Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

copran

Klote man,  ik hoop dat ze hem vinden. :devil:
sterkte.
Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

Jean Sibelius

Dat is helaas slecht begin van 2011 :-\. Sterkte en hopelijk heb je weer snel je spullen terug.
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Janbo

 :( Dat er mensen zijn die niet van de spullen van anderen af kunnen blijven is 1, dat je met geweld in de persoonlijke levenssfeer van een ander komt is 2. Ergens zal ook bij dit soort lieden een besef zijn dat je een loser bent. Voelen zich vast heeeel gelukkig  >:D

Hier ook gehad, onrustige gevoel slijt met de tijd wel. Goede beveiliging helpt echt: veel licht, goede sloten en toch ook: alarm.

Sterkte.

tiptop

Dat is klote! :sneaky2:

Hopelijk kunnen ze die gasten nog pakken en krijg je alles van de verzekering terug.

Sterkte!
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Sonic Circle

Mooi klote.
Sterkte met je verzekeringszaken en afwikkeling en daarna hopelijk veel plezier met het weer vinden van mooie vervangende spullen.

Maximus_Aurelius

WTF lees ik nu :omg: dat is echt klote. Ze kunnen op vandaag helemaal niets meer met rust laten.

Veel sterkte en succes. Ik hoop dat alles goed komt. Ik zie dat er ook een laptop en foto/film apparatuur gestolen zijn. Hopelijk staan er geen foto's/filmpjes op van emotionele waarde. Wanneer dit wel zo is is dit namelijk ook erg balen wanneer je geen back-up ervan hebt gemaakt. Hopelijk heb je back-ups.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

denoontje

gelukkig hebben ze de server niet meegenomen dus al mijn foto's heb ik nog.
alleen laatste serie was al bewerkt (raw bestanden) en die waren nog niet geupload.
Dus wat werk weer te doen.

simsatit

Quote from: denoontje on January  2, 2011, 14:34:43
gelukkig hebben ze de server niet meegenomen dus al mijn foto's heb ik nog.
alleen laatste serie was al bewerkt (raw bestanden) en die waren nog niet geupload.
Dus wat werk weer te doen.

Dat scheelt dan in ieder geval wel, want dat soort dingen zijn niet vervangbaar..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Roger Black


Zymotic

Vreselijk begin van het nieuwe jaar!  Veel sterkte en misschien ook weer een beetje plezier met de nieuwe spullen uitzoeken (om toch maar een beetje positief te blijven)

denoontje


DD2

Klote man!

Hopen dat ze die dingen die aan een boom hangen te pakken krijgen (niet dat jij daar nog wat aan hebt).

Lees je verzekeringsvoorwaarden goed door!  ik had laatst een defecte speaker (nichtje van 7 prikte de conussen stuk van mijn B&W 603) deze opgegeven, prijs was 450 euro per stuk.. ik kon er nog 90 euro totaal voor terug krijgen.. omdat het meer dan 4 jaar geleden aangeschaft was..   uiteindelijk na een hele lange discussie nog 200 voor gehad maar daar koop je geen nieuwe voor...


Ik leef met je mee ieg!

suc6

RalphH

Al iets bekend van de verzekering? Alle spullen die op de grond lagen al mogen bekijken/opruimen?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

Ja alles uit rek gevist:

schade: bluray poot eraf en ik hoor wat rammelen
AVR ziet er op zich ok uit

Durf het alleen nog niet aan te doen, maar Björn geeft aan dit wel even te doen

1 hdmi kabel stuk en 1 optische kabel stuk
Scherm licht beschadigd  vilt op een hoekje

RalphH

Matig allemaal, die beschadigingen zijn ook waardeloos natuurlijk.
Alles meenemen met de verzekering, ook al is het """""maar""""" een stukje vilt.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

yep

kan alleen niet testen, heb geen hdmi weergever meer :p

RalphH

Als je wilt kan ik hier de tv wel ff van de muur trekken en achter in de auto gooien. Kan m zo van de beugel afpakken.
Laat maar weten.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

heel fijn aanbod.
Is vanavond tegen 2030 een optie?

esspresso staat dan klaar

Zaagstra

Quote from: RalphH on January  4, 2011, 19:18:52
Alles meenemen met de verzekering, ook al is het """""maar""""" een stukje vilt.

Bij mijn eerste inbraak (als slachtoffer wel te verstaan) hebben ze de koelkast zelfs leeggehaald, en ook dat is vergoed. Daar kwam ik overigens pas achter toen ik na alle commotie een pilsje wilde pakken. Voor degenen die Agent 327: Dossier Stemkwadrater kennen, ik voelde me net Franciscus Tietjerksteradeel. De verzekering heeft overigens alles vergoed, inclusief het stuk oude kaas, en daarna zonder opgaaf van redenen opgezegd. Inbraak 2 was dus geheel voor eigen rekening, want ik kreeg alleen nog een peperdure inboedelverzekering bij Terminus zonder inbraakdekking. Hoezo, "Nationale Nederlanden, wat er ook gebeurt". De grap was dat de meeste mensen doe ik het vertelden meteen zeiden "oh, was dat soms Nationale Nederlanden?"

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

denoontje

O dan moeten we dat even checken wij hebben ook nn

Zaagstra

Quote from: denoontje on January  5, 2011, 13:25:46
O dan moeten we dat even checken wij hebben ook nn

Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen in de Bijlmermeer woonde, en we hebben het over een 15-16 jaar geleden. Als ze nou extra voorwaarden hadden gesteld (beter hang/sluitwerk, hogere premie, whatever) had ik er geen moeite mee gehad. Wat mij nog het meest stoorde was dat ze gewoon geen reden opgaven, pas na een boze brief en gezeur van de tussenpersoon (die ze ook niet hadden geinformeerd) kreeg ik een standaard "vanwege het relatief hoge aantal woninginbraken etc etc" respons. Het is geen liefdadigheidsinstelling, dat snap ik ook wel, maar iemand wiens huis net is leeggehaald kun je toch iets anders behandelen.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

RalphH

Quote from: denoontje on January  5, 2011, 12:41:23
heel fijn aanbod.
Is vanavond tegen 2030 een optie?

esspresso staat dan klaar

Is wat eerder ook ok? Ik werd hier nogal vreemd aangekeken toen ik aangaf de tv weg te halen rond filmkijktijd.  :)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

denoontje

l
Quote from: Zaagstra on January  5, 2011, 13:44:24
Ik moet er wel bij zeggen dat ik toen in de Bijlmermeer woonde, en we hebben het over een 15-16 jaar geleden. Als ze nou extra voorwaarden hadden gesteld (beter hang/sluitwerk, hogere premie, whatever) had ik er geen moeite mee gehad. Wat mij nog het meest stoorde was dat ze gewoon geen reden opgaven, pas na een boze brief en gezeur van de tussenpersoon (die ze ook niet hadden geinformeerd) kreeg ik een standaard "vanwege het relatief hoge aantal woninginbraken etc etc" respons. Het is geen liefdadigheidsinstelling, dat snap ik ook wel, maar iemand wiens huis net is leeggehaald kun je toch iets anders behandelen.

Walter Zed
Laten we het maar zien. Tot op heden alleen maar positief over nn

Zaagstra

Quote from: denoontje on January  5, 2011, 17:25:50
lLaten we het maar zien. Tot op heden alleen maar positief over nn

En gewoon houden zou, je eigen ervaringen zijn het belangrijkste. Net als met audio ;-)

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Xander32

Dit lijkt mij zo`n ingrijpende ervaring ... Niet eens dat ze spullen hebben meegenomen en/of beschadigd (al is dat uiteindelijk wel flink balen) maar nog veel meer dat vreemden ongevraagd bij je binnen zijn geweest  :-[.

Succes met de afwikkeling.


Sander.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT