Wat vinden jullie hiervan? Met de nieuwe pio plasma!!!!!

Started by bigdipper23, February 27, 2005, 21:21:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bigdipper23

Mijn home cinema! Graag jullie advies m.b.t. opstelling e.d.

Ik hoor het wel!

http://my.hifi.nl/index.php?user=376
Pioneer PDP-LX5090
Rotel RMB 1095, Rotel RSP 1572, Cambridge Audio 751BD, Apple TV, VU+ plus Duo
B&W CDM 9NT, B&W CDM CNT, B&W CDM SNT, B&W CDM 1NT  Rel Stadium 3, Kimber Hero Interlinks, Kimber 8TC Speakercable

Raphie

JBL PRX Power!

Cees-Jan

 :)Waanzinnig mooi spul allemaal, ziet er goed uit !!! 8)

Je hebt de sub in de hoek staan, geeft dit geen problemen ? ::)
Ik zou de Pioneer aan de muur hangen, waar nu die glasplaat hangt, speakers van het scherm afnemen (ik neem aan dat je die niet gebruikt ;D)
Wat staat er helemaal onderin t rack ?? ???

bigdipper23

De sub in de hoek geeft geen probleem, hebben de speakers ook wat meer ruimte om hun werk te doen.

Plasma kan in dit geval niet tegen de muur, zit met het raam daar.
Maar ben toch op zoek naar een huis dus kan ik mijn huis mooi om het ht verhaal heen zoeken.

Ik heb verder een Xbox, playstation, canalplus decoder, dvd recorder, en de tuner van de plasma. De video recorder heb ik maar even uit gehaald toen de plasma kwam.

Bij de vorige opstelling kreeg ik als commentaar dat het allemaal wat te dicht op elkaar stond en dat ik de speakers met wat meer afstand van de muur moest opstellen.

Kijk hier maar eens naar, de vorige opstelling, ik zit nu aan de nadere kant van de kamer.
Pioneer PDP-LX5090
Rotel RMB 1095, Rotel RSP 1572, Cambridge Audio 751BD, Apple TV, VU+ plus Duo
B&W CDM 9NT, B&W CDM CNT, B&W CDM SNT, B&W CDM 1NT  Rel Stadium 3, Kimber Hero Interlinks, Kimber 8TC Speakercable

R

Gave setup. Kunnen jullie elkaar lekker pesten als buren ;D....

Sjors

Quote from: Ruben on February 27, 2005, 22:31:21
Gave setup. Kunnen jullie elkaar lekker pesten als buren ;D....

IDD! erg mooi 8)  Je center zo in die kast, klingt dat een beetje? ik zou er eerder voor kiezen hem op de tv te plaatsen.

Groet, Sjors

bigdipper23

Center op de tv, gaat nu niet meer want ik heb nu een plasma. Ik denk dat je nog zit te kijken naar de oude opstelling. Kan beter kijken naar de link in de eerste post helemaal bovenaan dit topic.

Ik hoor het wel wat je er van vindt.

Maar de center klinkt overigens perfect zo.
Pioneer PDP-LX5090
Rotel RMB 1095, Rotel RSP 1572, Cambridge Audio 751BD, Apple TV, VU+ plus Duo
B&W CDM 9NT, B&W CDM CNT, B&W CDM SNT, B&W CDM 1NT  Rel Stadium 3, Kimber Hero Interlinks, Kimber 8TC Speakercable

Rappie

Leuke set, maar die glazen dingen op de sub, gaat dat wel goed als je een extreem "subwoofer" moment hebt in een film ?
Eigenaar van Paulthé

bigdipper23

Gaat prima, ken je dat fragment in I Robot als Will Smith die robot ondervraagt. Daar komt een echt subwoofer moment in voor en alles blijft staan.
Pioneer PDP-LX5090
Rotel RMB 1095, Rotel RSP 1572, Cambridge Audio 751BD, Apple TV, VU+ plus Duo
B&W CDM 9NT, B&W CDM CNT, B&W CDM SNT, B&W CDM 1NT  Rel Stadium 3, Kimber Hero Interlinks, Kimber 8TC Speakercable