Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

denoontje


denoontje

#226
Geluid ook weer netjes afgeregeld ;-)

HTip

Mooie ruimte is het geworden 8) Lekkere (hang)bank ook...

Heb je Kate Beckinsale vereeuwigd op de muur of is het een poster? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

een display ;-)

o ja let ook even op de verbeterde kabelgoot

bmateijsen

Gave bank!

PS3 is gewoon op audio gebied minder mooi dan de DVD2900...


Quote from: denoontje on November 10, 2008, 19:57:46
heb even net geluid bepaald, en de dvd2900 heeft wel beter geluid dan de ps3 (o.a. minder gesis).
Wellicht kan dit ook nog aan interlinkliggen (ps3 is optical monster en dvd is coaxaal monster)?

Maar goed de nieuwe upgrade: de bank!

denoontje


JeKa


denoontje

Voordeel van deze bank: allemaal losse delen:
mogelijkheid 1: getoonde opstelling
mogeijkheid 2:getoonde opstelling met ruimte er tussen (als je ruzie hebt ;-) )
mogelijkheid 3: 1 grote bank 4 zits (voor vrienden)
mogelijkheid 4: 2 banken van 2 zits (voor kennissen ;-) )
mogeijkheid 5: alles los (als iedereen ruzie heeft ;-) )

Erg flexibel dus, en geluid is nu ook stukken beter vs zitten op mijn tuinstoelen;
deze waren te hoog waardoor achterspeakers gedempt werden

Als ik tijd heb zal er vanavond een panoramafoto gemaakt worden.
Echter eerst mijn speakers in mijn nieuwe badkamer ophangen...

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

JG_Smit

Toffe ruimte, in een volgende woning zal ik zelf ook een apparte HT ruimte willen O0
Hoe bevallen de 604's achter? daar heb ik ook eens over gedacht.HINT ;D


Jan..

denoontje

604 achter was hele verbetering vs de 4 ds6-en vind ik.
Nu zit ik veel meer in de film.

Echter heb ik de ds6-en nooit in deze ruimte gebruikt, maar in mijn voirge ruimte (woonkamer).
Daar heb ik de 604's dan weer nooit getest als achter.

Maar ik ben nu heel tevreden

denoontje

#236
.Helaas lukt pano nog niet helemaal

celerontje

Leuke bios!
Heb je nog hulp nodig met het KaKu spul?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Quote from: denoontje on November 18, 2008, 22:33:39
.Helaas lukt pano nog niet helemaal
Goeie poging hoor. Vraag maar even aan Geert voor wat tips. Moet je natuurlijk je pano wel in het panoramatopic plaatsen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Quote from: celerontje on November 19, 2008, 14:45:58
Leuke bios!
Heb je nog hulp nodig met het KaKu spul?

Ga tzt een andere "omvormer" kopen ipv de marmitec.
Op een of andere manier werkte de marmitec bij mij niet om signaal van ir om te zetten in de juiste frequentie

Op het harmony forum hebben ze het over een andere omvormer.

denoontje

Quote from: HTip on November 19, 2008, 21:54:24
Goeie poging hoor. Vraag maar even aan Geert voor wat tips. Moet je natuurlijk je pano wel in het panoramatopic plaatsen ;)

moet nog even adobe plaatsen.
Daarbij zijn meer mogelijkheden en kun je ook foto voor foto inladen, wat de kwaliteit van de pano zal verbeteren.

Deze pano was 32 foto's 8-)

MLCinema

Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

denoontje

Zo nieuwe aanwinst een samsung hd decoder van meneer Ziggo.

Had gevraagd voor een Humax maar kreeg helaas de samsung.
Op de oude crt tv is het beeld toch wel erg ok nu (via scart).
Ik had vroeger via UPC ookal digitaal beeld, maar toen ik in het Ziggo gebied(@home) ging wonen dacht ik, och beeld is wel ok. Toch is dit nu wel een pak beter.
Ik heb zelfs het idee dat de hd channels op de CRT nog scherper zijn dan de normale uitzendingen.
Ook heb ik nu weer radio in de woonkamer via deze decoder. Hoef ik toch geen primare tuner te kopen ;-).

Ik zal vanavond de decoder een testen op de tw2000.
Dit was namelijk en van de redenen dat ik voor 100 euri de decoder had besteld bij Ziggo:
- half jaar gratis hd zenders
- digitale tv voor op e crt
- tv kijken digitaal op projector via HDMI (ipv via de oude sharp videorecorder via composietkabel) --> pak ik de decoder beneden op en sleep'm mee naar boven
--> leuk voor formule 1 of nu nog tijdelijk ook film1 etc...

Goed ik denk dat ik er ook uit ben dat de dvd2900 en zelfs wellicht de 3802 eruit gaan.
Iemand ideeen om mijn 4 604's en lcr 600 aan te sturen?

Eigenlijk zou ik graag een reciever willen die ook direct van pc of hd audio en video kan streamen...zou dat in de eerstvolgende next gen recievers zitten?


Verder is de badkamer op schilderwerk ook klaar.
Daar draai ik nu met de oude denon versterker (PMA 520 degene die ik gebruikte voor de bass shakers) en mijn oude denon cd speler (980) op 2 Alecto speakers van 50W. Toch wel lekker hoor muziek in bad.

De oude Denon avr1400 gaat mijn shakers aansturen, daar ik dan deze ook met de ab aan en uit jkan zetten.
daarbij power genoeg. Kijken of ik dit weekend tijd heb een testopstellingte maken met mijn nieuwe banken.

..........


denoontje

met dank aan het panorama subcluppie een betere panorama in mijn eigen topic

denoontje

ZAo van de week de nieuwe bank gesloopt  :'(  :o :sly:

Ik heb onder ieder element een aura shaker op een plank gemonteerd en aangesloten op mijn AVR1400 welke nog in de kast stond.

Even kort getest en het werkt (zo na 1,5 jaar kan ik weer shaken).

Alleen heb ik nog ruzie met de harmony ab en de avr1400.

Hij wil maar niet reageren op het aan/uit signaal, ook niet indien dit direct uit de ab komt.
dat is wel lastig, want ik zou graag de avr1400 bedienen, zo kun je dan op afstand het schaken inschakelen, harder en zachter stellen en evt links rechts regelen.

Vanavond weer verder prutsen.

Tevens de Samsung even op de projector gehad.
Dit gaat goed, digitaal beeld (via hmi) is wel veel betere vs de videorecorder via composiet.
(dus voortaan wordt het weer f1 kijken op groot scherm).
Soms zie je toch wel wat blokkerig beeld; zal denk ik aan de bron liggen icm het upscalen naar 1040i
Wel een zeer duidelijk verschil tussen HD en geupscaled zeg  :o (was op beide zenders zelfde voetbalzender op)







Sol

Ziet er gezellig uit, die HT bij jou!
Ik zou me er zo thuisvoelen denk ik, heerlijk sfeertje. Petje af, hoor.
Mooie apparatuur ook, en dan maar lekker wegzakken in die bank en relaxed een filmpje pakken. O0
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

bafke

Quote from: denoontje on December  8, 2007, 00:27:19
Voor een louwsie 440 euri een setje 604's opgehaald.

Man waar vind je die deals? :D
440 lousy eurotjes vr 4 zo een speakers..

Me a bit jealous  :blush:

Precies of de Kerstman is al langsgekomen ;)
Epson TW5910 - Kingpin CS210 - Samsung PS50A500 - Pioneer SC-LX72 - Front: B&W 683 - Rear: B&W 602.5 - Sub: BK XXLS400 - Medi8ter 600 - PS3 - Squeezebox Touch - Synology 519PRO

denoontje

Quote from: bafke on December 16, 2008, 19:41:11
Man waar vind je die deals? :D
440 lousy eurotjes vr 4 zo een speakers..

Me a bit jealous  :blush:

Precies of de Kerstman is al langsgekomen ;)

MP

denoontje

zo voor morgen een afspraak gemaakt om de denon 3808 eens aan de tand te voelen.

Ze zouden er tevens ook wat anders leuks bijzetten.
Ik neem mijn 3802 mee dus ik ben benieuwd.





Sol

Mooi apparaat hoor, de 08 :inlove:
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.