afspeelproblemen sony 7700

Started by FWE, July 17, 2002, 05:03:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FWE

Hoi allemaal,
Kan iemand mij vertellen of het normaal is dat de Sony 7700 verschrikkelijk gevoelig is voor vuile bekrasde dvd's?
Vaak als ik een DVD huur blijft deze hangen en/of geeft hij de code 13 dat de dvd vuil is.Echter als ik de dvd in mijn playstation doe speelt hij hem wel gewoon af.De speler is net 1 1/2 jaar oud en had deze net na de garantie (ik weet het, stom, maar voor zo'n dure speler verwachtte ik ook wat extra service van Sony Overtoom) langsgebracht om er even naar te laten kijken, maar ze wilden er niet aan(waarvoor dank Sony Overtoom).Kan iemand mij helpen?

J.A.F._Doorhof

De Sony kan inderdaad gevoelig zijn.
Je kunt de laserallign procedure proberen die al eerder op het forum wordt besproken, kijk in dit document voor de procedure.

http://www.itccomp.nl/htwebf/Documenten/PDF/servicemenus.PDF

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Ik moet zeggen dat DVDs die je huurt er ook wel erg ranzig uit zien soms... ::)

Bedenk je dat een gevoeligheid voor fouten op een disc vaak ook betekent dat het transport beter presteert op goede disks dan een bruut transport dat alle disks afspeelt. Dit was althans het geval bij CD-spelers vroeger.

SiR-ROUND

Die "smoes" kreeg ik ook ooit te horen bij Opera in Oisterwijk...

Ik had The Matrix mee en wilde een demo... Oeh, meneer deze disc is de speler wel erg gevoelig voor, en ja inderdaad helemaal geen zinnig beeld/geluid uit te krijgen.

Als een apparaat zo hi-end is dat ie alleen perfecte discs kan spelen gaat het de verkeerde kant op volgens mij.