Denoontje's "Underworld" on the attic 7.2.4 atmos, dirac 4K video

Started by denoontje, March 1, 2005, 12:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jurriaan

op pagina 5 schrijf je dat de apparatuur achter de zwarte wand komt te staan. hoe bereik je die dan met de afstandbediening?
(of gebruik je geen infrarood afstandbediening?)

Deze kleurstelling krijg ik wellicht hier ook wel verkocht aan mijn echtgenote, mooi om te zien. De bedoeling is dat onze zolder kamer van 2,6*5 meter ook thuis bioscoop wordt.

denoontje

Nou het is bijna af
De vloerbedeeking gelegd vandaag, gordijnen opgehangen en de beamer in temp opstelling.
Ook scherm nog even op een tafeltje gezet ipv aan de wand.
2 Ikea kasten tegen de achterwand voor de dvd's en br's en wellicht wat merchandise.
Tegen de deurwand staat nu een sisplay van Underworld en in de gang een van Terminator 3.

Vandaag eerste film gekeken: earth in de ps3...coool

Ook verder aan het halletje geklust. Dit is stuc en behang klaar.
Als dit klaar is kan de filmspot ook worden opgehangen.

Helaas wordt het even wachten op foto's want ik moet voor mijn werk naar Engeland...Heel misschien morgen als ik nog tijd heb.

denoontje


denoontje


denoontje

nog even op tuinstoelen..... ;D

We hebben een bank gezien welke uit 4 delen bestaat: 2 hoekdelen en 2 1/5 zits.
Kunnen we mooi 2 chaisse longues van maken, een 4 zits of 2 maal een 2 zits.
Laatse 2 opties als er vrienden komen.

Dan nog kijken naar nieuwe hardware (scherm, projector, kabels)

Er ligt even  nog wat zooi op de grond..
dvd moet nog naar achter, scherm echt ophangen etc.
Maar ja het geeft een indruk.

HTip

Indruk is prima!! Ziet er goed uit 8)

Hoe kom je aan die mooie filmgadgets, Underworld en T3? Gaaf man :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Van een kennis gekregen......
heb nog een men in black, maar die is niet zo mooi en past niet meer qua ruimte denk ik

tjee ik wil snel een bank

denoontje

gisteravond bezig geweest de apparatuur op mijn flex rack te zetten achter de muur...tjee wat een kabel zooi is het toch en gelukkig uit het zicht.

Vandaag eens kijken of ik mijn Jarmony weer eens aan de praat krijg ma 1 jaar niet gebruikt te zijn....

denoontje

nou over 10-12 weken worden de tuinstoelen vervangen.

Net 4 bankdelen gekocht:
2 hoekstukken en 2 eenzitters met alleen rugleuning in een mooie stoere zwarte grove stof

Kunnen we saampies zitten op een groote dubbele longchair/lounchebed
Kunnen we met z'n 4-en naast elkaar op een 4 zits bank
Of 2 aan 2 achter elkaar..

Erg flexibel dus...

Nog even doorbijten

denoontje


El Penumbra

Mooi en handig met die flexibiliteit.

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sjors


denoontje

#163
zo veel geklust aan het voorortaal van de ht. Deur gehangen en schilderen, gister glasvezel geplakt en vandaag eerste laag latex.
Nog even doorbijten.

Valt ook niet mee schilderen boven een trapgat...heb nu alweer spierpijn...

Tevens weer wat cash ontvangen doordat ik mijn 2 set B&W ds6 heb verkocht.
Ik blijf voorlopig draaien met 2 maal 604 s1 en een lcr600.

Als straks de bank er is alles perfect neerzetten.
Mocht ik dan een "surround gat"aan de achterzijde hebben kan ik nog op zoek naar een extra 604.

Als de bank er is zal ik eens een panorama posten.

denoontje


Stefan S.


denoontje


HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje


garmtz


denoontje


denoontje

en nog een supra hdmi kabeltje

bmateijsen

Ik ben inderdaad wat liters vocht lichter..... maar luchtvochtigheid is dan ook vrij hoog.

Groet,

Bjorn

Quote from: denoontje on August  1, 2008, 15:37:10
nog 2 minuten

tjee wat kan björn zweten

denoontje

he björn

Je had het erover dat de achterspeakers naar achter zouden moeten en de front dichter naar elkaar.

Als ik echter meet volgens het diagram (bb&g logo) zou het nu wel goed staan ????


Nou kabel licht in de vloer, en nu snel naar de videotheek....

bmateijsen

Quote from: denoontje on August  1, 2008, 17:54:26
he björn

Je had het erover dat de achterspeakers naar achter zouden moeten en de front dichter naar elkaar.

Nog steeds vind ik dat je fronts iets dichter naar elkaar toe mogen, dan hoeft de toe-in niet zo groot te zijn.
Je krijgt dan een ruimtelijker beeld. De surrounds mogen inderdaad ook meer naar achteren, anders staan ze zo meteen te dicht op de bank.

QuoteAls ik echter meet volgens het diagram (bb&g logo) zou het nu wel goed staan ????

In de diagram gaan we ervan uit dat de afstand van alle luidsprekers tot de hotspot hetzelfde is. Ik denk dat daarvoor je kamer niet breed genoeg is ;).


QuoteNou kabel licht in de vloer, en nu snel naar de videotheek....

Genieten maar!! 8)

Groet,

Bjorn