Nederlandse Home Theater Club

Started by PM, July 17, 2002, 12:01:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PM

Heeft de 'Nederlandse Home Theater Club' van deze site iets te maken met www.htclub.nl (van hwi - group (dvd.nl)) ??
Groeten, Peter

J.A.F._Doorhof

Oei, Oei.

Gevaarlijke vraag.

NEE en JA.
We waren van plan een site voor de Nederlandse HT-Club te starten, maar de namen werden voor ons geregistreerd door HWI.
Dit heeft wat voeten in de aarde gehad waaronder het gebeuren dat ik me heb terug getrokken uit de Nederlandse HT club (daar ging het namelijk om).

Vandaar dat ik dus door gegaan ben met dit forum en de website HT-Web van www.hometheater.nl.

Ondertussen is alles een beetje bekoeld en wordt er niets met de namen gedaan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

Mmm.. jammer dat het zo gegaan is.. een nederlandse HT club was een leuk initiatief geweest..
Groeten, Peter

J.A.F._Doorhof

Weet ik,

Het is een tijdje "mijn" kindje geweest. :-[

Het idee was:
* website (zoals het HTWEB nu is).
* forum (zoals dit forum)
* Bijeenkomsten (zoals we nu ook doen)
* Bezoekjes aan fabrikanten (gebeurt nu ook af en toe)

Dit gedeelte heb ik gewoon doorgezet en wordt nu ook goed bezocht en mensen hebben er veel lol aan.

Het officiele gedeelte van de NL Home Theater club was ervoor bedoelt om Leveranciers/Fabrikanten een guideline te geven met eisen en opmerkingen voor hun apparatuur. Met de kennis die wij in huis hebben zouden we bv een fabrikant van scalers goed op weg kunnen helpen voor een release, of bv leveranciers van DVD spelers etc. etc.

Jammer genoeg is dat er nooit van gekomen.

Maar ja,
Zoals het nu gaat gaat het ook goed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

Thanx for y'r info
en inderdaad t loopt nu ook lekker.. ik zie steeds meer nieuwe leden..
Groeten, Peter