speler op de crt aansluiten (video uitgang) en zijn die kids wel rustig de hele middag met een filmpje

RalphH

Jaja, je moet 'r wat voor over hebben :). Maaruh, goed bezig!
Ben je zelf al wat verder bij een beslismomentje voor de nieuwe projector?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

DD2

Heb je inmiddels al gehoord hoeveel je terug krijgt van de verzekering? of laat dat nog op zicht wachten?  komt het een beetje in de buurt van de vervangingswaarde? of valt het tegen? (ben zelf altijd erg huiverig dat er veel te weinig uitbetaald wordt in dit soort gevallen)

denoontje

voorstel van de onafhankelijke inspectie vinden wij wel ok.
Nu moeten we wel eerst het terug zien op de rekening van nn ;-)


HTip

Geld is uiteindelijk slechts een pleister op de wonde, want je hebt er wel heel veel gedoe mee gehad. Maar gelukkig is het bijna voorbij. Succes met het opnieuw opbouwen van je mooie HT 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

net de avr opengescroefd en even aan de zware delen gevoeld...geen speling te zien.
Nu maar hopen dat ie het ook blijft doen, want deze was niet aantoonbaar stuk, dus wordt dan niet meegenomen door verzekering.
Op zich logisch. Mocht ie binnen nu en en snel stuk gaan en aantoonbaar door val dan kun je altijd nog proberen te claimen. Laten we maar hopen dat het niet nodig is....

DD2

Voordeel is dan wel dat je alles nu in één x en goed doordacht kan aanschaffen van de grond af aan.

de "opbouw" fases heb je dan ieg niet..  Ik denk dat al ik nu de aanschafwaarde terug zou krijgen van alles wat ik heb staan, ik er gelijk weer een niveau hoger voor terug zou kopen en alsnog weer 2 jaar verder zou zijn voordat alles weer in orde was.. ;) 

denoontje

#639
Ik denk dat ik mijn nick moet gaan veranderen ;-)















De avr 3808 is net de deur uit.
Welkom Arcam Avr600!


Madhouse

Quote from: denoontje on April 11, 2011, 20:14:26
De avr 3808 is net de deur uit.
Welkom Arcam Avr600!

Oei, dat is toch wel een serieuze upgrade zeg! Gefeliciteerd er mee!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

R


HTip

Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. Wow wat een upgrade :o Feli 8)

Voorstel nickname: Arcammetje :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

-chiel-

Gefeliciteerd Arcammetje!

denoontje

geloof alleen dat je je nick niet mag wijzigen ;-)

maar goed er staat nog een denon 2500bt dus kan nog even

denoontje

Tevens bezig een plafond kast te maken voor de projector, wordt dit maal dus diy

Robbert54

Quote from: denoontje on April 11, 2011, 22:06:55
geloof alleen dat je je nick niet mag wijzigen ;-)

maar goed er staat nog een denon 2500bt dus kan nog even
Jawel hoor, moet je alleen even vragen bij de Mods. 1 verandering is niet erg.


En Gefeliciteerd met de upgrade!!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Quote from: denoontje on April 11, 2011, 22:06:55
geloof alleen dat je je nick niet mag wijzigen ;-)

Jawel hoor, dien maar een verzoek bij ons in  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

screw

Van Harte met de Arcam, das wel een hele dikke bak ben benieuwd!  :worship:
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

denoontje

thx

tja een beetje power op de wb's is niet verkeerd.
Meer plaatsing, speakers verdwijnen feitelijk, meer detail.
De denon stond op -18 tot -15 de Arcam op 50-53.
Voor de arcam is dat ca halverwege van wat ie kan geven, de denon liep tot 0 dus die stond heel ver open.